The Year 2304 (0294)

Menneskeheden havde overlevet sin "vuggedød". Biologisk decentralisering var
nu blevet et faktum.

Man havde indset nødvendigheden af at bekæmpe "kræftsvulsterne"
(massemorderne*). En efter en var de blevet retsforfulgt ved den
Internationale Domstol i Haag. Til sidst turde de ikke længere begå deres
forbrydelser af frygt for repressalier.

Menneskeheden havde også for første gang i sin historie fået kontakt med en
udenjordisk civilisation, ...

Internal-Interrupt
2003-02-14, Friday, CET 13:04, Big-Sister:
- "We are connected in the Father."
Internal-Interrupt over-and-out

... og nu (The Year 2304) står Menneskeheden som en brud på sin bryllupsdag
(The Wedding). Hendes brudgom tænker i sit hjerte:

"Som en lilje midt iblandt torne* er min elskede veninde ... (Psalm 2,2)..."

The servant of Michael
Internal:

File-name:
The Year 2304 (0294)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-02-15, Saturday, CET 04:14

Lars

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> This file has been send to
> dk.politik

Og vi undres - hvorfor?

HrSvendsen

Jeg synes så at "kontakt med udenjordisk civilisation" lyder som noget,
der nok kunne passes ind i gruppen. Jeg er også lidt nysgerrig efter at
få at vide, hvad "biologisk decentralisering" er for en størrelse. Især
nu da det altså ser ud til at blive et faktum i år 2304.

Eller er det fælleshuset, der spøger igen?

Lars

"HrSvendsen" <HrSve...@msn.com> skrev i en meddelelse

> Eller er det fælleshuset, der spøger igen?

Mon der er røget en "bønne" formeget

Lars

arc@na

"Lars" <Ball...@jyde.dk> wrote in news:b2kdg5$7ib$1...@sunsite.dk:

> Mon der er røget en "bønne" formeget

Det er mosegrisen, der er på spil.

arc@na

"HrSvendsen" skrev:
> [...]

Input memory (file 0292)

> [...]
> få at vide, hvad "biologisk decentralisering" er for en størrelse. Især
> nu da det altså ser ud til at blive et faktum i år 2304.

Dit spørgsmål kræver et svar:
Menneskehedens vugge er vor planet jorden. "Vuggedøden" indtræffer dersom
A) Menneskeheden begår globalt selvmord (input memory: fx. Cuba-kriser 1962,
YomKippur-krigen 1973 ... und-so-weither), eller dersom jorden fx bliver
ramt af en B) Globe-destroyer (input memory: Asteroide-nedslag for ca. 65
millioner år).
Begrebet "biologisk decentralisering" betyder blot, at Menneskeheden nu
også har bosat udenfor planeten jorden. Det biologiske liv kan overleve
úafhængigt af, om planeten jordkloden eksisterer eller ej. Eksistenstrussel
A) og B) er elimineret!

> Eller er det fælleshuset, der spøger igen?

Input memory: 13:04 (JUMP dk.livssyn.kristendom, file 0227,Re: Tror
udenjordiske-væsener på Gud ? (0215))

Mvh
Mvh.

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: The Year 2304 (0294)
0297

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-02-15, Saturday, CET 13:55

Anders Peter Johnsen

"arc@na" <this.is.@n.invalid.email.com> skrev i en meddelelse

> Det er mosegrisen, der er på spil.

Har de set e-mail-adressen på ham, du besvarer? ;-)

Ja, det er nok ham igen!

Anders Peter Johnsen

"Jesus-loves-you" skrev
7348 news:Z_mgj.9$4%6...@news.get2net.dk

[ ... ]
> I min fars dødsøjeblik blev hans tanker (og ønsker) muligvis forenet med
> ET's ang. vor begges civilisationers *fælles* fremtid ... :-)

News:

=== citat start ===

DR1 s136 man 07 jan (2008, CET) 11:58:21

01:00 (CET, red.)

Bush affærdiger video fra al-Qaeda

Det Hvide Hus affærdiger en 50 minutter
lang video fra al-Qaeda, som truer med
at angribe præsident Bush, når han i
den kommende uge tager på otte dages
besøg i Mellemøsten.

En talsmand siger, at al-Qaeda ikke har
andet at tilbyde end død og ødelæggelse

Han tilføjer, at Bush i de kommende
dage tilbyder en håbets ideologi til
folk, der søger et bedre liv.

Udtalelsen kommer, efter et amerikansk
al-Qaeda-medlem, Adam Gadahn, i går i
en video opfordrede militante
islamister i Mellemøsten til at hilse
Bush velkommen med bomber.
Bush tager på tirsdag til Mellemøsten.

=== citat slut ====

Interrupt from ...

7279 news:uB3Vi.30$E46...@news.get2net.dk

> Stem på UFO-partiet.
>
> No, I'm kidding: SnUFO-partiet *eksisterer* slet ikke! Sorry, It was just
> a joke (vist nok) ... :-)
>
> Der er i virkeligheden her tale om afdelingen-for-*håbløse*-sager i
> Danmark (og Udlandet). Vi er - om jeg så må sige - "lokums-rensere" i
> ordets overførte betydning (apropos Matt. 10,25. John 1,29)!
>
> Medens vi nu ér ved emnet 'lort', så ...

Memory 1 on:

Subject: Jesus elsker Osama Bin Laden, eller hva' ?
6036 news:9alyh.45$gw...@news.get2net.dk

Memory 2 on:

6143 news:FySFh.25$lt4...@news.get2net.dk

> (Program: Får op af brønden, gerne inden de drukner.)

Program on:

-

Og her er så en lille hilsen til alle Jer i al-Qaeda (and her friends), hvor
tiden (den 4. dimension) åbenbart *igen* er blevet brudt: ... :-)

Input textstring from www.ucb.dk :

(NB! Andagtsteksten indtastet *før* 27. nov. 2007)

=== citat start ===

Mandag 7. januar (2008, red.)

Omsorg indebærer ofte konfrontationer

"Et ærligt svar er et tegn på sandt venskab." Ordsp 24:26 Bogen

Det mindst belastende for én selv er at forholde sig rolig og tavs, hvis
andre omkring én er i oprør; men det er ikke det mest kærlige at gøre. Mange
mennesker har ikke nogen, som elsker dem nok til at sige dem sandheden, og
så fortsætter de bare med at bære sig galt ad. Som regel ved vi godt, hvad
der burde siges, men frygt holder os fra at sige det. "Et ærligt svar er et
tegn på sandt venskab." Somme tider kommer man til at tage et oprør, hvis
man vil et andet menneske det bedste!

Paulus skriver: "Brødre, hvis et menneske gribes i en overtrædelse, skal
I, som har Ånden, hjælpe ham til rette med mildhed." Sådan bør "åndelige"
mennesker handle! Problemet er, at vi ofte, hvis en spændt situation opstår,
dækker over det anspændte i håb om at bevare freden. Hr.
"Lad-være-med-at-rokke-båden" springer til og glatter alles pjuskede fjer,
problemet bliver aldrig løst, og alle sidder tilbage og føler sig
frustrerede. "Læg derfor løgnen bort og tal sandhed med hinanden, for vi er
hinandens lemmer." Ef 4:25 Nu er frimodighed jo ikke fripas til at være
grov og sige lige, hvad der falder én ind. Tankeløse ord sårer. "Du må ikke
tale hårdt til en gammel mand, ham skal du formane som en far, unge mænd,
som brødre, gamle kvinder som mødre og unge piger som søstre, i al
ærbarhed." 1. Tim 5:1-2.

Sagens kerne er, at hverken i ægteskab, i venskab, i menigheden eller på
arbejde vil vi komme hinanden nærmere, før vi har omsorg nok til at se de
skjulte uover-ensstemmelser i øjnene og løse op for dem!

=== citat slut ====

This is the *truth* (kærlighedens sejr over død og ødelæggelse, 1. Kor. 13)

Hope You all got the point ... :-)

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):
(2008-01-07, Monday, CET 15:04, GMT 14:04)
- "Amen."

ET-Break
CET 15:18
- "Come with me."

Last OUTPUT: 7348 news:Z_mgj.9$4%6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7349

"Jesus-loves-you" skrev
7349 news:5zqgj.19$DD7...@news.get2net.dk

> ... al-Qaeda [har] ikke ... andet at tilbyde end død og ødelæggelse ...

Jesus siger:

" ... (Træet kendes på dets frugt) ... "
Matt. 7,15-20

En af frugterne er:

(Kilde: Et hæfte udgivet af amtssygehuset i Herlev til pårørende ved
dødsfald. Modtaget i forbindelse med 23:40)

=== citat start ===

Når en af vore nærmeste dør

Sorgen

Vort liv forandres, når en af vore nærmeste dør. Døden sætter sine håndfaste
grænser mellem de levende og de døde. Der er blevet en mindre i vores kreds.

Ofte reagerer vi på dødsfaldet med en slags chok. Følelsen af uvirkelighed
oplever mange. Det er som om tiden står stille og en masse ting mister deres
betydning. Nogle får pludselig travlt med småting, som de ellers ikke ville
have taget sig af. Andre pludrer løs om bagateller. Andre igen græder
heftigt. Andre er som forstenede. Allerede i de første reaktioner på
dødsfaldet viser det sig, at sorgen har mange ansigter og facetter. Alle
skal ikke have de samme behov og opføre sig på samme måde. Derfor er det
vigtigt at være sig selv. At give sig selv lov til at reagere, uden "at
skulle tage sig sammen" eller "være stærk".

Når det første chok har lagt sig, fyldes vi af følelser, hvis styrke
billedligt talt bedst kan sammenlignes med en kraftig efterårsstorm. Vi
bliver ude af os selv - af sorg. Vi oplever sider af os selv, som vi måske
ikke kendte før. Vi erfarer måske modsatrettede følelser, der kommer bag på
os: Fx både lettelser over at vores nærmeste ikke skulle lide mere og vreden
over, at han eller hun døde fra os lige nu. Vi ser afdøde for os, lugter
eller hører den døde. Vi kan blive helt bange for, om vi nu også finder os
selv igen. Om vi er på vej til at blive sindssyge af sorg.

Det er vigtigt at holde fast i, at sorg ikke er en sygdom. Vi bliver ude af
os selv, når vi mister en af vore nærmeste. Fordi vi har været viklet ind
hinandens liv. Netop det at være ude af sig selv af sorg er sindets måde at
hjælpe os til at finde nye former for liv. Sorgen er en proces. Den hjælper
os til at lære at leve uden den døde - og samtidig lade den døde leve i
erindringen. Sorgen er faktisk nødvendig - selvom den kan gøre ondt.

Noget om at hjælpe sig selv

Det er hårdt arbejde at lære at leve uden en af sine nærmeste. Derfor er det
vigtigt, at passe godt på sig selv. Det er vigtigt at få væske nok og
nærende mad. Mange sørgende mister madlysten eller trøstespiser. Andre har
svært ved at overskue noget så dagligdags som indkøb og madlavning. Her kan
det være nødvendigt med en vis "disciplin" - at tvinge sig til at lave mad
eller at begynde at spise den varme mad i medborgerhuset eller på en af de
institutioner, der har mulighed for spisegæster.

Det er også en god ide - om muligt - at gå ture i den friske luft. Andre har
også glæde af at gøre noget for nogen - fx besøge nogen, for at komme
udenfor lejligheden eller huset.

Alkohol og medicin er ikke nogen varig løsning på det at miste. Indtagelse
af større mængder af alkohol og medicin kan faktisk modvirke den naturlige
sorgproces. Sovemedicin kan være en hjælp for nogen, til at få en god nats
søvn i den første besværlige tid. Det kan drøftes med den praktiserende
læge.

Nogen at tale med

Det kan være rart at tale med andre om sin sorg. Find en eller flere i
familien, nabolaget eller venskabskredsen, som gerne vil lytte. Og gør så
brug af dem. Mange, der har mistet, er for tilbageholdende med at tale med
andre. Enten fordi de er bange for at være til besvær, eller fordi vi
danskere har det med at undgå at tale med hinanden om døden.

Den praktiserende læge, hjemmeplejens medarbejdere, den lokale præst,
deltagelse i en sorggruppe eller psykologhjælp kan også være muligheder, der
supplerer kontakten til familie, venner og naboer - eller som træder i
stedet for den.

Sorg kræver tid og rum

Sorgen kan tit blive hjemløs i en fortravlet verden. Det er en god ide at
sætte tid af til at mindes det, man havde sammen med den døde. Man kan -
evt. med andre - se på billeder, læse breve fra afdøde, høre hans eller
hendes favorit-musik. Man kan også gå på kirkegården, gå i kirke eller
opsøge hans eller hendes yndlingssteder. For at skabe rum til sorgens
følelser.

Mærkedage, såsom fødselsdage, bryllupsdage eller den første jul kan kræve en
vis ide-rigdom at komme godt igennem.

Livet går videre

Selvom man ikke tror det, midt i sorgens første kaos, så erfarer man dag for
dag, at livet går videre. Og man er selv en del af det liv. Det er vigtigt
at give sig selv lov til at nyde livet - også midt i sorgen. Man sørger ikke
mindre ægte af at glæde sig over det, der faktisk er af glædeligt i livet
ved siden af det sørgelige og uretfærdige.

Ofte oplever mennesker, der har mistet en nærtstående, at familie, venner
eller kolleger kræver, de skal se at komme videre. Nogle gange bliver de
sørgende bebrejdet, at de opsøger kirkegården for meget. "Lad nu være med at
dyrke din sorg" er en replik, der tit går igen. Andre gange bliver de
efterladte - i bedste mening - inviteret ud eller til fest "for så kan de
glemme det hele".

Sorg er ikke noget man skal komme over eller igennem. Sorg er noget, man
skal lære at leve - godt - med hele livet. Derfor er det vigtigt at finde
sin egen måde på det. Der er ikke to sørgende mennesker, som oplever sorgen
helt ens. Vi er alle originaler for Vor Herre. Alligevel kan man godt få
stort udbytte af at tale med andre, der selv kender til sorg. Bl.a. kan man
blive bekræftet i, at man har lov til at finde sin egen vej i sorgen.

Nye indsigter

Sorgen kan også blive anledning til, at man som menneske stiller spørgsmål
til sammenhængen i livet, til meningen med at vi er på jorden. Mange
sørgende stiller faktisk spørgsmål til, hvorfor deres kære skulle dø. Det er
vigtigt ikke at fortrænge disse spørgsmål. Det hører med til sorgen, at den
bringer os i kontakt med livets store spørgsmål. Det er så vores opgave at
finde vore svar eller antydninger af svar på dem.

=== citat slut ====

[ ... ]

Last OUTPUT: 7349 news:5zqgj.19$DD7...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7350

"Jesus-loves-you" skrev
7348 news:Z_mgj.9$4%6...@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]
> 2007-12-31, CET ca. 21:10, 1. epileptiske anfald, c (counter) = 0
Same as ...
2008-01-01, 00:40 al-Qaeda-time (Afghanistan)
2007-12-31, 23:40 Teheran-time (Iran)

> 2007-12-31, CET ca. 22:00, 2. epileptiske anfald, c = 50
Same as ...
2008-01-01, 00:00 Mecca-time (Saudi Arabia, Muslim World)

> 2007-12-31, CET 23:40, 3. epileptiske anfald + hjertestop og død, c = 150
Same as ...
2008-01-01, 00:40 Jerusalem-time (Israel, ET-Temple)

[ ... ]
> Tiden CET 23:40 svarer til 20 minutter før nytår (inkl.
> nytårsfyrværkeriet), dvs. T = 20 (A = 1, B = 2, osv.), apropos ...
[ ... ]
> Det nye element (påhæftet i denne sag) bliver så ...

News:
Sne faldet i Iran (her i begyndelsen af januar måned) i områder, hvor der
ellers ikke har faldet sne i 20 år (ifølge Berlingske Tidende).

Input last (snow)-ET-message to Iran:

7341 news:NAH0j.20$BB...@news.get2net.dk

> (version 1)
>
> ... store hagl ...
> (Joshua 10,11)
>

> (version 2)
>
> fire-snowballs from the sky (comets, meteors and asteorids)
> (Jos. 10,11 + Exodus (2.Mos.) 9,18.23)
>
> Program on ?

and (the [40]-Counter-program) ...

7340 news:dtl0j.34$Tf2...@news.get2net.dk
7326 news:WG1Zi.38$u5...@news.get2net.dk (Banan-republik)
7271 news:w7mUi.25$Me7...@news.get2net.dk
7242 news:t2wTi.42$%E2...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Vi fik talt bl.a. om Jonas-i-Nineve, og det blev herunder igen påpeget
> "offentligt" *nødvendigheden* af at omvende sig fra ondt!
[ ... ]

> Please tell us, Iran: What shall we do ?...
>
> (Vi kan jo ikke bare stå stiltiende og se på, at en úskyldig race,
> jødefolket, skal udryddes pga. nogle religiøse galninges storhedsvanvid,
> apropos Hitler, Guds fjende.)
>
> ET-break:
> (2007-10-23, Tuesday, CET 23:59:11, delay 0, GMT 21:59:11)
> - "Let me know."
>
> Hmm ...
>
> It seams like, Iran, You still got a choice; just like Nineveh!

Øh ... Der er muligvis gået en *nedtælling* i gang fra Tempel-bjerget
(count down to zero [ T ]) !!!

Input last (ET)-message (perhaps) in regard to this ...

7348 news:Z_mgj.9$4%6...@news.get2net.dk

> === citat start ===
>
> Hvis du skal bestille noget, kan du lige så godt
> gøre det ordentligt.. ulejligheden er den
> samme. 2
>
> === citat slut ====

Expected impact time:

Int-memory from ...
0139 news:0EyB9.13599$HU.10...@news010.worldonline.dk

> Expected impact will be at TIME-position 40, code v20.

2008-02-10, day no 41 (Jerusalem-time).

Found internal counter at position ...

=== citat start ===

Søndag 10. (februar 2008, red.)
Salme 91
DDS 50 vers 3

=== citat slut ====

and ... (Sl 91, 41, delta = 50)

Last 50-memory on:

[ ... ]
> 2007-12-31, CET ca. 22:00, 2. epileptiske anfald, c = 50
Same as ...
2008-01-01, 00:00 Mecca-time (Saudi Arabia, Muslim World)

Hmm ...

Last memory-code is ... (from his son 2008-01-12, apropos alarm-symbol 112):
" ... Du var oprigtig og retskafen. ... "

Hmm ...

Memory on:

(Nå ja:)

Sodoma-memory on (Genesis, 1.Mos. 18,24-):
50, 45, 40...

Har "Egon" einem (hemmelig) plan, oder was ?

The local DK-syntax (23:40) is ...

=== citat start ===

Lørdag 9. (februar 2008, red.)

Es 44,21-28
=== citat slut ====

Isaiah 44,25:

Jeg afslører de falske profeters løgne ...
ved at lade det uforudsete ske.
... Mit tempel ...

Apropos Jer. 49,34- ... :-)

Last OUTPUT: 7350 news:foKgj.18$kt...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7351

"Jesus-loves-you" skrev
7350 news:foKgj.18$kt...@news.get2net.dk

[ ... ]

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s138 Man 21 Jan (2008, red.) 14.54.40

Bin Ladens søn går i rette med far

Al Qaeda-lederen Osama bin Ladens søn
Omar bin Laden går nu i rette med sin
fars voldelige linie, skriver CNN.

Omar, der arbejder som entreorenør, og
som på det seneste har slået sig op som
fredsmægler, beder i et interview på
CNN direkte sin far om at finde en
anden måde at gøre tingene på.

Han 'siger, at han står frem for at
standse den vold, som har kostet så
mange uskyldige civile livet - inklu-
sive dem, der omkom ved terrorangrebene
den 11. september 2001.

21. jan 11:47 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ...

Compare with ...

(devotiontext from www.blr.dk around Saturday 2008-01-19)

" ... Og I ved, at det evige liv ikke gives
til et menneske, der hader og slår ihjel."

" ... and you know that a murderer does not
have eternal life in him."

(1.John 3,15b)

I think, You got the point, Omar bin Laden ... :-)

Input memory from ...

(en søn skal ej bøde for faderens synd)

" ... A son is not to suffer because of his father's sins, ... "

(Ezekiel 18,20b)

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):

(2008-01-21, Monday, CET 14:52:14, delay 0, GMT 13:52:14)
- "Amen."

Last OUTPUT: 7351 news:QnLij.31$Bl...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7352