Al-Qaedas Al-Zawahiri raser mod Pakistan - Was: Massivt Russisk angreb på Georgien

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7770 news:g7o690$1aqv$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s124 Man 11 Aug (2008, CET) 09.37.45

Ak-Zawahiri raser mod Pakistan

Den næstkommanderende i terrornetværket
al-Qaeda, Ayman al-Zawahiri, har
offentliggjort en video, hvor han for
første gang nogensinde henvender sig
til sine tilhængere på engelsk.

Zawahiri opfordrer til hellig krig i
Pakistan og opremser en række kritik-
punkter mod den pakistanske regering og
ikke mindst dens alliancer med USA.

Zawahiri siger, at han taler engelsk
for at kunne henvende sig så direkte
som muligt til det pakistanske folk,
men at han ikke taler urdo som de
fleste pakistanere.

11. aug 08:10 (CET, red.)

=== citat slut ====

Du er sg_ da den mest skøre skid af alle, som ikke kan fatte, hvad der
foregår, ved mindre selvfølgelig at du (og organisationen al-Qaeda) er
bestilt arbejde fra Kreml !!!

Hmm ...

(9.april 1991 bryder Sovjetunionen sammen.)

Last OUTPUT: 7770 news:g7o690$1aqv$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7771

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7771 news:g7or8b$1hn2$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

Interrupt from ...

7755 news:489cb4bf$0$90272$1472...@news.sunsite.dk

> News:

> Rusland krænket Georgiens grænse. Georgien i krig med Rusland.
>

> Coming up news:
>
> Moskva atomsønderbombet (tak for sidst, hilsen fra Tjetjeniens
> muslimer 1995)...
>
> ET-Break (to Kreml and her friends):
> (2008-08-08, Friday, day no 221, CET 22:58, GMT 20:58)
> - "Go to hell."

Simuleringsprogram on:

(Et indtil videre *fiktivt* Udsagn:)

Go'dag al-Qaeda,

Jeg har netop lige besluttet at konventere til islam, fordi jeg (i mit
glade vanvid mener, at jeg) er kaldet af Gud til at hævne Ruslands massemord
på muslimer i Grozny. Straffen består i et selvmords-atombombeangreb på
Moskva. Og Jeres mission består i at skaffe (mig) atombomben fra Pakistan...

(allah akbar)

And then I heard a voice said:
(2008-08-11, Monday, day no 224, CET 10:27, GMT 08:27)
- "Amen."

Did it came from ET, or what ?

And then:

(Still simulation-program on:)

Hello Iran,

I need óne (nuclear)-bomb...

(compare with ...

7460 news:SzORj.20$Gv...@news.get2net.dk

> [ ... ]
[ ... ]
> Næste psykiatriske patient !
)

(Hvor knald-i-låget kan man være, spørger jeg bare, Moskva ?)

CET 10:32
- " ... (Det skal du få) ... "

CET 10:35
- "Hævn."

Last OUTPUT: 7771 news:g7or8b$1hn2$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7772

Bo Warming

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

> "Jesus-loves-you" skrev
> 7771 news:g7or8b$1hn2$1...@newsbin.cybercity.dk
>
> [ ... ]
snip

Russerne står ret fast mod Islam i Tjetjenien

Muslimer i Iran er noget helt andet -

Stalin kom fra Georgiens overklasse og var ikke muslimsk men er der muslimsk
flertal i Georgien nu?

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7772 news:g7ou4r$1io4$1...@newsbin.cybercity.dk

Jo. Det ka' da godt være, at de (det iranske præstestyre) lige nu slikker
dig i røvhullet, men husk på: Det er tilladt for en muslim at lyve overfor
en vantro!

Du har jo ikke ligefrem optjent goodwill, Russia, efter den sovjettiske
invasion af Afghanistan 1979. Og Grozny-massakren gavner heller ej.

Hmm ...

Var det - for øvrigt - ikke Putin, der dengang i 1995 var leder af den
russiske efterretningstjeneste, FSB, dengang Jeltsin blev lokket til at
sønderbombe Grozny ?

I tell You: Ligeså snart de har bomben, får piben en anden lyd !!!...

And then I heard a voice said:

(2008-08-11, Monday, day no 224, CET 15:21, GMT 13:21)
- "Blotter mig."

Compare with ...

The LORD will use His holy power;
He will save His people,
and all the world will see it.

Isaiah 52,10

Hmm ...

(Hvis det var dig, ET, der talte:)

Ja. Det vil sg_ ikke være et sekund for sent, ET (Dk Straffelovens
§ 253) !!!

(Dette bliver et interstellart emne ang. *tillidsbrud* årtusinder frem, også
når jeg er død og borte, ET !!! Du ka' ikke løbe fra dit medansvar.)

Last OUTPUT: 7773 news:g7ouk3$1ium$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7774

Jesus-loves-you

"Bo Warming" skrev

[ ... file 7772 ... ]

> snip

> Russerne står ret fast mod Islam i Tjetjenien

Bo,

Hvis det ikke var fordi denne nation (Danmark) var røvhulsslikkere ... øh,
spytslikkere; altså en samling kujoner ... da havde man for længe, længe
siden *blokeret* den russiske østersøflåde pga. Grozny-massakren (fra 1995
og fremefter, også under Putins styre) !!!

And then I heard a voice said:

(2008-08-11, Monday, day no 224, CET 15:59, GMT 13:59)
- "Do something!"

I think, it came from Georgia.

Danmark, din *kujon*, som tror at det hele nok skal gå, hvis blot man
stikker hovedet i sandet og gemmer sig indtil faren er drevet over !!!

Din *hykler*!!!

Et Udsagn:

Først kom de efter de evnesvage, så efter de sindssyge, ... og til sidst
efter ... (Auschwitz) ...

> Muslimer i Iran er noget helt andet -

Både ja og nej. Alle muslimer er *forenet*, ifølge Koranen (no matter what).

> Stalin kom fra Georgiens overklasse og var ikke muslimsk ...

Korrekt.

> ... men er der muslimsk
> flertal i Georgien nu?

Nej. Den georgiske befolkning er blot ikke rø ... øh spytslikkere !!!

Last OUTPUT: 7774 news:g7pfle$1p0q$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7775