Kraftig kemikalie-eksplosion i Cannibal-istan (China)

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7748 news:g7akrq$2b12$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

News:

=== citat start ===

SVT Text 148 Ons 27 aug (2008, CET) 17:24:25

(Nyheter efter kl 09, før kl 16)

5 (5)

Kina 11.500 mænniskor har evakuerats i
provinsen Guanxi efter att en serie
explosioner drabbade en kemikaliefab-
rik i tisdag. 20 arbetare dog och 60
skadades till føljd av olyckan. Ett
stort område antændes av gaser från
kemikalierna.

=== citat slut ====

Interrupt-memory from ...

7897 news:g93c2s$29v0$1...@newsbin.cybercity.dk

> Sir! I think You got GREEN LIGHT (Straffeekspeditionen *godkendt* af
> allerhøjeste myndighed...

Also einem straffeekspedition going on inside Cannibal-istan, ET ?

ET:
(2008-08-27, Wednesday, day no 240, CET 18:09, GMT 16:09)
- "Yep."

Last OUTPUT: 7901 news:g93vfu$2hia$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7902