Ny gidseltagning - de københavnske trafikanter

"Jesus-loves-you" skrev
6140 news:t7QFh.10$_v2...@news.get2net.dk

> Det 3-årige uansvarlige pattebarn står og skaber sig i supermarkedet:
>
> Mig vil ha' en is.
> Mig vil ha' et ungdomshus.
> Mig vil ha', at I alle bliver muslimer (WTC, 2001-09-11)
> Hvis mig ikke får min vilje, smadrer mig hele bulen!
>
> Kan vi gøre os denne association ?
>
> (Apropos den tidlige, primitive psykiske forsvarsmekanisme: spaltning (i
> henholdsvis sort-hvidt.)

News:

=== citat start ===

DR1 s121 Søn 04 mar (2007, CET) 11:25:38

09:41

Aktivister: Blokér trafikken
=== citat slut ====

Et Udsagn:

Jamen, Hr./Fru Dommer. Jeg sværger. Jeg kunne jo ikke gøre for, at en
galning stod midt ude på vejen. Og jeg var desværre en anelse uopmærksom et
kort øjeblik pga. sirenerne fra en ambulance, som kom bagfra. Jeg er helt
uden skyld i dette tragiske dødsfald. Juridisk set, var det jo *dem*, som
OVERTRÅDTE trafikloven.

Memory on:
6166 news:2ubGh.18$VY3...@news.get2net.dk

> Man ønsker martyrer, lig på bordet!
>
> Majoriteten af hærværksfolkene (og naive forældre) har IKKE gennemskuet
> dette ... :-(

and ...

=== citat start ===

DR1 s122 Søn 04 mar (2007, CET) 11:26:21

10:06

Vil have autonome væk fra Nørrebro

"Drop jeres fascistoide metoder og kom
ud af jeres selviscenesatte martyrium."

Sådan lyder opfordringen til de
autonome fra to af Nørrebros
nabogrupper.

Grupperne "Sammenslutningen Nørrebro"
og "Naboerne på Nørrebro" er begyndt at
sætte plakater op i den københavnske
bydel for at protestere over de seneste
dages ballade.

- Vi er nu så grundigt trætte af de
autonome og deres støtters adfærd, at
vi ikke længere kan se, hvordan der kan
skabes plads til dem her på Nørrebro,
siger Majken Munk Jeppesen fra
Sammenslutningen Nørrebro.

=== citat slut ====

*Inden* Ungdomshuset blev ryddet i torsdags havde de bl.a. chikaneret
naboerne fx. med højlydt musik-larm klokken 04 Mandag morgen.

And then a voice came:

Hva' _anden er meningen! Jeg kan jo ikke passe mit arbejde (, så du ka' hæve
penge på sjasen og få råd til mer' benzin osv.), når jeg ikke får søvn.
Babyen græder jo hele tiden pga. al denne larm, _øgunger !!!

Hmm ... memory on:
6135 news:nsAFh.31$__2....@news.get2net.dk

> Long live der egoismus-Führer !!!

You just CAN'T blame the mirror, if Your face looking awful !

-

Last file-OUTPUT:
6179 news:TSwGh.20$3D5...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6180

"Jesus-loves-you" skrev
6180 news:EGxGh.28$t9...@news.get2net.dk

> Hmm ... memory on:
> 6135 news:nsAFh.31$__2....@news.get2net.dk

> You just CAN'T blame the mirror, if Your face looking awful !

Har du lyst til at *ofre* dit barns liv på denne afguds offeralter ?

Lyt til mit råd, kære forældre:

6142 news:b8RFh.19$F2...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Du har livserfaring nok til at fatte dette. Det har dine børn (måske)
> ikke, så hvis du vitterlig *ELSKER* dem, så er det nok ikke så smart, at
> de færdes i området!

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6181

Børge

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen

> "Jesus-loves-you" skrev
> 6180 news:EGxGh.28$t9...@news.get2net.dk
>
> [ ... ]

Rigtig god. HI,
Hej fra Børge.
http://jesusfordanmark.mystiksider.dk/

"Jesus-loves-you" skrev
6181 news:q%xGh.30$wI6...@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]

> Har du lyst til at *ofre* dit barns liv på denne afguds offeralter ?

Menneskesindet rummer ikke kun godt.

Et Udsagn:

Jeg kom "tilfældigvis" til at fræse dit barn ned, fordi jeg var så fuld af
vrede og harme over disse _øgungers hærgen! Jeg kom i art affekt-tilstand,
hvor mine følelser tog overhånd, så jeg ikke ku' bruge min sunde dømmekraft
og indse, hvad der var rimeligt og ret.

I os alle bor der altså desværre også en nederdrægtig, tyrannisk og
hævngerrig *FORRÆDER*, som "titter" frem (som ukrudt), hver gang man
følelser sig krænket. Den skal holdes i skak *hver* dag. Kald det bare den
såkaldte lille Jihad (om du vil) ... :-)

Det er - for øvrigt - det samme *grundlæggende* problem, vi har mht. den
sekteriske vold i fx. Irak.

Hovedsagen er - som sagt - at denne forræder IKKE skal herske...

Heaven-Break:
(2007-03-04, Sunday, CET 12:34, GMT 11:34)
- "Amen."

Menneske! - Jeg anmoder dig:

Vær ...

6162 news:Ou9Gh.5$aw...@news.get2net.dk

> - "Herre i eget hus."

:-)

Må Gud (hvad end vi nu kalder Ham det ene eller det andet) velsigne Jer alle
i rigt mål...

Farmand (the Creator°):
12:49
- "I will."

Thank You, DAD ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6182

"Jesus-loves-you" skrev
6180 news:EGxGh.28$t9...@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]
> Aktivister: Blokér trafikken

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s124 Søn 04 Mar (2007, CET) 13.37.57

Nørrebro: Bukseløse demonstranter

beboerne på Nørrebro har fået nok af
demonstranterne og deres hærgen.

På dele af Nørrebro mødes de autonome
med aktiv modstand. Når de bryder ind i
gårdene for at stjæle material til
barrikader og bål, mødes de af hård-
hændede beboere.

I følge en af Ekstra Bladets læsere tog
en gruppe borgere i går utraditionelle
metoder i brug. Episoden udspillede sig
i Møllegade på Nørrebro. En gruppe
trætte borgere gav en gruppe aktivister
et lag stryg og tog deres bukser, så de
måtte gå bukseløse rundt.

4. mar 08:04 (CET, red.)

=== citat slut ====

Man kan i ekstreme situationen blive TVUNGET til selvtægt i nødværge.

En green-peace aktivist fik engang rettens medhold i dette mht. en aktion
mod giftig udledning af spildevand fra den nu nedlagte kemiske fabrik i
Køge, men ...

Memory-input from ...
6182 news:jtyGh.32$uV6...@news.get2net.dk

> [...]
> hvor mine følelser tog overhånd, så jeg ikke ku' bruge min sunde
> dømmekraft og indse, hvad der var rimeligt og ret.

Der er altså også i så henseende mht. regulær-afklapsning risiko for, at
tingene *eskalerer* med knivstikkeri osv. (fordi vi mennesker IKKE er
fuldkomne).

Vær *realist* !

Følg derfor politiets anvisninger. De er *professionelle* og derfor bedre i
stand til at bedømme situationen.

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6183

Bjarne

Jesus-loves-you skrev:
> "Jesus-loves-you" skrev
Klage afsendt til jesusmandens udbyder, sĺ mĺ vi se, om de tager sig af den.
Bjarne
Message has been deleted

Bænni

Børge wrote:

> Rigtig god. HI,
> Hej fra Børge.

jeg vil ha at alle ska være hellige:

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

"Jesus-loves-you" skrev
6181 news:q%xGh.30$wI6...@news.get2net.dk

[ ... ]

News:

(Kilde: Nyhedsavisen, Onsdag den 16. april 2008, side 8)

=== citat start ===

Hjernevask i Ungdomshuset

Blev de unge hjernevaskede i Ungdomshuset ? det mener en 16-årig pige, som
boede i huset, indtil politiet stormede det sidste år. Pigen, som i dag
tager afstand til de unge fra huset, siger til Herning Folkeblad, at hun
blev hjernevasket af de andre unge til at hade politikere, politiet og den
danske lovgivning.

ELST

=== citat slut ====

Compare with ...

7452 news:hV0Oj.28$qc5...@news.get2net.dk

> (Al Qaedas næstkommanderende)
>
> Jamen, hvem skal vi så hade( myrde og slå ihjel ? )...

Ja, det anede os jo nok !!!

Gerningerne *afslørede* dem (børneofringer i trafikken m.m.) !!!

Last OUTPUT: 7454 news:NACPj.3$Cc...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7455