Iraq - Open letter to the Danish Parliament (0427)

I don't give a damn shit of what US, Britain or France are saying:

Put Saddam Hussein on trial at the International Court of Justice.

You have the power to do it!

Many lifes can be saved!

Yours respectfully
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-nIraq - Open letter to the Danish Parliament (0427)ame:

This file has been send to
dk.politik
Members of the Danish Parliament (Folketinget)

Time for OUTPUT:
2003-03-24, Monday, CET 14:51

David Konrad

Kall, Mogens påstod i k5Efa.2388$vn1.5...@news010.worldonline.dk
følgende :

> I don't give a damn shit of what US, Britain or France are saying:
>
> Put Saddam Hussein on trial at the International Court of Justice.
>
> You have the power to do it!
>
> Many lifes can be saved!

Synes du ikke snart disse fremmedsprogede åbne breve til gud og hvermand
bliver lidt trivielle?

P.N.

"David Konrad" <david_...@hotmail.com> wrote in message

Jo klart, men så ignorer dog fjolset.

P.N.

HrSvendsen

Enten er Kall lettere rundforvirret eller også er det en figur (en
lettere rundforvirret sådan), der skal optræde i Mosegaards næste roman.

"David Konrad" skrev:

> Synes du ikke snart disse fremmedsprogede åbne breve til gud og hvermand
> bliver lidt trivielle?

Jo - det er dødsygt, men jeg har ikke noget alternativ:

Nogen mennesker skriver for at komme i kontakt med andre ...
Nogen mennesker skriver for at hævde sig selv ...
Nogen mennesker skriver for at markére et synspunkt ...
Nogen mennesker skriver for ... (You name it) ...
Og så er der dem, der skriver for at opnå et resultat!

Put Saddam on trial!

Mvh.

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Iraq - Open letter to the Danish Parliament (0427)
0428

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-24, Monday, CET 16:41

Karsten Krambs

> [...]
>Nogen mennesker skriver for ... (You name it) ...
>Og så er der dem, der skriver for at opnå et resultat!

Jamen smut du ned og gør noget ved det

--
Karsten
http://stepBstep.dk/

arc@na

Karsten Krambs <snabel...@hotmail.com> wrote in

> Jamen smut du ned og gør noget ved det

LOL! Det bliver da først den dag helvede fryser til is...

arc@na

P.N.

"HrSvendsen" <HrSve...@msn.com> wrote in message
> David Konrad wrote

> Enten er Kall lettere rundforvirret eller også er det en figur (en
> lettere rundforvirret sådan), der skal optræde i Mosegaards næste roman.

At Kall er sindssyg er en ting. Men hans indlæg er ualmindeligt irriterende
at læse.
P.N.

"P.N." skrev:

> At Kall er sindssyg er en ting. Men hans indlæg er ualmindeligt
irriterende
> at læse.
> P.N.

Jamen så la' være med at læse dem!

Nu skal jeg hjælpe dig, lille P.N.:

1.
Peg på et af mine indlæg og venstre klik (VK)
(indlæg fremstår herefter nu i blåt)

2.
Peg øverst oppe på *Meddelse* og VK
(vindue fremkommer med valgmuligheder)

3.
Peg i vinduet på *Bloker afsender* og VK
(spørgsmål fremkommer)

4.
Svar *JA* på spørgsmålet.

The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Iraq - Open letter to the Danish Parliament (0427)
0434

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-25, Tuesday, CET 22:35

"Karsten Krambs" skrev:'

> Jamen smut du ned og gør noget ved det

Glimrende idé, Karsten - men desværre er problemet ikke så enkelt løst:

Enkelt-personer og organisationer (herunder Amnesty International og Human
Right Watch) kan IKKE igangsætte en retsprocedüre ved den Internationale
Domstol i Haag. Kun et lands regering har denne ret (hvilket vi selvfølgelig
skal lave om på!).

Derfor filen *Iraq - Open letter to the Danish Parliament (0427)*

0435

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT: