Iran bag 11.september 2001

Kristeligt Dagblad skriver Fredag 23. Januar 2004:

Vidne: Iran stod bag 11. september-angreb

BERLIN: Den anden tyske retssag om terrorangrebet på
USA den 11. september 2001 tog i går en overraskende
drejning, da et nyt, anonymt vidne belastede marokka-
neren Abdelghani Mzoudi, der siden august i fjor ved
landsretten i Hamburg har stået anklaget for meddel-
agtighed i drab på over 3000 mennesker og medlem-
skab af en terrororganisation. Vidnet hævdede blandt
andet, at det var Iran, der stod bag terrorangrebet. To be-
tjente fra forbundskriminalpolitiet fortalte i landsretten
om deres nylige forhør af det anonyme vidne, der påstår
frem til 2001 at have været ansat i den iranske udlands-
efterretningstjeneste. Her skal der have været en særlig
afdeling 43, som var ansvarlig for at planlægge og gen-
nemføre terrorangreb, og som arbejdede tæt sammen
med Osama bin Ladens terrornetværk al-Qaeda og Hiz-
bollah-militsen, hvis repræsentant i Iran, Saif al Adel,
var terrorangrebets sande organisator. Betjentene væg-
rede sig i retten ved at vurdere vidnets troværdighed,
som forbundskriminalpolitiet ifølge deres udsagn kun
lige er begyndt at efterprøve. /ritzau/

(citat slut)

Input memory:

Subject: Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
date: 15. november 2003, CET 12:28
0729 news:%5otb.33851$jf4.1...@news000.worldonline.dk
[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Input diversionary manoeuvre:
> 1. Terror-action inside Saudi-Arabia 9.11.03
> 2. Volience and murder inside Iraq
> 3. Terrorbombs on 2 Synagogues inside Turkey, 2003-11-15

Hvorfor mon alle disse afledningsmanøvre er så nødvendige ?

Forsøger man at undgå en amerikansk straffeaktion ?

Vil en sådan straffeaktion komme ?

JA! (dersom bevis på meddelagtighed i 9.11 foreligger)

Og hvilke afledninsmanøvre mon vi nu i denne forbindelse skal være
vidne til ?

(højt at flyve, dybt at falde)

The servant of Michael

Earthquake-Alarm:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1290 news:S1wPb.76779$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0659=1325

Gitte

>Forsøger man at undgå en amerikansk straffeaktion ?

Hvilket land ville mon ikke forsøge at undgå det?

MVH
Gitte

Tim

"Gitte" <ga...@ofir.dk> wrote in message

> Hvilket land ville mon ikke forsøge at undgå det?

Hehe... dine vittigheder står jo ligefrem i kø, for at komme ud i dag :-))))

Tim

Gitte

>Hehe... dine vittigheder står jo ligefrem i kø, for at komme ud i dag :-))))

;-)) Sorry, kan bare ikke la' vær...
Jeg mener, usa er jo så altdominerende på det millitære område, så der
er vel ingen ved sine sansers fulde brug, der ikke ville ryste i
bukserne ved tanken om, at de sætter hele apparatet ind mod dem? Så
det er vel i bund og grund et fuldstændigt overflødigt spørgsmål at
stille :-)

MVH
Gitte

Tim

"Gitte" <ga...@ofir.dk> wrote in message

Enig og enig ;-)

Tim

Tim

"Friberg" <hushovmes...@msn.com> wrote in message

> Nogen, der har været i Kina inden for de næste 10 år?

Er der efterhånden plads til andet end kinesere i Kina ? ;-)

Kina ville også være mit første svar på, hvem der ville turde stille sig op
mod U.S.A. Hvis vi så lige lægger Indien's milliard mennesker oveni, udgør
de to tilsammen ca. 2/5 af verdens befolkning. Det kan enhver får
åndedrætsbesvær over ;-)

Tim

T. Liljeberg

On 24 Jan 2004 00:07:20 GMT, Friberg <hushovmes...@msn.com>
wrote:

>Nogen, der har været i Kina inden for de næste 10 år?

USA bruger mere på militær end nummer 2-10 på listen over hvad de
forskellige lande i verden bruger samlet. USA vil være dominerende
militært i mange, mange år.

Tom

--
Continued dependence on relief induces
a spiritual and moral disintegration.

"Kall, Mogens" skrev
(news:pZ7Qb.78384$jf4.4...@news000.worldonline.dk):

> Vidne: Iran stod bag 11. september-angreb

[ ... ]

Input News:
DR1 s143 lør 24 v jan (2004, CET) 10:13:24

Iran stiller al-Qaeda-medlemmer for retten

Iran er klar til at stille
tilfangetagne medlemmer af Osama bin
Ladens al-Qaeda terrornetværk for
retten, siger Irans udenrigsminister.

- Når deres sager er færdigbehandlet,
vil de blive stillet for retten, sagde
ministeren i et interview i Davos i
Schweiz, hvor han deltager i Det
verdensøkonomiske Forum.

Han sagde, at han ikke ved, hvor mange
al-Qaeda medlemmer, der stilles for
retten.

USA har bedt om, at de al-Qaeda medlem-
mer, der tilbageholdes i Iran, sendes
til retsforfølgelse i deres egne lande.

--- END of News ------------------------------

Tsk, tsk - ja, man kan vel altid undvære et par små skakbrikker (for at
bevare dronningen) !!!

[...]

0666+0679=1345

Gitte

>Nogen, der har været i Kina inden for de næste 10 år?

Det skal jeg da ikke kunne sige, fremtiden er jo som bekendt svær at
spå om.....

MVH
Gitte

Knud Larsen

"Friberg" <hushovmes...@msn.com> wrote in message

> Nogen, der har været i Kina inden for de næste 10 år?

Det har jeg! om 7-3/4 år måske.