Fjern dine bæklatter, Russia ("Joshua phone-call")

"Jesus-loves-you" skrev
7510 news:483bc32e$0$90268$1472...@news.sunsite.dk

[ ... ]

> Interrupt from ...
> 7509 news:483bbea0$0$90273$1472...@news.sunsite.dk

> Og hvis "hunden" bider dig(, så er det din egen skyld)...
>
> ET-Break:
> (2008-05-27, Tuesday, day no 148, CET 10:00, GMT 08:00)
> - "Skulle jeg hilse og sige."
>
> Interessant oplysning du her kommer med, ET ... :-)
>

> You are NOT welcome here (any longer), Mr. udenrigsminister-of-Russia !
>
> Fjern dine bæklatter, for _elvede !!!

Fjern dine bæklatter, så skal (vi) nok ordne resten (herunder det
underjordiske atomanlæg Natanz)...

ET-Break:
(2008-05-27, Tuesday, day no 148, CET 11:13:49, delay - 00:00:15, GMT
09:13:34)
- "Let me try."

(Yes, of course, Sir!)

Men indtil da...

CET 11:15:03, delay - 00:00:15
- "På gensyn."

(Det var "vist nok" ironisk ment, dette udsagn fra ET.)

CET 11:15:24, delay - 00:00:15
- "Fortsat ... "

?

CET 11:18
- "Target."

CET 11:18
- "Found."

CET 11:26
- "Login."

CET 11:26
- "Prime."

ET!

Har du tænkt dig at skyde udenrigsministerens fly ned, oder was ?

CET 11:26
- "Du får svar senere."

Yes, Sir!

(einem wildcat.)

Last OUTPUT: 7510 news:483bc32e$0$90268$1472...@news.sunsite.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7511

"Jesus-loves-you" skrev
7511 news:483bd430$0$90271$1472...@news.sunsite.dk

> [...]
> underjordiske atomanlæg Natanz)...
>
> ET-Break:
> (2008-05-27, Tuesday, day no 148, CET 11:13:49, delay - 00:00:15, GMT

Men du er vel klar over, ET, at det kræver( en atombombe-detonering eller en
lille "globe-destroyer" (asteroide-nedslag) at ødelægge dette underjordiske
anlæg ?)...

ET-Break:
(2008-05-28, Wednesday, day no 149, CET 08:25:42, delay 0, GMT 06:25:42)
- "I know."

(Et kraftigt jordskælv kunne måske også "HD-formatere".)

Øh ... som tidligere sagt (people of Iran):

5006 news:Lpflf.2099$Cl2....@news000.worldonline.dk

> And stay away from gasoline, nuclear-power-installations and so on.

Stay *far* away.

Last OUTPUT: 7511 news:483bd430$0$90271$1472...@news.sunsite.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7512

Martin

[broadcast Mclear, tra. @13.10.8.5.00] xES Seeker of Solace
--------- dROU Subverter of Innocents (Origin Unknown) is a hostile!

> [skein broadcast, Mclear, tra @13.47.8.5.00] VFP Irregular Apocalypse
> we have a slight problem. corruption of primary data stratum has exceeded 98%.

"Jesus-loves-you" skrev
7511 news:483bd430$0$90271$1472...@news.sunsite.dk

[ ... ]

(Kloak)-News:

=== citat start ===

DR1 s134 søn 01 jun (2008, CET) 08:38:33

23:40 (13/5-08, CET, red.)

Rumfærge på vej mod rumstation

Den amerikanske rumfærge "Discovery" er
på vej op til den permanente
rumstation ISS.

Sent lørdag (dansk tid) blev rumfærgen
opsendt fra Cape Canaveral i Florida.
Turen er beregnet til 14 dage.

Om bord på fartøjet er syv astronauter,
og lasten består blandt andet af et
japansk modul, der skal påmonteres ISS.
Modulet bliver rumstationens største
rum og har plads til, at fire
videnskabsmænd kan arbejde dér.

Desuden medbringer "Discovery" nogle
hårdt tiltrængte reservedele til
rumstationens russiskbyggede toilet,
der brød sammen for nogle dage siden.

=== citat slut ====

... russiskbyggede toilet ... brød sammen ...

(Apropos de russiske atombombe-bæ-klatter, the nuclear deal with Iran)

Einem fin lille (symbolsk) hentydning ?

What next, ET ?

Perhaps:

Subject: Bæ-terapi
6699 news:Fgphi.13$Qs7...@news.get2net.dk

> Smid "patienten/klienten" i kloakken, og se hvad der sker!

*More* kloak-news ?

Last OUTPUT: 7532 news:4841a511$0$90264$1472...@news.sunsite.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7533

Bo Warming

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

Er der andet at gøre med bæ i rummet end at forsegle det i plastfolie og
smide det ud?

Urin gider man måske filtrere vandet ud af til genbrug?

Bo Warming

> [...]
> "Jesus-loves-you" skrev
> 7511 news:483bd430$0$90271$1472...@news.sunsite.dk

> DR1 s134 søn 01 jun (2008, CET) 08:38:33

Jeg har netop haft som lejer en japansk studerende, der i sit hjemland ejede
et toilet med bidet og automatisk afvaskning af røvhullet.

Han vurderede at 1/3 af landets husstande er hoppet på moden - men at det er
hurtigere at tørre med papir, så han er ked af at han skiftede til hightech

Men nogle nyder at blive "babyficeret" med vand af valgt høj temperatur

Jeg nyder om sommeren når jeg er i haven at gå ned i kælderen og skide i
badeværelsesgulvafløb og rengøre med lunkent vand og højrehånd - det er ikke
så fremmedgørende som alternativerne.
At mærke med sine fingre først lorten og så anusomgivelserne er en "lækker"
ikke-fremmedgørende eksistentiel oplevelse og ikke sexrelateret for mig.
Man følger med i konsistens afhænghed af hvad man har spist og rengøring er
i top.
Rist aftages af gulvafløb og vandforbrug er mindre end ved træk og slip (som
er en latterlig metode at fjerne lort)
Peristaltik fungerer bedre når du er hugsiddende - som på min kones
lejligheds pedaltoilet i Tokyo før vi blev gift.

Kinesere behøver ikke toiletpapir fordi de spiser fiberrigt så klumper har
ingen vedhæftning til anus-omgivelserne.