Yassin burde være anholdt

"Hvis vi ikke er klare
over for Israel, så bliver vi
mistænkt af den arabiske
verden for at føre dobbelt
bogholderi," sagde han.

Ritzau

(citat slut)

Manden har jo "ret":
(man kan godt høre, at det IKKE er hans børn som bliver myrdet i flæng a la
Auschwitz-syntax)

Vi FORDØMMER FN's magtmisbrug (UNs abuse of power) ved at undlade af udstede
internationale arrestordre på terrorister såsom Yassin og massemordene såsom
Saddam Hussein via Den Internationale Domstol i Haag.

BOYKOT FN økonomisk kunne her være et udemærket pressionsmiddel.

Derimod vil vi ALDRIG fordømme et *demokratisk* lands legitime ret til
selvforsvar.

Dog ANBEFALER vi (ved mindre soldaters liv står på spil), at enhver
terrorist skal slæbes for en national ret (dersom FN vedbliver med at
svigte) og dér få en retfærdig dom i henhold til international standart.

NOBODY is ABOVE the Law.

The servant of Michael.

Last-Informationfile:
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk

File-number:
1742

C. H. Engelbrecht

Jeg kommer til at tænke på alle de spionfilm hvor de gode slutter af med at
snigmyrde skurken udenfor lovens rammer, og hvor man er enig i at det er det
rette at gøre. F.eks. 'Sum of all Fears' hvor en nynazistisk mogul bliver
sprængt i luften med en bilbombe, og man sidder og hepper. Forskellen er så
selvfølgelig at Sharon vælger at gøre det samme i fuld offentlighed med
militæret i stedet for med efterretningstjenesten. Jeg er helt ærligt i
tvivl om det er det forkerte at gøre, selv om han bryder alle love med en
sådan brutal likvidering.

Jeg har ingen medlidenhed med Yassin. At sidde i en kørestol er ikke en
undskyldning for at være et dumt svin. Manden var palæstinensernes svar på
Mogens Glistrup. Desværre er denne her åndssvage territorialkamp mellem
Kanaans to abeflokke af en sådan beskaffenhed, at alt for mange
palæstinensere tog ham alvorligt hvor vi her til lands griner af Glistrup.
Mennesker holder op med at tænke når der kommer lig på bordet, og hvordan
faen kan man bebrejde nogen?

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

"Kall, Mogens" skrev

> [...]
> Saddam Hussein via Den Internationale Domstol i Haag.
>
> BOYKOT FN økonomisk kunne her være et udemærket pressionsmiddel.

News from Norge2:

TV2 TEXT P129 Fre 26. mar (2004, CET) 22:48:11

Tar personlig ansvar for folkemord

FNs generalsekretær Kofi Annan åpnet
fredag en minne-konferanse om
folkemordet i Rwanda i 1994, og sa at
både FN og han selv har ansvar for at
800.000 mennesker ble massakrert. -
Verdenssamfunnet har gjort seg skyldig
i unnlatelsessynd, sa Annan, sim i 1994
ledet FN-byrået som skulle sørge for
konfliktområder. (NTB-Reuters)

(citat slut)

Bare ikke godt nok.

Her blot et eksempel:
Massakren i Peking (Cannibal-istan, China) 4. juni 1989

Hvis Menneskeheden skal overleve, er vi TVUNGET til at være konsekvente:

CRIME DOES NOT PAY.