Hurra - Idi Amin er død (0656)

Jeg havde nær sendt opfordringer til økonomisk boykot af Saudi-Arabien,
fordi de havde givet asyl til Idi Amin og dermed gjort sig MEDSKYLDIGE i
hans forbrydelser.
Men her i dag oplyses det, at massemorderen er død.

Så mangler vi blot at gøre regnskabet op med alle de andre skiderrikker!

Mvh.
Mogens Kall, UDC
The servant of Michael

Internal:

File-name:
Hurra - Idi Amin er død (0656)

This file has been sent to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-08-16, Saturday, CET 13:32

HrSvendsen

Kall, Mogens wrote:
> [...]
> Men her i dag oplyses det, at massemorderen er død.
>
> Så mangler vi blot at gøre regnskabet op med alle de andre

Jubler du over, at Amin døde en vist nok fuldkommen naturlig død? Den
måde at gøre regnskab op på, kan de fleste forbrydere nok leve med -
indtil de altså dør.

hanzen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men her i dag oplyses det, at massemorderen er død.
>
> Så mangler vi blot at gøre regnskabet op med alle de andre skiderrikker!

Hvad er du for en grim racist.
Glæder dig over en død neger.
--
hilzen
hanzen

arc@na

"HrSvendsen" <HrSve...@msn.com> wrote in news:bhldg4$2fc$1...@sunsite.dk:

> Jubler du over, at Amin døde en vist nok fuldkommen naturlig død? Den
> måde at gøre regnskab op på, kan de fleste forbrydere nok leve med -
> indtil de altså dør.

Jeg giver i dette tilfælde masochisten Kall ret. En død diktator er bedre
end en levende.

Gad vide om han nu er i færd med at råkn*ppe de 76 jomfruer? (han var
muhamedaner) Eller er han mon nede i under-etagen? :-)

--
Vore bedstemødre gik med tørklæde, men de gik bestemt ikke med hijab.
Med venlig hilsen

Nauclerus

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> [...]
> Men her i dag oplyses det, at massemorderen er død.
>
> Så mangler vi blot at gøre regnskabet op med alle de andre skiderrikker!

Du er vel godt klar over at Idi Amin boede de sidste 10 år i Saudi-Arabien.
er det ikke vel sent at opfordre til boykot ?

Allan

P.N.

"HrSvendsen" <HrSve...@msn.com> skrev i en meddelelse

Tjae så er det ikke noget nyt for "Big Dada". Jeg så på BBC at han dagligt
modtog trusselsbreve og telefontrusler fra vrede mennesker. Et af de mere
morsomme var at han havde telefon på sin stue og selv her på dødslejet
ringede de dagligt og truede ham på livet.
P.N.
www.bichon.uni.cc
www.stalin.uni.cc

Kim Larsen

"P.N." <pip...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Det er utroligt at han overlevede så længe, for jeg kan da se mindst 300.000
gode grunde til at nogen ville tage livet af ham. Han må have været godt
beskyttet af vores venner nede i Saudi Arabien.

Kim

Bo Warming

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message
news:sBo%a.50967> Men her i dag oplyses det, at massemorderen er død.

Som vi ser på Nørrebro - FOR DE GAMLE DER FALDT, ER DER NY OVERALT

Tingene bliver ikke bedre før vi udviser i bundter

Jens Bruun

> [...]

Saudi-Arabien,
> fordi de havde givet asyl til Idi Amin og dermed gjort sig MEDSKYLDIGE

Saudi-Arabien er medskyldige i en lang række forbrydelser, h

--
-Jens B.

Jens Bruun

> [...]

Saudi-Arabien,
> fordi de havde givet asyl til Idi Amin og dermed gjort sig MEDSKYLDIGE

Saudi-Arabien er skyldig i en lang række forbrydelser, hvor den, du
nævner, må betegnes som en af de mindre. Saudi-Arabien er enm uskøn b

--
-Jens B.

Jens Bruun

> [...]

> hans forbrydelser.

Saudi-Arabien er skyldig i en lang række forbrydelser, hvor den, du
nævner, må betegnes som en af de mindre. Saudi-Arabien er en uskøn
blanding af religiøs muslimsk fundamentalisme, nepotisme og alt, alt for
mange penge. Hvis noget fortjener betegnelsen "ondskabens imperium" er
det så sandelig denne bananrepublik af en ørkenstat, hvor de
imperialistiske tendenser giver sig udslag i, at man financierer en stor
del af den terrorisme, vi oplever i disse år. Hvis noget land fortjener
en stor, grim og ikke mindst altødelæggende bombe, er det Saudi-Arabien.

--
-Jens B.

Kong Kent

> Hvis noget land fortjener
> en stor, grim og ikke mindst altødelæggende bombe, er det Saudi-Arabien.

Nørrebro før Saudi-Arabien.

Jeg har sq altid haft det bedst med at rydde op i egen have, førend jeg
begynder at hjælpe naboen med at skabe en pæn have. Vi skal lige have
slettet vores egen ghetto fra overfladen førend vi hjælper omverdenen med de
andre kedelige pletter på landkortet.

--
mvh

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

P.N.

"Kong Kent" <kongken...@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> begynder at hjælpe naboen med at skabe en pæn have. Vi skal lige have
> slettet vores egen ghetto fra overfladen førend vi hjælper omverdenen med

Jamen var det ikke dig der var på nakken af undetegnede, fordi du mente at
jeg var nazist. Nu ligger du selv og udbreder Nazistiske eller nazilignede
ideer.
P.N.
--
www.bichon.uni.cc