Battlefield Russia (Kraftigt jordskælv i Sibirien)

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7839 news:48a73d82$0$90275$1472...@news.sunsite.dk

> Mistert Lukasjenko-psykopatus:
>
> Do You have einem terminator running around inside Your area ? - For
> instance a "wild-cat" leaving kadaver (corpses) inside Your "Pentagon" ?

ET-Break
(2008-08-16, Saturday, day no 229, CET ...)
> CET 22:17
> - "Tell me."
>
> Hmm ...
>

> And Burma ?
>
> 22:35
> - "Tag dig i agt."

Compare with ...

Subject: ... jordskælv ved grænsen til Burma ...
7864 news:g8gvsa$1fob$1...@newsbin.cybercity.dk
7874 news:g8m18d$ajg$1...@newsbin.cybercity.dk

> And Russia ?
>
> CET 22:36
> - "I warned you."
>
> CET 22:36
> - "Kremlin."
>
> Warned ... *da*-tid,
>
> What's going on inside Kremlin, ET ?
>
> Are You doing business ?
>
> (I see no smoke yet!)
>
> CET 22:47
> - "It's coming out, the fire."
>
> Well. Let's find out!

Compare with ...

Subject: Egyptens Parlament under fire
7856 news:g8f2t0$ptq$1...@newsbin.cybercity.dk
7857 news:g8f48q$qe0$1...@newsbin.cybercity.dk
7858 news:g8gmf2$1cdg$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
[ ... ]
[ ... ]

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s130 Ons 27 Aug (2008, CET) 09.18.52

Kraftigt hordskælv i Sibirien

Et voldsomt jordskælv, der målte 9 på
Richterskalaen, ramte i nat området
omkring Baikal-søen i det østlige
Sibirien, oplyser myndighederne.

Målestationer i USA og Hongkong stiller
dog spørgsmålstegn ved de russiske
oplysninger. Ifølge dem målte skælvet
blot 6,3 på richter-skalaen.

Der er meldinger om panik, men ingen
umiddelbare rapporter om tilskadekomne
eller større ødelæggelser. Skælvets
epicenter var omkring 30 km nordøst for
byen Baikalsk og ramte kl. 10.35 (03.35
dansk tid).

opd. 27. aug 08:58

=== citat slut ====

Hmm ...

Internal Searchstring 10:35 or 03:35

Found:

7866 news:g8hgh8$1m7a$1...@newsbin.cybercity.dk

And many others, heriblandt:

Subject: Allah akbar (Moskva ér allerede røget) -
Was: Al-Qaedas Al-Zawahiri raser mod Pakistan ...
Massivt Russisk angreb på Georgien
7772 news:g7ou4r$1io4$1...@newsbin.cybercity.dk

+

Sent: Monday, August 11, 2008, CET 10:52, GMT 08:52
Subject: ET "phonecall" to Moskva
7773 news:g7ouk3$1ium$1...@newsbin.cybercity.dk

> Moskva!
>
> Hvad ér det dog for nogle ledere I har valgt ?
>
> De fører Jer jo direkte ned i Afgrunden°...
>
> ET-Break:
> (2008-08-11, Monday, day no 224, CET 10:46, GMT 08:46)
> - "Hear my voice."

Måske skal dette jordskælv i Sibirien opfattes som en art absolut
ALTIMATIV *nødopkaldt* til Mother Russia (med Ophavsret) !!!

More news:

=== citat start ===

SVT Text 139 Ons 27 aug (2008, CET) 09:40:12

Kraftigt jordskalv i Sibirien

En kraftig jordbævning skakade Bajkal-
området i Sibirien på onsdagsmorgonen,
men inga større skador uppstod enligt
myndigheterna.

Enligt ryska officiella kællor skulle
skalvet ha uppmætts till nio på
Richterskalan, men US Geological
Survey och Hongkong Observatory angav
båda skalvet magnitud till 6,3.

Nyhetsbyråer uppgav att elførsørj-
ingen och mobil- och internettrafik
brøts i Irkutsk. Men ingen mænniska
ska ha skadats. Centrum før skalvet
låg cirka tre mil nordost om Bajkalsk.

=== citat slut ====

Irkutsk befinder sig på position ...

52,15° N
104, 20° Ø

Compare with ...

Subject: ... Tunguska meteor-nedslaget 1908-06-30 (0700 local time)
knækket (ET *copyright* behind)
7618 news:g4e6bu$275c$1...@newsbin.cybercity.dk

Bueafstanden mellem de to positioner er på ca. 8,91°
(i Noa-600-talsystemet bliver det til 14,84)

Interrupt from ...

Subject: Computernedbrud lammede lufthavne i USA
7896 news:g93c0l$29qe$1...@newsbin.cybercity.dk

> Den *paranoide* "kunde/klient" (Ruslands udemokratiske Putin regering)
> TVINGES hermed til at fatte, at der er IKKE tale om USA og/eller NATO.
>
> Smart ("skak")-træk, ET ... :-)

Se ang. ET-*ophavsretten* evt. også file ...
7654 news:g5g6c2$vkc$1...@newsbin.cybercity.dk

More news:

=== citat start ===

DR1 s140 ons 27 aug (2008, CET) 10:48:29

10:00

Kraftigt jordskælv i Sibirien

Et kraftigt jordskælv har ramt området
omkring Bajkalsøen i Sibirien.
De russiske myndigheder oplyser, at
jordskælvet skulle måle ni på den åbne
Richterskala, hvilket sker en gang hver
20. år.

Ifølge beskrivelsen på Richterskalaen
er et skælv på den størrelse ødelæggende
i områder på flere tusind
kvadratkilometer.
Både Hong Kong observatoriet og det
amerikanske geologiske center har dog
"kun" målt det til 6,3 på skalaen.

Ifølge de russiske myndigheder er der
ingen tab af menneskeliv og kun mindre
materielle skader i byen Bajkalsk 30
kilometer fra skælvets epicentrum.

=== citat slut ====

(1000 km^2 svarer ca. til 31,6 km * 31,6 km, altså ca. 1/3 ø på Fyns
størrelse)

Hmm ...

Memory on from ...

Subject: Ang. ET-indicierne m.m. ...
7716 news:g6f0eb$kum$1...@newsbin.cybercity.dk

> Se, dén teoretiske mulighed er der også, apropos et allerede fremskaffet
> *indicium* herpå ...

Det var da noget af et kontant svar (the Sibirian earthquake), or what ?

Memory-interrupt from ...

7864 news:g8gvsa$1fob$1...@newsbin.cybercity.dk

> Øh ...
>
> Perhaps einem communication between the Mothership and Heaven ... :-)

Sir! I think You got GREEN LIGHT (Straffeekspeditionen *godkendt* af
allerhøjeste myndighed...

ET-Break:
(2008-08-27, Wednesday, day no 240, CET 11:42, GMT 09:42)
- "Hærskarer."

...) ... :-)

Yes, that's correct, Sir!

Time to do "business" with the planet ... :-)

CET 11:57
- "Lære dem."

CET 12:54
- "Sandheden."