Paula Larrain - I have a question!

"Jesus-loves-you" skrev
7277 news:vtyUi.1$NS...@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]
> ... Forbrydelse skal IKKE kunne
> betale sig, on this globe !)

Så vidt jeg kan forstå, Paula, så kommer du fra Chile. Måtte du flygte (pga.
ondskab) ?

I så fald har jeg et *personligt* spørgsmål til dig!

You see: I have a dream, I don't know why ...

Arh, det er nu ikke helt sandt:

Jeg er etnisk dansker og holder af mit fædreland og uden nu at begynde at
skamrose, så må jeg dog "tilstå", at jeg glæder mig over - nej, mere end
det: Jeg FRYDER mig over, at der INGEN udryddelseslejre er her i landet.

Men jeg véd også, at det ikke nødvendigvis er nogen selvfølge. Andre
nationer, navnlig USA og England under 2. Verdenskrig, har måttet ofre deres
sønner og døtre, for at give os denne frihed tilbage.

Derfor er jeg også blevet "noget" *betænkelig* ved Ny Alliance pga. deres
skepsis overfor USA, fordi i en international nødsituation - Gud FORBYDE
at en sådan kommer, men skulle det ske, da - ønsker jeg ikke dansk
illoyalitet overfor vores Allierede, som tilfældet jo fx. var midt i
1980'erne med Socialdemokratiets såkaldte fodnote-politik (som jo kan
vanskeliggøre eller måske ligefrem *umuliggøre* en redningsaktion).

Men som sagt: Jeg er glad og taknemmelig for at bo i Danmark, og min drøm
er - kort og godt - at denne Verden måske vil se meget bedre ud, dersom
Dansk standard kom til at gøre gældende overalt specielt mht. lov og ret.

Vi tillader jo ikke, at tyveknægte, røvere og mordere får frit spil!

Og det er her mit spørgsmål til dig, Paula Larrain, kommer ind i billedet:

Hvor mange menneskeliv, krige og ødelæggelser kan vi undgå i morgendagens
verden, hvis vi nu mere *målbevidste* internationalt RETSFORFULGTE dem, som
allerede har begået sådanne onde forbrydelser (og således herigennem på
længere sigt opnår en såkaldt *præventiv* effekt) ?

Såfremt svaret herpå er til Menneskehedens *fordel*, da melder spørgsmålet
sig jo (på baggrund af) ...

7285 news:esaVi.51$LP2...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Der var engang en Jernlady, som sammenlignede bl.a. økonomien med et
> ganske almindeligt hus. ...
[ ... ]
> Og der skal navnlig også være en solid lås på hoveddøren, så tyve ikke
> bare kan gå direkte ind og stjæle vores frihed.
>
> Men vi er ingen Supermagt, og pengene hænger altså ikke bare på træerne
> (jeg har selv været ude og kikke efter) !
>
> Ergo bliver vi tvunget til at foretage en prioritering:
[ ... ]
> Jeg sværger: Det er en kolos på *lerfødder*. Den braser sammen som et
> korthus, hvis vi puffer til den! - Tro mig!

Hvorfor gør vi det så ikke (*sejler* DIREKTE derhen) ?

Vi behøver jo IKKE at spørge Stalin og Hitler (og andre onde mennesker) om
lov til at håndhæve retten-til-liv osv., vel ?

Og jeg véd, at vi har opbakning i hele Folketinget, lige fra den yderste
venstrefløj til den modsatte side, fordi vi alle, dybt i vores hjerter, der
hvor samvittigheden bor, længes - nej, mere end det: Fordi vi alle TØRSTER
efter denne retfærdighed!

Mit spørgsmål til dig, Paula (og mange, mange andre), er altså:

Ville du personligt værdsætte, dersom du er en flygtning, at Moder-Danmark
på dine vegne retsforfulgte dem, som havde gjort dig ondt ?

Såfremt dit svar hertil er et klart 'JA', da vil jeg vove at postå, foruden
at det blot manglede i anstændighedens navn (overfor disse flygtninge), at
vi - Familien-Danmark - har gjort en god investering, apropos låsen i
hoveddøren, under henvisning til den såkaldte bløde sikkerhedspolitik!

You see: I have a dream ... (dream with me).

Last OUTPUT: 7305 news:EDpVi.20$5m...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7306

7308. File 7307 still NOT on-line, apropos §77 censure. Sent: Tuesday,
October 30, 2007 CET 09:52, GMT 08:52

Jamen jeg er ligeglad med om du er en Supermagt; thi du skønner ikke, hvad
der gavner dig bedst i denne sag. Du er nemlig ved at kvaje dig, "Mads
Skjern"!!!

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> [...]

> og svor ...
>
> (Rev. Åb 10,5-6a)
>
> ... Det skal IKKE ku' betale sig at øve ondt (på denne planet)...
>
> ET-Break:
> (2007-10-30, Tuesday, CET 09:46, GMT 08:46)
> - "Amen."
>
> CET 09:47
> - "Dream with me."
>
> Dar ... :-)

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
> --
> Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34-
Jos.10,11)

7308 news:2nCVi.11$YQ...@news.get2net.dk

> 7308. File 7307 still NOT on-line, apropos §77 censure. Sent: Tuesday,
> October 30, 2007 CET 09:52, GMT 08:52

The file is now on-line:
7307 news:VgCVi.10$Um...@news.get2net.dk

> Jamen jeg er ligeglad med om du er en Supermagt; thi du skønner ikke, hvad
> der gavner dig bedst i denne sag. Du er nemlig ved at kvaje dig, "Mads
> Skjern"!!!

[ ... ]

Prøv nu at se fornuftigt på det, "Mads Skjern":

Hvor mange flygtninge er der fx. fra USA her i Danmark ? - 0 (ingen)!

Og hvorfor ikke (om jeg må spørge) ?

Jamen det er fordi, mennesker IKKE bliver forfulgt i USA, og
Gud-ske-tak-og-lov for det ... :-)

Last OUTPUT: 7308 news:2nCVi.11$YQ...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7309

> [...]

> 1980'erne med Socialdemokratiets såkaldte fodnote-politik (som jo kan
> vanskeliggøre eller måske ligefrem *umuliggøre* en redningsaktion).

News:
Naser Khader beskyldt for at have betalt sort arbejde, ifølge sladrebladet
Ekstra Bladet.

Hmm ...

Memory on:

7248 news:qUFTi.29$iY...@news.get2net.dk

> Og husk nu, at det ikke klæder Lysets børn på barnagtigt vis al det der
> med *mudderkastning* osv. (lad de onde om det).

and ...

7310 news:JUpWi.27$y8...@news.get2net.dk

> Elsk derfor sandheden (modsat løgnen) ... :-)

Man kan være enig eller uenig med Khader, men ...

Døm *retfærdigt*, fremfor at TILSVINE en politiker (i magtbegærs øjemed,
hvilket jo er usmageligt) !

Last OUTPUT: 7310 news:JUpWi.27$y8...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7311