Osama bin Laden fanget

Radioavisen klokken 12 (2004-02-28):

Ifølge irans statsradio skulle Osama bin Laden være blevet fanget i Pakistan
på grænsen til Afghanistan.

Pakistan afviser oplysningerne.

("citat" slut)

Såfremt oplysningerne holder stik; ja så mangler vi blot de andre
skiderrikker !!!

The servant of Michael

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
1592

Steffen Christensen

Det kunne da være totalt fedt!

Venlig hilsen
Steffen Christensen
Scobe Media
steffench...@stofanet.dk
"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

Karsten Krambs

On Sat, 28 Feb 2004 12:25:29 +0100, "Kall, Mogens"
<mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote:

>Såfremt oplysningerne holder stik; ja så mangler vi blot de andre
>skiderrikker !!!

Skal vi ikke lige lade et retsag afgøre hvorvidt han har gjort noget
ulovligt ?

Også i øvrigt undgå at kalde andre for en skidderrik.
--
Karsten

chr

"Karsten Krambs" <snabel...@DONTSPAMhotmail.com> wrote in message

jeg er 100% sikker på at Osama vil kalde dig,mig og alle andre i den
vestlige verden skiderrikker.. :-)...

Jesper

> [...]

> Pakistan afviser oplysningerne.
>
> ("citat" slut)
>
> Såfremt oplysningerne holder stik; ja så mangler vi blot de andre

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?pagename=JPost/JPArticle/ShowFull&cid=1077957463831

iflg. Jerusalem Post meddeler statsradioen at det skulle være længe siden han blev taget
til fange men at det hemmeligholdes fordi Bush ønsker at udnytte det i valgkampen.

Helt ærligt: Hvor mange minutter tror du det ville kunne lade sig gøre at holde sådan en
oplysning hemmelig?
global village idiots. - Paul Ginsparg.

C. H. Engelbrecht

"chr" <A...@FORDOMAIN.dk> skrev i en meddelelse

> jeg er 100% sikker på at Osama vil kalde dig,mig og alle andre i den
> vestlige verden skiderrikker.. :-)...

Og netop derfor skal vi lade være med at gøre det samme, derved viser vi at
vi er bedre væsener end ham. Bekæmpe ild med vand...

"Kall, Mogens" skrev

> Radioavisen klokken 12 (2004-02-28):
>
> Ifølge irans statsradio skulle Osama bin Laden være blevet fanget i
> Pakistan på grænsen til Afghanistan.
>
> Pakistan afviser oplysningerne.

Amerikanerne afviser nu ligeledes påstanden (ifølge DR1 Text-TV s149 13:11)

Og det var jo ærgerligt.

The servant of Michael

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
1593

Thomas Hjort

"Karsten Krambs" <snabel...@DONTSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Skal vi ikke lige lade et retsag afgøre hvorvidt han har gjort noget
> ulovligt ?

LOL han har selv indrømmet sin skyld på TV hvad angår 9/11

Steffen Christensen

Gjorde de ikke også det sidst med Saddam?

Per Rønne

Steffen Christensen <steffench...@stofanet.dk> wrote:

> Gjorde de ikke også det sidst med Saddam?

Nu skriver Politiken også om det:

Der er tilsyneladende tale om en konspirationsteori:

»Taget til fange for længe siden
Ifølge kilderne er bin Laden blevet fanget 'for længe siden'.

Den ene af kilderne hævder ifølge journalisten bag indslaget, at
tilfangetagelsen endnu ikke er offentliggjort, fordi den senere på året
skal bruges af den amerikanske præsident Bush i kampen for at blive
genvalgt som præsident.

Amerikanske og pakistanske afvisninger
Radioen rapporterer, at bin Laden blev taget til fange i et uregérligt
pakistansk område, der kontrolleres af lokale klanfolk og ikke af de
nationale styrker. Den iranske statsradio hævder desuden, at den
amerikanske forsvarsminister Donald Rumsfelds besøg i Pakistan torsdag
var knyttet til fangsten af al-Qaeda-lederen.

Både amerikanske og pakistanske kilder afviser historien. I Washington
er afvisningen til morgen sket anonymt. En højtstående forsvarskilde
siger ifølge flere nyhedsbureauer, at der er masser af den slags
historier i omløb 'derude'.«
--
Per Erik Rønne

Bent Jensen

"Steffen Christensen" wrote ...

> Det kunne da være totalt fedt!

Her er meddelelsen fra den statslige iranske nyhedsorganisation:

»IRAN`S STATE RADIO SAYS OSAMA BIN LADEN CAPTURED
http://www.irna.ir/?LANG=EN&PART=_HOME&TYPE=HP#2004_02_2813_36_463
Tehran, Feb 28, IRNA -- Iran`s state radio has quoted an informed
source as saying that Osama bin Laden had been captured in a tribal
region in Pakistan.
The radio`s external service, broadcast in Pushtun, said US
Secretary of Defense Donald Rumsfeld`s trip to Pakistan on Thursday
had been made in connection with the capture.
The radio said, "The capture of the al-Qaeda leader has been made
sometime before, but (US President George W.) Bush is intending to
announce it when the American presidential election is held."
Contacted by IRNA, an IRIB announcer at the Pusthtun service,
confirmed the news, which he said, they had got from a `very reliable
source` in Peshawar, Pakistan.
"Osama bin Laden has been arrested a long time ago, but (US
President George W.) Bush is intending to use it for propaganda
maneuvering in the presidential election," he said.
Osama`s head on a platter is believed to be a big boost to Bush`s
presidential chances, which are increasingly being eclipsed by
Democratic presidential front-runner John Kerry.
The Saudi-born dissident is accused of masterminding the September
11, 2001 attacks on American landmarks in New York and Washington.
Visiting Kabul on Thursday, Rumsfeld said he believes Osama will
be caught, but has no idea when.
BH/210«

Jeg tror ikke, amerikanerne har pågrebet Osama bin Laden, men jeg
tror, han sammen med 50 islamister er fanget i en fælde i et bjergrigt
område og overvåget fra en observationssatellit, og at han kan
pågribes når som helst.

Bent

TBC

On Sat, 28 Feb 2004 14:32:37 +0100, "Thomas Hjort" <hj...@anarki.dk>
wrote:

>LOL han har selv indrømmet sin skyld på TV hvad angår 9/11

Det ulykkelige er at "skiderrikken" sikkert ikke selv ser noget
ulovligt i det.

TBC

arc@na

Karsten Krambs <snabel...@DONTSPAMhotmail.com> wrote in

> Skal vi ikke lige lade et retsag afgøre hvorvidt han har gjort noget
> ulovligt ?

Osama ben-Ladin? Muharharhar!!!! Du er en meget morsom mand.

--
There's no place like 127.0.0.1
Med venlig hilsen

arc@na

"C. H. Engelbrecht" <chrise...@dkik.dk> wrote in

> Og netop derfor skal vi lade være med at gøre det samme, derved viser
> vi at vi er bedre væsener end ham. Bekæmpe ild med vand...

Du mener altså at han skal druknes?

C. H. Engelbrecht

"arc@na" <th...@ress.is.invalid> skrev i en meddelelse

> "C. H. Engelbrecht" <chrise...@dkik.dk> wrote in

> Du mener altså at han skal druknes?

Det var sådan mere billedligt ment. I stedet for simpelthen at slå ham ihjel
med det samme høvler vi ham igennem en Milosevic-agtig retsag hvor han får
muligheden for at gøre sig selv til grin. Vi skal vise ham hvordan modellen
for de fundamentalist-frie samfund er et langt bedre alternativ end det ævl
han lever efter.

C. H. Engelbrecht

"TBC" <-sut...@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Det ulykkelige er at "skiderrikken" sikkert ikke selv ser noget
> ulovligt i det.

Ja, men det er faeme ikke nogen undskyldning. Lov er lov, og hvis han har
misforstået loven, er han en idiot der har brudt loven.

C. H. Engelbrecht

> Osama ben-Ladin? Muharharhar!!!! Du er en meget morsom mand.

Reglerne skal stadigvæk overholdes. Det er der gør at han tager fejl og vi
har ret.

Tim

"Karsten Krambs" <snabel...@DONTSPAMhotmail.com> wrote in message

LOL

Tim

TBC

"C. H. Engelbrecht" <chrise...@dkik.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men det er faeme ikke nogen undskyldning.

Nej, jeg kender ikke til noget der fuldstændigt kan undskylde den galning af
en mand, og da slet ikke og hans gerninger. Dem findes der vist ingen
udskyldning for, ligesom der ikke findes tilstrækkelige undskyldelser for
andre religiøse, etniske eller politiske massemord.

> Lov er lov, og hvis han har
> misforstået loven, er han en idiot der har brudt loven.

Det afhænger naturligt vis hvilken lov man betragter. Idioten føler sig
sikkert helt i sin ret ifølge Jihad. Men heldigvis er det da en overtrædelse
af langt de fleste *vedtagede* love alle steder jeg lige kan komme i tanke
om.

Men uanset hvilken lov han stilles til ansvar under, så håber jeg at han og
hans fortagende bliver helt stoppet, og at han og hans fanatikere bliver
fanget og stillet til ansvar.

TBC

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

> Såfremt oplysningerne holder stik; ja så mangler vi blot de andre
> skiderrikker !!!

1591 news:cm_%b.100035$jf4.6...@news000.worldonline.dk

Hva', føler du dig truffet ?

TV2 TTV s153 Søn 29 Feb (2004, CET) 00:30:11

Iran advarer Israel mod angreb

Irans forsvarsminister, Ali Shamkhani,
truede i dag Israel med en lammende
gengældelsesaktion, hvis den jødiske
stat skulle finde på at angribe Iran.

Israels premierminister, Ariel Sharon,
ville komme til at "lide meget ... hvis
han begår den dumhed at angribe iranske
mål, sagde Shamkhani og kaldte Israel
for en "glasfæstning".

Den israelske avis Haaretz citerede i
december den israelske forsvarsmini-
ster, Shaul Mofaz, for at sige, at
Israel om nødvendigt vil være i stand
til at angribe Irans atomanlæg.
--- 28. feb 21:32 -------------------------------------------

With NON-respect (§2304, stk.2)

Mogens Kall
The servant of Michael

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
1595

C. H. Engelbrecht

> [...]
> udskyldning for, ligesom der ikke findes tilstrækkelige undskyldelser for
> andre religiøse, etniske eller politiske massemord.

Der findes sgu masser af undskyldninger for den slags, de er bare dårlige
allesammen...

TBC

> Der findes sgu masser af undskyldninger for den slags, de er bare dårlige
> allesammen...

Ualmindeligt dårlige! Og i alle tilfælde jeg har hørt om, fuldstændigt uden
basis i faktiske forhold der på nogen måde skulle kunne godtgøre den
fuldstændigt udiskriminerende ihjelslåen af enkekltindivider og
medmennesker, alene på basis af diverse tilhørsforhold..

Jeg kan kun se at vejen til den subjektive retfærdiggørelse kan gå gennem
intolerence og had, til dels på basis af [indoktrinerede] fordomme og mangel
på empati, og i hvertfald trancenderende den naturlige respekt og
hengivenhed for medmennesket. En destruktiv indstilling og historie som det
tilsyneladende ikke er alle mennesker muligt at lære af :-(

Bin Ladin er endnu et ekstremt og jammerligt symptom på menneskets mangler
og vildfarelse i den henseende.

TBC

"Kall, Mogens" skrev

> [ ... ]
>
> 1591 news:cm_%b.100035$jf4.6...@news000.worldonline.dk
>
> Hva', føler du dig truffet ?
>

> TV2 TTV s153 Søn 29 Feb (2004, CET) 00:30:11
>
> Iran advarer Israel mod angreb

Skulle til at læse andagtstekst fra Salme 111 men kom til at slå op på ...

"Herre, det er på tide Du griber ind!
For disse onde mennesker har klart
overtrådt Dine bud"
(Sl.119,126)

Og tænkte selvfølgelig mit.

Da afbrød Jesus mig med ordene:

(2004-02-29, CET 03:05)
- "Enig."

The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
1596

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

> "Herre, det er på tide Du griber ind!
> [...]

Jesus-Break (2004-02-29, CET 03:21):
- "Det gør Jeg også ... snart."

03:22
- "Stol på Mig - count on Me."

Halleluja !

The servant of Michael

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
1597

Harald Mossige

> Skulle til at læse andagtstekst fra Salme 111 men kom til at slå op på ...

> [...]

Ingen tvil lenger.
Det er ein dansk "Terje henriksen".

HM

Anders Peter Johnsen

Nå, Terje? Ja, ham kan jeg da huske at have diskuteret med i nærværende
forum for et par år siden.

For enhver ateist må det selvfølgelig virke skingrende sindssygt at påkalde
sig Herren på denne måde, ligesom der i kristne cirkler er en velbegrundet
angst for en evt. apokalyptisk "løgneprofet".

På den anden side er det - set fra kristen side - en sørgeligt oplagt
fejltagelse totalt at benægte at andre medkristne kan være "i kontakt med
Helligånden" uden dog ligefrem at være "forjættede talsmænd".

Desværre er det altså som regel de allerværste og - teknisk set - mindst
kristne, der har travlt med at påberåbe sig Gud i een eller anden selvglad
sekterisk fortolkning.

Jesus advarede da også i Matthæus 24: "v23 Hvis nogen da siger til jer: Se,
her er Kristus! eller: Her er han! så tro det ikke; v24 for der skal
fremstå falske kristus'er og falske profeter, og de skal gøre store tegn og
undere for om muligt at føre selv de udvalgte vild. v25 Nu har jeg sagt jer
det forud. v26 Siger de derfor til jer: Se, han er i ørkenen! så gå ikke
derud. Eller: Se, han er i kamrene! så tro det ikke. v27 For som lynet
kommer fra øst og lyser helt om i vest, sådan skal også Menneskesønnens
komme være."

Jeg har selv engang befundet mig i dette pseudo-"profetiske" vanvid, og
derfor smerter det mig så meget desto mere at se andre selvoverbeviste
"profeter" tro sig i stand til at agere rollen.

Eet eller andet sted er det nemlig et alarmerende tegn på manglende tro på
Kristi - ifølge Kristendommen - aktuelle og faktuelle virksomhed, hvis man
forsøger at lege "stand-in". Det er der ikke brug for, hvis man virkelig
tror at Han er der, og Han skal nok frelse Verden uden eens misforståede
"hjælp" i form af "bekræftende budskaber".

Det nærmer sig akut, satanisk højforrædderi, når folk tiltror sig selv
Kristi guddommelige åndsbegavelse og domsmagt: Den er Hans, og Hans alene.

Vi har slet ikke brug for "vikarer" eller vicesheriffer...Vi har kun brug
for Kristus og troen på Ham. Intet andet.

Anders Peter Johnsen

arc@na

> [...]
> ham hvordan modellen for de fundamentalist-frie samfund er et langt
> bedre alternativ end det ævl han lever efter.

Havde du da forestillet dig, at der ikke ville blive en retssag, når og
hvis man får fat i ObL?

arc@na

"C. H. Engelbrecht" <chrise...@dkik.dk> wrote in

> Ja, men det er faeme ikke nogen undskyldning. Lov er lov, og hvis han
> har misforstået loven, er han en idiot der har brudt loven.

Få lige dine proportioner på plads. Manden disponerer over et
verdensomspændende netværk af fanatikere, som er villige til at dø for ham
- og gør det - bare de kan rive nogle (helst mange) "vantro" med i døden.

Du tror åbenbart kun, at han er en almindelig luderkarl eller lommetyv.

C. H. Engelbrecht

> [...]
> tilsyneladende ikke er alle mennesker muligt at lære af :-(
>
> Bin Ladin er endnu et ekstremt og jammerligt symptom på menneskets mangler

Amen, brother...