Nordkorea bygger raketbase

1 view

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7891 news:g91em0$1joo$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
>
> Det sker tilsyneladende, fordi USA ikke
> vil slette Nordkorea fra sin liste over
> slyngelstater. Dermed har USA
> angiveligt overtrådt nedrustnings-
> aftalen, som blev et resultat af seks-
> parts forhandlingerne i Beijing i juli.
>
> Dertil vil Nordkorea ikke blot give
> amerikanerne lov til at dukke uanmeldt
> op for at kontrollere afviklingen af
> atomprogrammet.
>
> 26. aug 14:16
>
> === citat slut ====
>

> and ...
>
> === citat start ===
>
> SVT Text 135 Tis 26 aug (2008, CET) 17:54:23

and ...

7977 news:ga85ui$sm4$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> Den hopper vi ikke på, Kim Yong-nam! Vis kadaveret frem ... :-)

News:

=== citat start ===

TV2 Text (p130, Norway) Tor 11.sep (2008, CET) 20:49:47

Nord-korea bygger rakettbase

Nord-korea har fortsatt militær
ambisjoner, melder CNN. Nye
satellittbilder viser at de nærmer seg
ferdigstilling av et til nå uoppdaget
rakettanlegg, hvor langtrekkende
ballistiske missiler kan nå mål i
Alaska. Pongdong-ni ligger bare fem
mil fra den kinesiske grensen og er
både større og mer avansert enn
tidligere anlegg. Militære analytikere
mener landet har brukt store
ressurser op prosjektet.

=== citat slut ====

Compare with ...

7978 news:ga85vo$sm7$1...@newsbin.cybercity.dk

> Indrømmer du dermed indirekte, Rusland, ...
[ ... ]
> Mig forlanger, at I skal stå forsvarsløse overfor de hjernevaskedes
> atommissil-angreb fra Iran und so weiter.
>
> Kan du ikke selv høre, hvor åndssvagt, det lyder ?
>
> Kun en bæ-orm UDEN hjerne kan tænke sådan ... :-)

Din "sikkerheds"-politik bli'r mer' og mer' usammenhængig, Putin !!!

Last OUTPUT: 7986 news:gabmft$2b4b$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7987

Bo Warming

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

Alle orme har hjerne og om amøber tænker ved ingen men det gør de nok

Indvoldsorme sidder for tæt ved mavesækken til at tarmindholdet kan kaldes

Rusland behøver beskyttelseszone omkring sig så bland dig ikke
USA har have.

Jesus-loves-you

"Bo Warming" skrev

> Alle orme har hjerne og om amøber tænker ved ingen men det gør de nok
>
> Indvoldsorme sidder for tæt ved mavesækken til at tarmindholdet kan kaldes
> bæ

Bo!

Det er IKKE første gang, at du reagerer, når emnet blot periferisk nævner
noget ang. bæ og tis.

Jeg véd fra pålidelig kilde, at du har et behov desangående, og det er også
i orden, men det hører altså bare ikke ind under en politisk nyhedsgruppe,
så derfor har jeg sat opfølgningen til ...

News:dk.videnskab.psykologi

Jeg (og andre) vurderer, at du lider af bl.a. en forstyrrelse i hjernen
inkluderende den anale fase, som om du har et behov for at være accepteret,
også når det hele er grisset til med bæ og tis.

Er dette korrekt ?

For i så fald, Bo, er du heldig, forstået på den måde, at du kan gøre noget
ved det og komme videre med dit liv ... :-)

Det kan bearbejdes psykisk, og jeg er overbevist om, at på den psykologiske
nyhedsgruppe er der eksperter til stede som vil kunne vejlede dig, og mig,
og andre ... :-)

Okay ?

Alle mennesker har behov for engang imellem at være i centrum (om ikke
sammen med andre så da i hvert fald i sit eget personlige liv), men i tillæg
til den anale fase kan dette også gå i baglås
(sekundær-symptomet/gevinsten).

For at være helt ærlig, Bo...

Internal-Red-HaT-break:
CET 11:20:48, delay 0, Message understood, Sir!
END of internal break.

Øh ... (hvor kom jeg fra) ...

Altså:
For at være helt ærlig, Bo, så vil jeg (og andre) ALDRIG være i stand til at
dække dit behov for opmærksomhed, men jeg kender én, der kan ... :-)

> Rusland behøver beskyttelseszone omkring sig så bland dig ikke
> USA har have.

EOD herfra desangående (ingen *politiske* kommentarer).

Last OUTPUT: 7991 news:gadbdu$1m2$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7992

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7992 news:gadcgg$21v$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> Internal-Red-HaT-break:
> CET 11:20:48, delay 0, Message understood, Sir!

ET-Break:
(2008-09-12, Friday, day no 256, CET 11:25, GMT 09:25)
- "Send them up."

???

CET 11:27
- "Please hang on."