Paven retter ny Fredsappel (0372)

Input News:
DR TextTV s150 søn 16 mar (2003, CET) 15:46:09

Paven retter ny Fredeappel

Pave Johannes Poul har rettet den
hidtil stærkeste appel om at forhindre
den truende krig i Irak.

Paven siger henvendt til lederne i
Bagdad, at de har pligt til at
samarbejde med FN og fjerne ethvert
motiv for at væbnet angreb.

Han siger også til medlemmerne af
FN-sikkerhedsrådet, at krig skal være
den sidste udvej.
--- END of News ----------------------------------

Krig ér en ækel ting og skal selvfølgelig derfor være den sidste udvej!

Men når dette er sagt, må vi også huske på, at vi ikke skal gøre det til en
håbløs sag for vore efterkommere at overleve!

Dersom Domstolen i Haag IKKE griber ind nu og udsteder international
arrest-ordre på Saddam Hussein, mister den ikke alene sin troværdighed; den
vil også fremstå som PARTISK!

USA ér allerede blevet angrebet 11.sep.2001 (memory: Pearl Harbor 7. dec.
1941), og DE HAR RET TIL SELVFORSVAR (Hussein ér en trussel mod
Verdensfreden)!

Amerikanerne går IKKE frivilligt ind i gaskamret; hvem der end kunne få den
skøre idé!

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Paven retter ny Fredsappel (0372)

Order-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-03-16, CET 15:44):
- "Det skal du (copy Paven to dk.politik, Haag + kom.)."

This file has been send to
dk.politik
International Court of Justice, The Hague

Time for OUTPUT:
2003-03-16, Sunday, CET 16:10

3000 Peter Perlsø

Kall, Mogens <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote:

> Input News:
> DR TextTV s150 søn 16 mar (2003, CET) 15:46:09

> [...]

Jeg synes at når Irak er klaret kan vi også fjerne vatikanet fra
verdenskortet. Der kommer jo ikke noget brugbart derfra...

--
- Peter +45 5192 3981
"Det er helt rigtigt at dømme dem til døden, når de forlader Islam"

"3000 Peter Perlsø" skrev:

> Jeg synes at når Irak er klaret kan vi også fjerne vatikanet fra
> verdenskortet. Der kommer jo ikke noget brugbart derfra...

Du "glemte" at læse fra fil 0370:

Domstolen skal være International, fordi det er den eneste måde, hvorpå vi
som Menneskehed kan få skabt orden i dette kaos af drab på úskyldige. Alle
er her lige for Loven, og ingen er hævet over den! Ingen bliver dømt, fordi
man er den, man er, men UDELUKKENDE fordi dét, man har gjort, er forkert!

Døm retfærdigt, Peter!

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Paven retter ny Fredsappel (0372)
0374

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-16, Sunday, CET 16:47

3000 Peter Perlsø

> [...]

> man er den, man er, men UDELUKKENDE fordi dét, man har gjort, er forkert!

Og hvad skal jeg bruge den gang religøse gylle til?

Paven er en gammel senil mand som skulel have været afsat for 10 år
siden.

Bo Warming

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

[...]

BW: Svækkelse af Islam er godt for Danmark.

Så jeg ville nok stemme for Irak-krig, selvom den er uretfærdig.

Den katolske kirke meldte jeg mig ind i som folkekirkeprotest og uden
at være særlig katolsk, og stort set syns jeg Paven sku la vær og
undskylde kætterbrændinger, kolonialisme og andre ugerninger begået i
fjerne tider - men da jeg læser om hans velbegrundede BOMB IKKE IRAK
henvendelse, begynder jeg at tænke at han vel ved at han er en dalende
popstjerne og kan gøre mest gavn ved at føje sig for protester., mildt
og blidt.

Idag vitser New York Times - og danske aviser gentager vitserne - om at
nogle franske kokke og andre madglade har bedt om at få strøget den
DØDSSYND der hedder GRÅDIGHED

De andre er : misundelse, vrede, dovenskab, sjusk, stothed, hovmodighed
og utugt,

OG PAVEN HAR NEDSAT ET RÅD, der vil overveje at følge henstillingen om
at ændre hvad Gregor d Store stadfæstede fra søjlehelgen Evagrus
Ponticuss asketiske påfund( 346-399.)

Der er noget sejt over Pavens mildhed og eftergivenhed, og da kirken jo
ikke længere straffer dem der blæser på abort- og kondom-forbud så er
han vel en rigtig VENDE DEN VENSTRE KIND TIL mand, og der fandt
Nietzsche var det bedste der var at sige om Jesus!

"Den kaste første sten der selv er ren" "Giv gud hvad guds er og
kejseren hvad kejserens er" "Bekæmp synden, bekæmp ikke synderen"(bold
ej mand)

Hallum

> USA ér allerede blevet angrebet 11.sep.2001 (memory: Pearl Harbor 7. dec.
> 1941), og DE HAR RET TIL SELVFORSVAR (Hussein ér en trussel mod
> Verdensfreden)!

Så vidt jeg ved, så har Saddam Hussein / Irak ikke været indblandet i
hverken Pearl Harbor angrebet eller katastrofen den 11. september..

Hvis Saddam er en trussel mod verdensfreden, tror du så ikke allerede
han ville have handlet og brugt sine våben for længst ?

Når nu Irak tirsdag nat bliver angrebet og invaderet af USA og hvem
der ellers stadig måtte være med i alliancen, så får vi da syn for sagen.
Der vil vi da kunne se om han har alle de forfærdelige masseødelæggelses
våben som det påståes han har.... for enhver krigsgeneral ville da ihvert
fald bruge dem i en sådan situation......

Iøvrigt interessant læsning i dagens aviser om amerikanernes og
franskmændenes salg af kemiske og biologiske våben til Irak for
mange år siden da vi holdte med dem.... og husk også at den
giftgas som Hussein perverteret brugte mod det kurdiske folk
stammer fra USA - sådan er det, men det taler vi jo ikke om åbent.....

Fortæl mig hvorfor den ubehagelige irakiske diktator Hussein er en
trussel mod verdensfreden ? ... Du må kunne give mig noget konkret... ?

Hvordan var det iøvrigt ? Var det ikke fra Saudi Arabien det store
flertal af de sindssyge flykaprede den 11. september, kom fra ????

mvh. Hallum

"Bo Warming" skrev:

> BW: Svækkelse af Islam er godt for Danmark.

Dersom svækkelse af forvrænget-Islam (Sûra Al-Baqarah 2,12-14) inkluderer
Endlösning (Auschwitz- og Srebrenica-syntax), så er svaret 'NEJ'!

Input memory from file 0372:

[...]

0379

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-17, Monday, CET 10:10

DADDY-Break (2003-03-17, CET 09:41):

- "Det skal du (svar Hallum)."

Hvis du vil tage en massemorder i forsvar, og dermed skide højt og flot på
bl.a. henved 100.000 kurdiske ofre og deres efterladtes legitime rettigheder
mht. retsforfølgelse, da bliver det din egen sag.

Input memory (FN-Pagtens Artikel 7):

1. Som hovedorganer for de Forenede Nationer oprettes: ... en
mellemfolkelig domstol ...

-

Input memory from file 0372:

[...]

0377

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-17, Monday, CET 10:08

"3000 Peter Perlsø" skrev:

> Og hvad skal jeg bruge den gang religøse gylle til?
>
> Paven er en gammel senil mand som skulel have været afsat for 10 år
> siden.

Det var nu ikke det såkaldte "religiøse gylle", jeg havde i tankerne, Peter.

Input memory from file 0361:
"Vi kommunister mener at alle der er uenige med os er forbrydere, - sådan er
det."

Input memory from file 0374:
> [...]

man er den, man er, men UDELUKKENDE fordi dét, man har gjort, er forkert!

0378

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-17, Monday, CET 10:09

Hallum

> [...]
rettigheder
> mht. retsforfølgelse, da bliver det din egen sag.

Hvad er det for noget pjat at skrive - det har jeg da aldrig gjort !!!
Hvad med at svare på mit spørgsmål istedet og forholde dig til
det jeg rent faktisk har skrevet istedet for at komme med sådan
en påstand.

Vi kan da hurtig blive enige om at Saddam gerne skulle for en
international domstol hvis det bliver muligt, ligesom Pinochet,
Sharon og en hel del flere..... det kan alle vist støtte....

Men du siger at Saddam er en trussel mod verdensfreden,
og at USA har ret til at forsvare sig selv - samtidig med du
henviser til Pearl Harbor ect. - jeg stiller dig derfor endnu
engang følgende spørgsmål :

Fortæl mig hvorfor den ubehagelige irakiske diktator Hussein er en
trussel mod verdensfreden ? ... Du må kunne give mig noget konkret... ?

((Hvis du havde skrevet : "en trussel mod Kurdistan" kunne vi
godt blive enige - men nu skriver du "verdensfreden"))

Jeg ser frem til at få svar herpå den her gang.....

mvh. Hallum

"Hallum" skrev:

> [...]
> Hvad med at svare på mit spørgsmål istedet og forholde dig til
> det jeg rent faktisk har skrevet istedet for at komme med sådan

Jamen så givet jeg dig hermed en undskyldning!

> Vi kan da hurtig blive enige om at Saddam gerne skulle for en
> international domstol hvis det bliver muligt, ligesom Pinochet,
> Sharon og en hel del flere..... det kan alle vist støtte....

Hurra! Endelig en mand med fornuft! Smid dem alle for retten. Adressen er:

International Court of Justice
Peace Palace
2517 KJ The Hague
The Netherlands.

or E-mail:

ma...@icj-cij.org

http://www.icj-cij.org/

Internal reference (DK-Constitution § 64)

Make-this-world-better!

> [...]
> godt blive enige - men nu skriver du "verdensfreden"))
>
> Jeg ser frem til at få svar herpå den her gang.....

Der findes - mig bekendt - ikke på nuværende tidspunkt noget EKSAKT bevis
på, at Saddams regime var involveret i terrorangrebet den 11.9. Dermed ikke
sagt, at regimet på forhånd kan udelukkes. Der har - mig bekendt - været
kontakter mellem regimet og repræsentanter for terrororganisationen Al-Qaeda
(kilde: massemedierne).

Lyrik nævnte i nat følgende
Input file:
Vi behøver ikke flere beviser
dk.politik
17. marts 2003 CET 02:31
Sadam leverede selv beviset på sine egne evner til masseødelæggelse da han
sagde at han kunne bringe krigen til ethvert land hvor der var jord eller
vand!
Så må man bare konstatere, han har dem, han kunne skjule dem!
Han refererer tydeligvis til biologiske og kemiske våben.

Jens
--- END of Citat ----------------------------------------------------------

... Og manden har jo ret!

Jeg kan stadigvæk huske, hvordan Radovan Karadzic truede Italien og os andre
i Europa med Atom-krig, dersom vi "tillod" os at blande os i deres "interne"
Endlösnung (Srebrenica und-so-weither). Dengang kunne situationen have
udviklet sig til Verdenskrig. På tilsvarende vis i dag!

Disse "kræft-svulster" har det med at vokse indtil "patienten" dør!

> Fortæl mig hvorfor den ubehagelige irakiske diktator Hussein er en
> trussel mod verdensfreden ? ... Du må kunne give mig noget konkret... ?

Dersom "patienten" dør, for jeg ret, men hvad formål gavner det ? - Input
memory from file 0314, The fate of Mankind - ? (0314):

Big-sister:

- "Godbye neighbour (Mankind); Godbye my friend. See You in Heaven."

0381

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT: