Pakistan slutter fred med Taleban

"Jesus-loves-you" skrev
7508 news:483bbb96$0$90274$1472...@news.sunsite.dk

> ET-Break:
[ ... ]
> (2008-05-27, Tuesday, day no 148, CET ...
[ ... ]

> )...
>
> CET 09:06:28, delay 0
> - "Hverken [eller]."
>
> Hverken islam eller Kristendom (apropos LRA)...
>
> CET 09:28
> - "Jeg *forbyder* det!"

ET-Break:
(2008-05-28, Wednesday, day no 149, CET 11:11:35, delay 0, GMT 09:11:35)
- "Det skal du."

Yes, Sir:

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s130 Ons 28 Maj (2008, CET) 11.07.52

Pakistan slutter fred med Taleban

En gruppe Taleban-krigere i en af Paki-
stans regioner vil ikke længere angribe
regeringsfolk og militære tropper,
efter gruppen har sluttet fred med
Pakistan," siger en embedsmand.

"Vi begyndte at arbejde for en fredsaf-
tale for flere måneder siden, og nu er
det lykkedes at skrive under," fortæl-
ler en højsstående embedsmand, Syed
Ahmad, i regionen Mohmand.

Aftalen inkluderer en fangeudveksling
mellem de to parter. Derudover vil
Taleban-krigerne ikke vise deres våben
i provinsen.

28. maj 10:22 (CET, red.)

=== citat slut ====

Tillykke med denne Jeres fredsaftale ... :-)

Øh ... Jeg skal lige for en god ordens skyld (og af praktiske grunde) gøre
opmærksom på, at ...

7301 news:UBlVi.5$At...@news.get2net.dk

[ ... ]
> ... Det er úrimeligt, úhørt i et moderne samfund at give husly til
> terrorister. ...

Opfør Jer derfor venligst *civiliseret* (Gud til ære), modsat
just-a-monkey ... :-)

Last OUTPUT: 7513 news:483d1da5$0$90270$1472...@news.sunsite.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7514

"Jesus-loves-you" skrev
7514 news:483d2733$0$90276$1472...@news.sunsite.dk

[ ... ]

ET-Break:
(2008-05-28, Wednesday, day no 149, CET 11:43, GMT 09:43)
- "Vous comprenez ?"

(Sorry ET, I forgot to report this Your news (to Tabebansky).)

Last OUTPUT: 7519 news:483fbf7e$0$90273$1472...@news.sunsite.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7520