Irakledere ber' PKK forlade landet eller nedlægge våbnene

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
3219 news:%YGkd.63410$Vf.31...@news000.worldonline.dk

> Hvis jeg var Statsminister fx. her i Danmark, og en svensk terrorgruppe
> angreb mit fædreland, da ville jeg i første omgang pålægge den svenske
> regeringer at anholde og retsforfølge disse mordere. Dersom den svenske
> enten ikke kan eller vil gøre dette, da ville jeg (i dette
> tankeeksperiment, Gud hjælpe mig til at komme på bedre tanker) rykke ud
> med min hær og jagte disse mordere på svensk territorium. Forsøger den
> svenske hær at hindre mig i dette, da ville jeg gå til angreb på dem.
>

> Her-ud-af kan vi konkludere, at *enhver* statsmagt er FORPLIGTET til at
> [...]

Internal ET-output-request granted (green light) at ...
2007-10-21, Sunday, CET 18:11:45-7, delay 0, GMT 16:11:45-7

Thank You, Sir ... :-)

News:

(MetroXpress, Fredag, 19. okt. 2007, side 18)

=== citat start ===

Irak vil have kurderne ud

Skynd jer ud af landet. Sådan lød opfordringen i går fra Iraks
udenrigsminister, Hoshiyar Zebari, til de kurdiske separatister, der
befinder sig i det nordlige Irak.
=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

SVT Text 137 Søn 21 okt (2007, CET) 18:17:40

Irakledare ber PKK læmna landet

De irakiska kurdernas fræmsta ledare
uppmanade i dag den kurdiska PKK-
gerillan att læmna landet eller lægga
ned vapnen i konflikten med den
tyrkiska regeringen.

PKK bør omvandlas till en politisk
organisation, sade Iraks president
Jalal Talabani som leder ett av de
store kurdiska partierna i Irak, PUK.

Utspelet ær ett sætt att førebygga att
Tyrkiet sænder trupper in i norra Irak
før att førsøka krossa PKK. Talabani
uttalade sig på en presskonferens
tillsammans med ledaren før det andra
store partiet, KDP, Massoud Barzani.

=== citat slut ====

Hmm ...

Både Tyrkiet og Irak har folkevalgte regeringer.

Respektér venligst flertalsafgørelsen (demokratiet), tak!

Last OUTPUT: 7227 news:tKHSi.17$_x....@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7228

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7228 news:dqLSi.27$194...@news.get2net.dk

[ ... ]

ET-Break:
(2007-10-22, Monday, CET 09:54:45, delay 0, GMT 07:54:45)
- " ... (Output-order) ... "

News:

=== citat start ===

DR1 s138 man 22 okt (2007, CET) 11:31:42

07:5-7 (CET, red.)

Iraks præsident vender PKK ryggen
Og i Irak er det ikke kun premier-
minister Nouri al-Maliki, der fordømmer
PKK's angreb.

Også præsident Jalal Talani ...

=== citat slut ====

Vær *realister* (også Jer i PKK):

(Input memory:)

Subject: The Year 2304 (0294)
0294 news:Zli3a.86974$Hl6.8...@news010.worldonline.dk

> Menneskeheden havde også for første gang i sin historie fået kontakt med
> en udenjordisk civilisation, ...
[ ... ]
> ... og nu (The Year 2304) står Menneskeheden som en brud på sin
> bryllupsdag (The Wedding). Hendes brudgom tænker i sit hjerte:

Nothing will be like it was before!

Therefore *forget* the past:...

( ... Derfor FORLADER en mand sin fader
og moder og holder sig til sin hustru, ... )
(Genesis 1.Mos. 2,24)

CET 11:11:27, delay 0
- "Amen."

CET 11:11:48, delay 0
- "Hørt."

Proxima ... :-)

ET-Break to PKK and her friends (Kommunismus):
CET 12:10
- "Do You hear me ?"

-

Coming up:
(The ET-*Copyright*-program)
The Dan.7,25-referencen - Was: Fælles-orienteringspunktet i
Baggrundsstrålingen ... The main-program (message from ET, Aliens).
Linked to 7207 news:lz%Ri.16$ur...@news.get2net.dk

Last OUTPUT: 7234 news:3xNSi.37$qp...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7235