Ang. flygtningene og det politiske hykleri

Det er jo til at blive sindssyg af at høre på Jeres hykleri, lejesvende!

Du bruger jo flygtningene som politisk propaganda. Det kan enhver (med
forstand) gennemskue!

Hvis du, derimod, virkelig *respekterede* disse mennesker, så havde du for
længe, længe siden, skaffet dem deres *juridiske* ret!

SKAM Jer!!!

Ihukom:

2860 news:E_xIc.24864$Vf.12...@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> Dette princip er i fuld overensstemmelse med Bibelen under henvisning til
> Rom.13,3-4 !!!
>

> Problemet er blot, at repræsentanter for diverse massemordere sidder med
> ved bordet som dommere i Haag; og af "uforklarlige" grunde ønsker de ikke
> dette retsprincip indført, da det i så fald vil medføre, at deres landes
> regeringer vil komme for retten. Et eksempel herpå er de såkaldte
> "dommerne" fra Kanibal-istan (Kina) ... :-(
>
> Dérfor sygner og segner jorden i dens grundvold, Salme 82,5 ... :-(
>
> Dersom Menneskeheden vil overleve, da bliver den også TVUNGET til et opgør

and ...

3614 news:c4JNd.98194$Vf.38...@news000.worldonline.dk

> [...]
> at der er mange penge at spare herved.
>
> For det siger jo sig selv, at dersom disse forbrydere fremover kræves til
> regnskab for deres onde gerninger, da vil det på længere sigt hæmme
> morgendagens opblomstring af sådanne ugerninger (den såkaldte prævensive
> effekt).
>
> Og dersom der ikke i samme grad kommer nye forbrydelser imod
> Menneskeheden, da er det jo slet ikke nødvendigt af flygte fra sit
> hjemland ...
>
> Men bevares ... det er jo ikke alle, der har lært at regne ... :-(
>
> Man kan - for øvrigt - købe billige lommeregnere i diverse

and ...

3992 news:Uds9e.113605$Vf.41...@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> *Hvorfor* kommer der i det hele taget flygtninge til vores lande ?
>
> Hmm ... der må være nogen som har *forfulgt* dem, lyder svaret.
>
> Hvis man nu krævede disse mennesker til regnskab, så var der jo
> overhovedet ingen grund til at flygte, vel ?
>
> Så måske vil pengene - i længden - være bedre invisteret (i det
> *forebyggende* arbejde) i form af en dusør på disse kriminelle.
>
> Budskabet:
>
> Frygt ØVRIGHEDEN
> (Rom.13,3)
>
> Dansk-Røde-Kors eller Amnesty-International tager sikkert gerne imod et

Come on, let's make this world better ... :-)

Hope You *all* got the point !!!

FUT sat til:
News:dk.politik
(dk.politik.indvandring will NOT be responded.)

Last OUTPUT: 7275 news:a8pUi.36$6c1...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7276

Jan

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> wrote in message

> [...]
>
> Hvis du, derimod, virkelig *respekterede* disse mennesker, så havde du for
> længe, længe siden, skaffet dem deres *juridiske* ret!

Tror ikke så mange her i gruppen har indsigt i hvad der mangler penge til på
det psykologiske område og jeg ved heller ikke rigtigt hvilken juridisk ret
du snakker om som de ikke får som andre har ???

Jan

"Jesus-loves-you" skrev
7276 news:%8pUi.37$6c1...@news.get2net.dk

Her endnu et eksempel på nogle af *massemordernes* (Cannibal-istan, China)
aktiviteter:

=== citat start ===

DR1 s134 lør 27 okt (2007, CET) 04:22:18

00:58 (CET, red.)

Stormagter mødes om Irans A-program

De seks lande, der deltager i
samtalerne om Irans atomprogram, mødes
i næstre måned for at diskutere FN's
forstærkede sanktioner mod Teheran.

Repræsentanter for Frankrig,
Storbritannien, Tyskland, Rusland, Kina
og USA havde oprindeligt planlagt mødet
til den 17. oktober.

Kinesisk vrede over, at USA modtog
Tibets åndelige overhoved udsatte
imidlertid mødet.

Det nye topmøde afholdes sandsynligvis
i London.

=== citat slut ====

(Den ene slyngel værre end den anden. Cannibal-istan har haft og har fortsat
slave- og udryddelseslejre, herunder bl.a. mange tibetanske fanger.
Kannibalerne er lejesvende, og følger vi dem, da havner vi alle i
Afgrunden°. You see: They are just monkeys without brains, lige kommet ned
fra træerne.)

DR1 s135 lør 27 okt (2007, CET) 04:29:55

02:44 (CET, red.)

Chefredaktører kræver handling

30 svenske chefredaktører offentliggør
i dag en fælles appel til statsminister
Reinfeldt om at hjælpe den svenske
journalist, Dawit Isaak, som i mere end
seks år har siddet fængslet i sit
fødeland Eritrea.

Chefredaktørerne kræver, at Sverige
griber til handling, og gør
bistandshjælp til landet betinget af
Isaaks løsladelse.

Dawit rejste til Eritrea for at drive
journalistik, efter landets
selvstændighed i 1993.

Han har siddet i fængsel siden 2001, da
hans avis trykte et åbent brev fra en
gruppe systemkritikere.

=== citat slut ====

(Jeg *forventer* således, at Danmark også på dette område udviser
solidariöse (med vort broderland Sverige). Forbrydelse skal IKKE kunne
betale sig, on this globe !)

samt ...

(Her er der tale om en af de allerværste *massemordere*)

=== citat start ===

DR1 s136 lør 27 okt (2007, CET) 04:37:55

03:17 (CET, red.)

FN: Nordkorea bedre til menneskeret

Nordkorea har fået en mere konstruktiv
attitude, når det gælder
menneskerettigheder.

Det siger FN's særlige rapportør om
menneskerettigheder i det lukkede
kommunistiske land, Vitit Muntarbhorn.

Han fastslår, at Nordkorea er blevet
bedre til at arbejde sammen med
forskellige FN-kontorer og har nu
skrevet under på fire
menneskeretskonventioner.

Muntarbhorn kritiserer samtidig
Nordkorea for ikke at have kastet lys
over, hvad der er sket med en række
sydkoreanere og japanere, der blev
bortført for flere årtier siden.

=== citat slut ====

("Smukke" ord som sikkert ikke er en skid mere værd end det stykke papir,
der er blevet underskrevet. Ren propaganda.)

NOT good enought, Northkorea !!!

*Samtlige* fanger i udryddelseslejrene skal frigives NU !!!...

ET-Break:
(2007-10-27, Saturday, CET 04:43:46, delay 0, GMT 02:43:46)
- "Do you hear me !"

Hmm ...

Du, ET! - Jeg har en "lusket" mistanke om, at du foretager dig
et-eller-andet ude i kulissen, ikke sandt ?

I så fald:
Thank You very, VERY mush for Your help...

CET 04:47:55, delay 0
- "Jeg skal hilse."

CET 04:48:2x, delay 0
- "Fra Øvrigheden."

Thank You, Sir ... :-)

I have a dream, and it will soon become true (, the BIG Wedding°)...

CET 04:53:03, delay 0
- "Very soon."

CET 04:53:19, delay 0
- "Mon friend."

WOW - FANTASTIC ... :-)

Last OUTPUT: 7276 news:%8pUi.37$6c1...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7277

Imam Isnogod (Moske, Måske ikke?)

On 26 Okt., 18:06, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:

> [...]
>
> Hvis du, derimod, virkelig *respekterede* disse mennesker, så havde du for
> længe, længe siden, skaffet dem deres *juridiske* ret!

Jeg kan overhovedet ikke forstå hvad der menes, sorry...

MVH
'Imam' Isnogod
_________________
Moske, Måske ikke?

Imam Isnogod (Moske, Måske ikke?)

On 27 Okt., 04:42, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> "Jesus-loves-you" skrev
> 7276news:%8pUi.37$6c1...@news.get2net.dk

> (usehttp://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/to ET-Info).
> ET-Info: 7134news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7277

En masse ting som ikke har så meget med hinanden at gøre, bare et
venligt råd, kunne du ikke prøve at strukturere tingene, så det ville
være muligt at svare på?

:-)

MVH
Isnogod

wrote:
> "Jesus-loves-you" skrev
> 7276news:%8pUi.37$6c1...@news.get2net.dk

I Sverige?

Hvis man støtter "Krigen mod Dumhed" så er sverige nok ikke verdens
forbillede...

MVH
Imam Isnogod