Hvad ér demokrati ? - Was: Banan-republik - Was: Stem på UFO-partiet ...

"Jesus-loves-you" skrev
7326 news:WG1Zi.38$u5...@news.get2net.dk

Hvad ér demokrati ?

(What *is* democracy ?)

Er demokrati, at 51% (af befolkningen) rager *hele* kagen til sig ?

Tja ...

Hos os plejer vi at *dele* kagen:

Børnene får lov at vælge først!
Dernæst de voksne.

*Alle* får altså en andel af kagen ... :-)...

ET-Break:
(2007-11-11, Sunday, CET 21:58, GMT 20:58)
- "Do You hear me ?"

Hmm ...

ET er blevet meget *politisk* (i disse dage) ... :-)

Input last ET-memory:

(ang. flygtningene, sikkerhedspolitik m.m.)
7327 news:LP1Zi.40$vR...@news.get2net.dk

[ ... ]

Det må så være ET's *ultimative* "andel af kagen": justice (no matter
what) ... :-)...

CET 22:06
- "Do You hear me ?"

Yea!

Men vær' realist, ET:

(Input memory:)

(Kristeligt Dagblag, fredag den 9. november 2007)

=== citat start ===

(Forsiden)

Kandidaten og ufo'en

Det har skabt - ufrivillig - opmærksomhed om den demokratiske
præsidentkandidat Dennis Kucinich, at han tilsyneladende tror på ufo'er.

(side 6)

Kandidaten og ufo'en

Det har skabt - ufrivillig - opmærksomhed om den demokratiske
præsidentkandidat Dennis Kucinich, at han tilsyneladende tror på ufo'er.

af Ulla Poulsen

Hvis han bliver valgt - hvilket, der dog ikke er meget, der tyder på - vil
demokraten Dennis Kucinich fra Ohio ikke være den første amerikanske
præsident, som hævder at have set en ufo. Jimmy Carter skulle angiveligt
også have set en. Og Ronald Reagan mindst to.

Det er den amerikanske skuespiller Shirley MacLaine, en nær ven af
Kucinichs familie og gudmor til hans dattter, der i en bog "Sage-Ing While
Age-Ing" (At blive visere, mens man bliver ældre) fortæller, hvordan Dennis
Kucinich "lokket ud af rosernes duft på hendes balkon" så et "gigantisk,
trekantet fartøj" hænge lydløst i luften over ham i omkring 10 minutter, før
det forsvandt med en ufattelig hastighed.

Det er velkendt, at Shirley MacLaine tror på ufo'er og reinkarnation.
Dennis Kucinich selv har dog ikke gjort noget for at indvie den amerikanske
offentlighed i sine tanker om emnet før nu. I september afviste hans
talskvinde Natalia Laber således over for avisen Washington Post, at
præsidentkandidaten skulle have noget kendskab til ufo'er.

- Hvis du har seriøse spørgsmål, så kom med dem. Hvis ikke, så hold dine
forvrøvlede kommentarer for dig selv, lød beskeden fra Natalia Laber ifølge
avisen Los Angeles Times.

I sidste uge blev Dennis Kucinich så spurgt direkte under en tv-debat, om
han virkelig så en ufo den aften for omkring 15 år siden på Shirley
MacLaines balkon i Graham i Washington.

- Ja, det gjorde jeg. Forstået på den måde, at jeg så et flyvende,
uidentificeret objekt, svarede Kucinich.

Tv-værten John Gibson fra Fox News har været hurtig til at mene, at
Kucinich udtalelser beviser, at han er skør. "Måske er det fordi, han ikke
spiser kød", foreslår Gibson i sin kommentar på Fox News hjemmeside. Dennis
Kucinich er veganer.

Måske er det bare, fordi den brede offentligehd har svært ved at tage
teorierne om ufo'er alvorligt, mener en talsmand fra Det Fælles ufo-netværk
i USA.

- Det er typisk en sag, der bruges til at få politikere til at tage sig
dårligt ud, siger Alejandro Rojas.

upou...@kristeligt-dagblad.dk.fjern

=== citat slut ====

They are (mostly) monkeys ... :-(

I like Your democracy, ET ... :-)

Last OUTPUT: 7327 news:LP1Zi.40$vR...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7328

"Jesus-loves-you" skrev
7328 news:dMKZi.52$Qw1...@news.get2net.dk

> [...]
>
> Børnene får lov at vælge først!
> Dernæst de voksne.
>
> *Alle* får altså en andel af kagen ... :-)...

Interrupt from ...

Sent: Monday, October 29, 2007 CET 01:24 AM, GMT 00:24
Subject: AVC - Was: Stem på UFO-partiet (latest news: *betinget* delvis
amnesti)
7284 news:FK9Vi.50$V52...@news.get2net.dk

Sorry. Headline should have been: ... (input local numbers:) ... AVC (or
SKV).

Last OUTPUT: 7328 news:dMKZi.52$Qw1...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7329

Tim Petersen

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> wrote in message

> "Jesus-loves-you" skrev
> 7328 news:dMKZi.52$Qw1...@news.get2net.dk

> [ ... ]
>
> Interrupt from ...
>
> Sent: Monday, October 29, 2007 CET 01:24 AM, GMT 00:24
> Subject: AVC - Was: Stem på UFO-partiet (latest news: *betinget* delvis
> amnesti)
> 7284 news:FK9Vi.50$V52...@news.get2net.dk

> Sorry. Headline should have been: ... (input local numbers:) ... AVC (or
> SKV).

Oh, really... thats nice to know.

Bruno Christensen

On Mon, 12 Nov 2007 09:57:28 +0100, Tim Petersen wrote:

> Oh, really... thats nice to know.

Gider du ikke godt lade være, nu havde jeg lige fået Jesus puttet i et flot
lille killfilter, og så begynder du at citere ham.....

--
MVH
Bruno