Iran bryder aftale om A-våben (0342)

Input News:
DR TextTV s 143 søn 09 mar (2003, CET) 08:33:18

Iran bryder traktaten om IKKE-spredning af A-våben

Iran er efterhånden kommet langt med
at bygge et anlæg til at berige uran i
forbindelse med sit atomprogram

Og Oran er kommet længere, end det
fortalte chefen for Det Internationale
Atomenergiagentur, Mohamed ElBaradei,
da han besøgte Iran i sidste måned.

Ugemagasinet "Time" skriver, at Irans
atomprogram er så avanceret, at Iran
klart bryder traktaten om ikke-spred-
ning af a-våben, som Iran har tiltrådt.

Atomanlægget ved Natanz i det
nordvestlige Iran har fået USA til at
frygte, at Iran er på vej til at kunne
fremstille atomvåben.
--- END of News ----------------------------------

Message from The-Valley-of-Josaohat:

Memory-input: ALIEN, T-10

Last choice to de-aktivirüng self-destruction: T-5

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Iran bryder aftale om A-våben (0342)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-09, Sunday, CET 08:55

Peter K. Nielsen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> Input News:
> DR TextTV s 143 søn 09 mar (2003, CET) 08:33:18
>
> Iran bryder traktaten om IKKE-spredning af A-våben

Nå men så snupper Amerikanerne jo nok styret i Teheran nu de er i området

Peter

arc@na

"Peter K. Nielsen" <pet...@jubiiposten.dk> wrote in news:b4f27n$7np$1
@sunsite.dk:

> Nå men så snupper Amerikanerne jo nok styret i Teheran nu de er i området

Så ville de gøre mange iranere glade.

arc@na

DADDY-Break (2003-03-09, CET 10:45):

- "..."

Havde opdaget under gudstjenesten at sidste ...

INT ALARM 5 (CET 17:38)

... at sidste salmesang var 642:
"Her vil ties, her vil bies"
H. A. Brorson

vers 6 lyder således:

"Kom, Min due, lad dig skue,
lad dig skue med olieblad!
Se, nu er stunden næsten oprunden,
næsten oprunden, som gør dig glad!
Kom, Min due, lad dig skue,
lad dig skue med olieblad!"

Nedenunder samlen stod der endvidere en henvisning til Højsangen 2,11-14
(Song of Songs).
Jeg fattede at The-Wedding ... Da kom 10:45 break'et.

Internal message from the Bridegroom and His angels to the Bride:

"Stå op, Min (elskede) veninde, du fagre, kom ..."
"Come, My love; My darling, come with Me ..."

(All time's in CET, Central Europain Time)

Da gudstjeneste var forbi og jeg sagde farvel til en ven. Straks mødte jeg
en fyr, som lige havde fået en kæreste. Han var meget glad for hende. Vi
talte sammen længe undervejs.

DADDY-Break (12:54):

- "..."

12:58:
Havde lige sagt farvel til den unge fyr. En ung smuk kvinde kom og stod og
ventede. Hendes ven kom og sikke et kys.

17:59:

- "Det må du gerne."

Thank You, DAD:

Your lips cover me with kisses;
Kys mig, giv mig kys af Din mund
Højs 1,1

13:01:34:

- "Det skal su (gentage "last choice..."):

> Last choice to de-aktivirüng self-destruction: T-5

H-2304-Break (13:37):

- "Welcome on board!"

Meddeler at patienten (NMI-JUMP from file 0293) ikke kan holdes i live.

13:47:54:
så Falck's redningskorps (112-internal syntax, US-911)

14:00:14:

- "Jeg befaler [dig] (selv-defence program ON)- Do it now!"

14:01:09:

- "Det kan jeg lide at høre (sagde: Yes, Sir!)."

Garbage-container: Closed

14:30:30:
Password:
"These are things, which even the angels would like to understand (1.Pet
1,12b)."

"Missil"-affyringsrampe Rev 10,2 - code: dyretis

14:31:41:
Open gates for fire.

14:31:53:
Fire!

14:41
Dreng havde udtømt garbage

Garbage-container: Open

18:15

- "Det må du gerne (OUTPUT 0344)."

18:19:30 - My clock
18:18:00 - DR1 Cable-TV

18:20:00 - My Computer clock
18:20:54 - My clock

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Iran bryder aftale om A-våben (0342)

0344

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-09, Sunday, CET 18:20

"arc@na" skrev:

> Så ville de gøre mange iranere glade.

DADDY-Break (2003-03-09, CET 20:28):

- "Det må du gerne (kommentere Peter og arc mht. 8. jan 1995)."

Thank You, DAD:

Jeg tror ikke, at de to herrer helt har forstået sammenhængen.

Den 8. jan. 1995 indgår Rusland en atom-aftale med Iran
Denne bliver gentaget under præsident Putin.

Kremls tese er:

Tjen nogle penge på handlen.
Skab konflikt-krig mellem Iran og USA, hvorved trykket (i teorien) aftager
mht. Tjetjenien

I praksis bliver dog konsekvensen (hvis vi havde levet under Kold-krigen)
global Atom-krig, fordi den egentlige bagmand sidder i Kreml.

Angriber Iran Israel med A-våben, vil de selvfølgelig slå igen, dersom de
besidder disse masse-ødelæggelsesvåben, og så kører det glade vanvid (The
Match-box effect). Uanset om det tager 10 minutter eller 30 år bliver
konsekvensen uvægerligt det samme: Menneskehedens undergang!

På tilsvarende vis dersom Iran angriber NATO (herunder USA).

Man regner altså i Kreml med, at USA vil reagere, som I siger.

Spørgsmålet er, om Muslimer er så dumme, som Kreml tror. Vil de lade sige
hundse rundt som en hund i et cirkus?

Nej! Muslimer er - ligesom os - a member-of-the-Human-Family.

Hvad Kreml antog som værende en fiks idé, vil i praksis, når tid er inde,
blive et dundrende nederlag (ikke for det russiske folk, men for Kreml).

Input memory:
Hear Elam - Iran (0127)
dk.livssyn.kristendom
2002-11-13, CET 23:10
DADDY-Break (2002-11-13, CET 22:54:12):

- "Det skal du (OUTPUT Jer. 49,34-39)."

- Yes, my Lord:

Jeremiah 49,34-39

The LORD's Judgment on Elam (Iran)

Soon after Zedekiah became king of Judah, the LORD (JHVH) Almighty spoke to
me about the country of Elam.
He said, "I ... will destroy their kings and leaders, and SET UP MY THRONE
THERE. ... I, the LORD (JHVH), have spoken."
--- END of input from file 0127 --------------------------------------

KEYWORD:
Men i de sidste dage vender Jeg Elams (Irans) skæbne, lyder der fra HERREN
(JHVH, Jahve, I-AM), Jer 49,39
But later on I will make the people of Elam (Iran) prosperous again. I, The
LORD (JHVH, Jahve, I-AM), have spoken.

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Iran bryder aftale om A-våben (0342)

0345

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-09, Sunday, CET 21:04

"Kall, Mogens" skrev:

> [...]
>
> Tjen nogle penge på handlen.
> Skab konflikt-krig mellem Iran og USA, hvorved trykket (i teorien) aftager

Den, der ikke har rent mel i posen, frygter straf!

DADDY-Break (2003-03-10, CET 19:07):

- "Sådan skal den være (denne meddelse)."

Thank You, DAD!

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael