Tysklands spytslikkeri overfor Rusland

"Jesus-loves-you" skrev
7877 news:g8u00c$aot$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]

> [ ... ]
[ ... ]
> Den egentlige grund til, at verden ikke længere er, som den var, før
> Ruslands angrebskrig på Georgien, ...
[ ... ]
> ... forklaringen om navnlig tysk *fejhed*; dét at være en kujon, som bare
> tænker på først og fremmest sig selv.

News:

=== citat start ===

DR1 s145 søn 31 aug (2008, CET)

18:01

Rusland og Tyskland vil tæmme krise

... (ikke gøre en skid) ...

=== citat slut ====

På psykopat-sprog betyder dette, Frau Merkel:

"Ja, nup du også bare Ukraine,
for mig tør ikke protestere."

Burde du/I ikke være de første til at vide, hvad omkostningerne bliver, hvis
en psykopats hærgen ikke standses i TIDE !!!...

CET 11:47
- "For dælen."

Ja, Jo ET. Det er rigtig, men hva' bli'r det til med det der
ild-fra-himlen ?...

CET 11:48
- "Det kommer."

CET 11:48
- "Min ven."

CET 11:48
- "Bare vent."

Gosch! Jeg har AKUT brug for det NU!!!

Psykopatus SKAL have kontant afregning, ikke på Dommedag°...

CET 11:52
- "Jeg forstår."

Dét tvivler jeg - oprigtig talt - på engang imellem, ET:

Psykologisk set har pattebørn bedst af en røvfuld STRAKS de har begået den
onde!!!...

CET 11:54
- "Jeg forstår."

CET 11:54
- "Din anmodning."

CET 11:54
- "Krig."

Krig ?

Åh nej. Er *du* nu også blevet en kujon!

Ja, I må meget undskylde, alle Jer i Auschwits, at vi ikke kom Jer til
hjælp, men vi ku' altså bare ikke, fordi...

CET 11:57
- "Spar mig."

CET 11:57
- "For dit bræk."

Fint. Jeg tror vi begynder at forstå hinanden nu!

Man må gerne kritisere alle de andre, men du er åbenbart undtaget.

I så fald er der stærke indicier for, at du er en art kunstig intelligens,
altså en robot.

Der bli'r krig på denne planet, hvis denne psykopat ikke standses NU...

CET 11:59
- "Skulle jeg hilse og sige."

Du ér (desværre) bare en (stupid) robot, skønner jeg, ET ... :-(

Last OUTPUT: 7923 news:g9gems$13n7$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7924

"Jesus-loves-you" skrev
7924 news:g9genu$13n9$1...@newsbin.cybercity.dk

Følgende bør dog lige også noteres:

(Urban, mandag den 1. spetember 2008, side 11)

=== citat start ===

Merkel langer ud efter russerne

Tyskland og Storbritannien satte i går spørgsmålstegn ved forholdet mellem
Rusland og EU. Det skete dagen før, at EU's ledere i dag mødes for at
diskutere Kremls intervention i Georgien. Mens den britiske premierminister,
Gordon Brown, vil presse på for at få en genovervejelse af EU's relationer
med Rusland, understregede et medlem af forbundskansler Angela Merkels
konservative parti, at Ruslands medlemskab af G8-gruppen bør suspenderes.

Ritzau

=== citat slut ====

Last OUTPUT: 7929 news:g9ivbj$216o$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b