Irans 5'te kolonne

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
4328 news:aA5Ce.60291$Fe7.1...@news000.worldonline.dk
4329 news:BOoCe.60602$Fe7.1...@news000.worldonline.dk

> [ ... ]
[ ... ]
> Hjælp til PET fra danske muslimer
[ ... ]
> Fint ... må Gud, den Retfærdige°, velsigne Jer heri ... :-)

News:

=== citat start ===

SVT Text 133 Tis 16 Sep (2008, CET) 10:21:37

(efter midnat)

"Iran har infiltrerat arabstater"

Iran har ett stort nætverk av agenter
som kan hota de arabiska monarkierna
på andra sidan Persiska viken, hævdar
en avhoppad iransk toppdiplomat.

Avhopparen, Adel al-Assadi, som varit
generalkonsul i Dubai berættar att
agenter i grannlænderna redan efter
revolutionen 1979. Sedan dess har
spioncellerna væxt.

-Jeg tror att Teheran har tillræckligt
med mæn før att destabilisera de sex
GCC-lænderna, sier al-Assadi. I GCC
in går Saudiarabien, Kuwait, Førenade
arabemiraten, Qatar, Oman och Bahrain.

=== citat slut ====

Iran beriger fortsat uran og gemmer stadigvæk følsomme oplysninger for IAEA.
Atom-krigen nærmer sig hastigt, ved mindre ET gør et "kirurgisk"
forebyggende indgreb. Der er jo også her tale om *forbrydere*, akkurat som
tilfældet var mht. den russiske topgeneral, som døde i søndags (pga.
medvirken til folkedrabet i Tjetjenien, havde jeg nær sagt) ... :-)

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 8013 news:gao1bg$2bee$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8014

Martin Larsen

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen

> Iran beriger fortsat uran og gemmer stadigvæk følsomme oplysninger for
> IAEA.
> Atom-krigen nærmer sig hastigt, ved mindre ET gør et "kirurgisk"
> forebyggende indgreb.

Jeg tror du har ret.
I givet fald håber jeg at den krigsvante McCain er ved roret og ikke en
tilfældig varmluftsneger.

Mvh
Martin