Skyd dem ned, de russiske fly, hvis de krænker dansk territorium

"Jesus-loves-you" skrev
7775 news:g7pgum$1pgq$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> siden *blokeret* den russiske østersøflåde pga. Grozny-massakren (fra 1995
> og fremefter, også under Putins styre) !!!
>
> And then I heard a voice said:
>
> (2008-08-11, Monday, day no 224, CET 15:59, GMT 13:59)
> - "Do something!"
>
> I think, it came from Georgia.
>

> Danmark, din *kujon*, som tror at det hele nok skal gå, hvis blot man
> stikker hovedet i sandet og gemmer sig indtil faren er drevet over !!!
>
> Din *hykler*!!!
>
> Et Udsagn:
>
> Først kom de efter de evnesvage, så efter de sindssyge, ... og til sidst

+

... (russiske fly har *gentagne* gange forsøgt at krænke dansk
territorium) ...

Skyd dem ned, de russiske fly, hvis de krænker dansk territorium.

Hvis Georgien er i stand til at skyde dem ned, hvorfor skulle de danske
styrker så ikke også være i stand til det ?

(Du behøver ikke sende fly op, Danmark. Bare skyd lortet ned.)

Et Udsagn:

Hva' _anden laver du her på vort territorium, Asshole (Tyrannisarium,
psykopatus) ?

Med "venlig" hilsen familien Danmark ... .-)

Last OUTPUT: 7776 news:g7pjk3$1qlj$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7777

Bo Warming

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

> Hvis Georgien er i stand til at skyde dem ned, hvorfor skulle de danske
> styrker så ikke også være i stand til det ?

Er det sikkert at Georgien fik ram på to eller flere rødehærfly

Har USA givet dem ny stingermissiler af særlig type

Alt afgøres af opfindere og leverandører

"Bo Warming" skrev

[ ... ]

> Er det sikkert at Georgien fik ram på to eller flere rødehærfly

Rusland bekræftede i hvert fald, at 2 af deres militærfly var blevet skudt
ned.

> Har USA givet dem ny stingermissiler af særlig type

Nej, sådanne typer findes vist nok ikke (mig bekendt).
Og det er muligvis derfor, at russerne sidenhen har bombet her til morgen en
radarstation tæt ved Georgiens hovedstad Tbilisi, fordi radar indgår i
luftforsvaret.

> Alt afgøres af opfindere og leverandører

Altså: Hvis russerne tror, at de slipper godt fra deres besættelse af
Georgien, så skal de nok tro om, apropos stingermissiler-afghanistan und so
weiter.

Den russiske mafia sælger jo vist nok også stjålen uran, som er beriget mere
end 90%, så en selvmords-et-eller-andet-Allah_akbar-upon-Moscow kan også af
den vej blive en realitet!

Og jo. Godt nok har de olie og gas som pressionsvåben mod Vesten, men det
burde sådan set blot (når alt kommer til alt) fremskønne
fusionskraft-projektet, hvilket bliver planetens redning, skønner jeg,
apropos globalt forbud mod beriget uran!

Last OUTPUT: 7778
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7779

"Jesus-loves-you" skrev
7779 news:g7q4tq$21dv$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Den russiske mafia sælger jo vist nok også stjålen uran, som er beriget
> mere end 90%, så en selvmords-et-eller-andet-Allah_akbar-upon-Moscow kan

En såkaldt beskidt bombe er (desværre) også blevet meget aktuel ... :-(

Det er jo (beklageligvis) ikke kun russere, der ka' tænke kynisk !!!

De russiske psykopater har virkelig kvajet sig, både i Afghanistan, i
Tjetjenien og nu også i Georgien !!!

Det bliver meget, meget vanskeligt for os at redde Rusland ud af
suppedasen !!!

And then I heard a voice said:

(2008-08-11, Monday, day no 224, CET 22:19, GMT 20:19)
- "Skulle jeg hilse og sige."

(Hvis det er dig, ET, der snakker, så ... )

Nu ikke så megen snak. Det er udelukkende *resultaterne*, der tæller (Dk
Straffenlovens § 253). Psykopater forstår kun magtens sprog. Selv en robot
må efterhånden ku' fatte dette !!!

Last OUTPUT: 7779 news:g7q4tq$21dv$1...@newsbin.cybercity.dk
7778 news:g7q3u8$214a$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?