Stor fare for atomkrig

News from Norge2:

P123 TV2 Text lør 24. jan (2004, CET) 22:04:33

- Stor fare for atomkrig

Sjefen for Det internasjonale
atomenergibyrået (IAEA) advarer verden
mot atomkrig. - Faren er større enn
noensinne, sier han. IAEA-sjefen,
frykter at en atomkrig kan bryte ut i
nær fremtid. - Hvis vi ikke blir enige
om et nytt system for internasjonal
kontroll, vil en atomkrig ramme oss,
sier han til Der Spiegel. (NTB-AFP-
Reuters).

(citat slut)

IAEA's undersøgelsesarbejde foregår for øjeblikket primært i Nordkorea og
Iran.

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1290 news:S1wPb.76779$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0683=1349

Spangkuk

> - Stor fare for atomkrig

Ya right !

Den chef lyder mere som et knallerthoved.

Spang

arc@na

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> wrote in news:buv655$13op$1
@news.cybercity.dk:

> Ya right !

Hvem er det du svarer?

Kan du ikke lade headeren stå, lige som alle andre? Bemærk, at der øverst
i dette indlæg står

"Spangsbjerg Sygehus for Pyskriatiske Tilfælde" <hrmmmm,,,@...æø> wrote
in:

- den tilsvarende header mangler i dine indlæg, fordi du åbenbart
redigerer det fra.

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Spangkuk

> [...]
wrote
> in:
>
> - den tilsvarende header mangler i dine indlæg, fordi du åbenbart

:-)

Jeg forstår. Vil prøve at huske headeren fremover.

Spang

Spangkuk

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse

UPS

Martin Kristensen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> News from Norge2:
>
> P123 TV2 Text lør 24. jan (2004, CET) 22:04:33

> [...]

Det er måske det der skal til for at vi indser, hvor vigtig
sikkerhedspolitik er, og hvor farlig naivitet er.

11. september var jo åbenbart ikke nok.

Martin Kristensen

"Mankind is headed for the cosmos" -- George W. Bush

Knud Larsen

"Martin Kristensen" <cru...@gjk.deekay> wrote in message

> "Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

Samme hørte man fra en kvindelig chef for et atomsikkerheds- et eller andet
på CNN i går, hun hævder at faren for uheld er større nu end under den kolde
krig, der er åbenbart hundreder af atomvåben rettet mod Rusland og mod USA,
og sikkerhedsprocedurerne er elendige. Åbenbart var en ansat alkoholiker 10
sekunder fra at fyre hele baduljen af i USA, - noget i den retning. Hun lød
seriøs nok, og vi mennesker ER jo idioter, det demonstreres dagligt, så vi
skal nok få gjort kål på menneskeheden inden for de næste 50 år, midlerne
forøges dag for dag og antallet af forvirrede sjæle ligeså. See you in
paradise, med 80.000 personlige tjenere og floder af vin, er det nu så
slemt?

"Martin Kristensen" skrev (news:buvffs$dpq$1...@sunsite.dk):

> Det er måske det der skal til for at vi indser, hvor vigtig
> sikkerhedspolitik er, og hvor farlig naivitet er.
>
> 11. september var jo åbenbart ikke nok.

Den herre besidder intelligens, ser jeg.

[...]

0666+0690=1356

"Knud Larsen" skrev
(news:bv05bv$1sh8$1...@news.cybercity.dk):

[ ... ]

[ ... ]

> [...]
> forøges dag for dag og antallet af forvirrede sjæle ligeså. See you in
> paradise, med 80.000 personlige tjenere og floder af vin, er det nu så

Memory ON:
1350 news:R9DQb.78839$jf4.5...@news000.worldonline.dk

1199 news:J6bMb.70990$jf4.4...@news000.worldonline.dk

> Beregningen (2007) blev første gang offentliggjort d. 31. Okt. 1987 i
> Josafats dal (in the vally off Jehoshaphat).

... hvorfor det igen og igen skal understreges; nødvendigheden af
*biologisk decentralisering* (anti-"vuggedøden").

"mirror":
0866 news:KDkyb.49400$jf4.2...@news000.worldonline.dk

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1296 news:AUDPb.76975$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1290 news:S1wPb.76779$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0694=1360

arc@na

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> wrote in news:buv8hr$167h$1
@news.cybercity.dk:

> UPS

Hehe... :-)

arc@na

Croc® <s...@pc.dk> wrote in news:hda610tt77rkvg0ra...@4ax.com:

> Hjælp mig mit latinske er meget rusten, men er det ikke noget med at
> "al latin får det til at lyde sandfærdigt"?

Nej, det betyder noget i stil med: "Det, som siges på latin, lyder dybere".
:-)

"Kall, Mogens" skrev
(news:SfBQb.78802$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

(Opdatering)

DR1 s148 søn jan (2004, CET) 15:33:56

Baradei: Stor fare for atomkrig

Faren for en atomkrig har aldrig været
større end nu. Det siger chefen for Det
Internationale Atomenergiagentur IAEA,
Mohammed ElBaradei, i et interview med
det tyske magasin Der Spiegel.

- Den internationale eksportkontrol er
fuldstændig svigtet de seneste år. Der
er opstået en atomar sortbørs, som
består af nukleareksperter, skrupelløse
virksomheder og muligvis også statslige
institutioner, siger ElBaradei.

Han erkender også, at IAEA tidligere
har ladet sig vildlede af Iran og
Libyen, og tror også, at Nordkorea
råber over en atombomber.

(citat slut)

[...]

0666+0700=1366

Plet

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> (citat slut)
>
> IAEA's undersøgelsesarbejde foregår for øjeblikket primært i Nordkorea og

Hør nu her. Iran har ikke atomvåben og Nordkorea har ikke atomvåben, ligeså
vel som Irak ikke havde noget ødelæggelsesvåben. Det bliver vi nød til at
tro på.

Sådan som amerikanerne er blevet kritiseret for at pacificere Irak, er det
udelukket at amerikanerne vil gøre noget aktivt igen for at pacificere Iran
og Nord Korea. Så vi bliver nød til bare at lade somom, at der ingen fare
er. Ellers skriger de venstreorienterede op igen.

Hvis amerikanerne gør noget er det forkert, hvis de ikke gør noget er det
også forkert.

Plet

"Plet" skrev
(news:4013f28f$0$95086$edfa...@dread11.news.tele.dk):

> Hør nu her. Iran har ikke atomvåben og Nordkorea har ikke atomvåben,
> ligeså
> vel som Irak ikke havde noget ødelæggelsesvåben. Det bliver vi nød til at
> tro på.

Du er naiv (på dette punkt, skønner jeg).

Du skrev:

> [...]
> og Nord Korea. Så vi bliver nød til bare at lade somom, at der ingen fare
> er. Ellers skriger de venstreorienterede op igen.

Input memory:
1360 news:A1OQb.78921$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Du skrev:

> Hvis amerikanerne gør noget er det forkert, hvis de ikke gør noget er det
> også forkert.

Input memory:
1325 news:pZ7Qb.78384$jf4.4...@news000.worldonline.dk

> [...]
>

> Input memory:
>
> Subject: Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
> date: 15. november 2003, CET 12:28
> 0729 news:%5otb.33851$jf4.1...@news000.worldonline.dk
> [ ... ]
> [ ... ]

> [ ... ]
>

> Hvorfor mon alle disse afledningsmanøvre er så nødvendige ?
>
> Forsøger man at undgå en amerikansk straffeaktion ?
>
> Vil en sådan straffeaktion komme ?
>
> JA! (dersom bevis på meddelagtighed i 9.11 foreligger)
>
> Og hvilke afledninsmanøvre mon vi nu i denne forbindelse skal være

... samt ...
1345 news:2qrQb.78624$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> [...]
> retten, siger Irans udenrigsminister.
>
> - Når deres sager er færdigbehandlet,
> vil de blive stillet for retten, sagde
> ministeren i et interview i Davos i
> Schweiz, hvor han deltager i Det
> verdensøkonomiske Forum.
>
> Han sagde, at han ikke ved, hvor mange
> al-Qaeda medlemmer, der stilles for
> retten.
>
> USA har bedt om, at de al-Qaeda medlem-
> mer, der tilbageholdes i Iran, sendes
> til retsforfølgelse i deres egne lande.
>
> --- END of News ------------------------------
>

> Tsk, tsk - ja, man kan vel altid undvære et par små skakbrikker (for at

Input last memory:
1360 news:A1OQb.78921$jf4.5...@news000.worldonline.dk

(det er ved at være tid til at finde sin spade frem)

Hope you got the point, plet.

[...]

0666+0705=1371

arc@na

CrocŽ <s...@pc.dk> wrote in

> Erara humanum est. :(

Errare, ikke "erara".

CrocŽ

On 25 Jan 2004 20:32:12 GMT, "arc@na" <th...@ress.is.invalid.com>
wrote:

>Errare, ikke "erara".

Hold nu op knægt, jeg har fortalt dig det er for længe siden. ;-)

Errare humanum est, ignoscere divinum

(med forbehold for stavningen)

Regards Croc®