Ruslands trusler om at angribe Polen skal tages alvorligt - Was: Per Stig i NATO-opgør mod Rusland

"Jesus-loves-you" skrev
7850 news:g8dv5u$c1u$1...@newsbin.cybercity.dk

> TV2 News 135 Tir 19 Aug (2008, CET) 09.18.18
>
> Per Stig i NATO-opgør mod Rusland
>
> Den danske udenrigsminister Per Stig
> Møller (K) er parat til at tage et op-
> gør mod Rusland, når NATOs udenrigs-
> ministre i dag samles i Bruxelles. Det
> skriver politiken.dk.
>
> "Hvis Ukraine og Georgien var medlemmer
> af NATO, så ville de ikke blive
> angrebet. ...

Situationen er nu altså farligere end som så, Per!

Input memory from ...

(Berlingske Tidende, søndag den 17. august 2008, side 15)

=== citat start ===

Ukraine vil hjælpe Vesten med missilforsvar
Russisk vrede
... missilskjold på polsk jord. En beslutning, der har fået Rusland til at
advare Polen om en mulig russisk militær indsats i Polen for at stoppe
opførelsen af skjoldet.

=== citat slut ====

Det skøre ved det er, at missilskjoldet (i sig selv) er et *defensivt*
våben. Det truer altså ikke nogen. Og da russerne selv har et missilskjold
er det jo direkte hyklerisk disse aggressive udtalelser fra Putin-psykopatus
og hans slæng!!!

Det farlige er, at psykopaten Putins Rusland nu ikke kun verbalt truer, men
som vi har set i Georgien er blevet militært *aggressiv*. De verbale trusler
var/er ikke bluf.

Et militært opgør mellem Rusland og NATO skønnes (pga. russernes lynkrig i
Georgien) i løbet af få timer at blive en global atomkrig!

Tag Jer i agt, for når et menneske (godt nok sindssygt) har valgt at spille
hasard med så farlige våben, da ... (behøver jeg at advare mere ?) ...

Last OUTPUT: 7851 news:g8dv6o$c21$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7852