Noget nyt ?

Brand på Amalienborg kort før midnat (code 7).

Arafats medierådgiver, som stod i spidsen for for et magasin om
menneskerettigheder, skudt.

De sædvanlige terrorbomber i Irak begået af muligvis al-Qaeda (Iran) for at
skabe uro med henblik på magtovertagelse af landet.

Nej - INTET ændrer nedtællingen (MaTT.24,22):

(letter to Russia, 1996-09-11.RU2 )
1608 news:eEI0c.102128$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> Hr. Chernomyrdin! Hvad sker der, hvis jeg i min venstre hånd har ca.
> 5 kg. "oliespild" og i min højre hånd ligeledes har ca. 5 kg. "olie-
> spild". Langsom men sikkert fører jeg nu hænderne sammen ? - I Jerusa-
> lem ? - I Washingtom ? - I Moskva ?
>

> 4
>

> Repetition for 911'te gang:
>
> "Den fornuftige ser faren på forhånd og UNDGÅR den - i
> tide !!! En dumrian vader - desværre - videre og må tage
> konsekvensen (bom-bom), Ordsp. 27,12."

TIME out !!!

Lotte, dolle
Lotte, dylle
Lotte, dalle
Hun kan godt lide at knalde,

Knalde op og knalde ned,
knalde afgrundsenglen flad,
Se! - Nu er vi alle *søde* - eller også var det *døde* ?

Lotte, dolle
Lotte, dylle
Lotte, dalle
- sikke du dog kan knalde!

The servant of Michael

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

Interrupt He.13,2 to the Mankind (code 7):

(letter to Iran and HAMAS, 1996-02-25.IRA )
1607 news:7CI0c.102126$jf4.6...@news000.worldonline.dk