Open letter to the Vatican in regard to the Iraq-crisis (0325)

Dear Pope and brothers,

You cannot eat one's cake and have it!

You CANNOT stop the Iraq-war and do NOTHING else.

You are ALSO a part of the public authorities (Rom 13,3-4):

Input memory:

File-name:
Letter of complaint to the International Court of Justice (0292)

This file has been send to
dk.politik
The International Court of Justice, the Hague

Time for OUTPUT:
2003-02-13, Thursday, CET 12:50

COMPLAINT
---------------

If You want to stay alive and survive, You MUST do Justice - Now!

1. case:
Put Saddam Hussein on trial.

Reason:
Aggresive war against Iran and Kuwait.
Crime against humanity (inklude nervegas upon kurdish people)

2. case:
Put the NON-democratic government of Northkorea on trial.

Reason:
Menace to the World-Peace.
Crime against humanity.

3.case:

Yours (with a little break of respect)
Mogens Kall
The servant of Michael
--- END of file 0292 ----------------------------------------------

This is the bridge to the FUTURE, Sir!

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

Yours respectfully
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Open letter to the Vatican in regard to the Iraq-crisis (0325)

Ordre-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-03-06, CET 07:20):
- "Det skal du (contact the Vatican igt. 0292)."
07:43:
- "Det må du gerne (OUTPUT via dk.politik)."

This file has been send to
dk.politik
The Vatican

Time for OUTPUT:
2003-03-06, Thursday, CET 07:54

P.N.

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> Dear Pope and brothers,
>
> You cannot eat one's cake and have it!
>
> You CANNOT stop the Iraq-war and do NOTHING else.
>
> You are ALSO a part of the public authorities (Rom 13,3-4):

**PLONK**

P.N.

"P.N." skrev:

> **PLONK**

Input memory from file:
dudsen <dud...@gjk.dk>
Re: Iran - Frie valg kan løse Irak-krisen (0321)
5. marts 2003 21:43

--
Daniel Udsen
Jorden gik under i går

END of memory-input.

Received MAYDAY-signal from "TITANIC" 2003-03-06, CET 07:52
(Bus 250S kollideret ved Bellahøj)
Delay 2 min: File 0325, 2003-03-06, Thursday, CET 07:54

See You in the Year 2304 ?

Mvh.

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Open letter to the Vatican in regard to the Iraq-crisis (0325)
0329

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-06, Thursday, CET 10:20

DADDY-Break (2003-03-06, CET 10:47):

- "Det skal du (OUTPUT-Ordre at the vally off Jehoshaphat, Josafats dal,
1985)."

"TITANIC" Internal Escape-code CET 07:52:
2-Copyright, DADDY LIVES 1997-02-28, Jerusalem
5-Copyright, DADDY LIVES 1998-04-10, GOOD FRIDAY
7-Copyright, DADDY LIVES 2001-12-02, Man rose from the dead

2003-03-06, CET 13:04 message:

"...(classifyed)..."

[...]

0330

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-06, Thursday, CET 11:02

"Kall, Mogens" skrev:

> [...]
> 5-Copyright, DADDY LIVES 1998-04-10, GOOD FRIDAY
> 7-Copyright, DADDY LIVES 2001-12-02, Man rose from the dead

CET 13:04-syntax:

DADDY-Break (2003-03-06, CET 11:35):

- "Det må du gerne."

Thank You, DAD:

Meddelse skrevet på mælke-karton:
2304, Rev 19,10: "Mælk gav jeg
jer at drikke (1.Cor 3,2)."

Meddelsen skulle afleveres (in the name of the Father) med ordene:

"Learn Mankind!"

DADDY-Break (2003-03-06, CET 12:32):

- "... - med hilsen fra Mig."

-

Når Engle taler:

Da jeg nærmede mig Josafats dal, skete der en afbrydelse. Jeg mødte en
bekendt, som jeg ikke har set i over et år, og i løbet af samtalen blev jeg
inviteret med to-a-date-place (et sted hvor úgifte kan mødes med henblik på
eventuel bryllup).
Lidt senere fattede jeg betydningen af hændelsen (The Wedding).

Ordre CET 10:47 eksekveret ca. CET 13:13

CET ca. 13:40:

- "You got a Interrupt from the Wedding (2304)."

DADDY-Break (2003-03-06, CET 22:03):

- "Sådan skal den være (this news) - stop her!"

[...]

0331

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-06, Thursday, CET 22:05

Anders Thorsen Holm

Kall, Mogens wrote:
[snip en masse psykedelisk]

Mogens, hvad er du på? Det må være stærke sager....

arc@na

"Anders Thorsen Holm" <zoolook.r...@daimi.au.dk> wrote in news:b48ofl
$5ee$1...@sunsite.dk:

> Mogens, hvad er du på? Det må være stærke sager....

Siger navnet Mosegaard dig noget?

--
Med venlig hilsen
arc@na

"Anders Thorsen Holm" skrev:

> Mogens, hvad er du på? Det må være stærke sager....

Input memory (Koranen, oversat af A.S.Madsen 1967):

Sûra al-Sjürâ 42,30:
"Og blandt Hans tegn er himlenes og jordens skabelse og de levende væsener,
Han har spredt i begge. Og Han har magt til at samle dem sammen, når Han
vil."*3

*3: At der eksisterer levende væsener på andre kloder end jorden, fastslog
Qur'ânen altså allerede for 1400 år siden.

Madsens koran-udlægning er interessant, ikke Anders?

Som kristen kan jeg godt synge lidt med på "verset". Hør blot:

Lukas-evangeliet 17,24.31.37

Thi ligesom lynet, når det glimter, skinner fra den ene side af himmelen til
den anden, sådan skal Menneskesønnen være på sin dag.
Den, der på hin dag er på taget og har sine ting nede i huset, skal ikke
stige ned for at hente dem; ej heller skal den, som er på marken, vende
tilbage igen.
Og da disciplene tog til orde og spurgte ham: "Hvor, Herre?" svarede han
dem: "...

HEAVEN-Break (2003-03-07, CET 14:19):

- "Login (...)program."

...Hvor ådselet er, dér vil gribbene flokkes (MaTT 24,28)."

For more informations, JUMP:
dk.livssyn.kristendom,
Tror udenjordiske-væsener på Gud ? (0215), and the links
4. december 2002 16:16
(Google searchstring (newsgroup): Kall, 0215)

Internal-gate:
E.T phone Earth
Åb. (Rev.) 19,10

[...]

0336

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-07, Friday, CET 14:28

"Kall, Mogens" skrev:

> Internal-gate:
> E.T phone Earth
> Åb. (Rev.) 19,10

DADDY-Break (2003-03-07, CET 15:49):

- "Den skal med (News to dk.politik, 0325)."

I dag klokken ca. CET 15:30 tændte jeg for noget musik...

Dvorak: Symphony "From The New World"

denne blev mixet sammen med...

Sissel in symphony: (5) Vitae Lux 4:12

Anledningen var selvfølgelig
Open letter to the WhiteHouse in regard to the Iraq-crisis (0333)

i relation til:

File 0058, 2002-10-09, CET 22:45, He 4,12:

Own-Break (2002-10-09, CET 14:19:40)
- "Take OFF - Angels-of-God - in the name of the Father!"
(Opdagede at der var givet grønt lys)
Destination: Classifÿed.

Derefter hørte jeg...

Sissel in symphony: (8) Se ilden lyse 4:12

Relationen var selvfølgelig: 1985 + the coming Copyright 8

Derefter hørte jeg...

WoW-Worship green, CD1: (14) Breath

Anledningen var selvfølgelig ...!

Derefter hørte jeg...

WoW-Worship green, CD1: (10) Lord reign in me

Medens jeg hørte denne gik jeg udenfor og konstaterede, at min nabo's
vandbeholder flød over med vand, selvom det ikke regnede. Det var da
underligt, tænkte jeg. Hvor kommer al det vand fra?

Hurtigt kom jeg i tanke om...

Internal-gate:
E.T phone Earth
Åb. (Rev.) 19,10

I kristendommen symboliserer vandet Gud Helligånd. Herom har Jesus sagt
(John 16,8):

Og når han kommer, skal han overbevise verden om synd og om retfærdighed og
om dom.

Da blev klokken 15:49 og DADDY-Break'et indtraf.

0337

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT: