Luk verdens børsen, siger bank

"Jesus-loves-you" skrev
8090 news:gcnbss$30et$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> ... > som følge af ændring i virksomhedens produktions/afsætnings formåen.
> ... >
> ... > Istedet er aktiekurserne bestemt af en forventning om hvad andre vil
> ... > give for aktien. Altså spekulativt bestemt. J.Nielsens analogi med
> ... > aberne rammer faktisk ret godt.
> ... > Pudsigt nok er det ikke forbudt, selv om det i væsen ikke er
> ... > forskelligt fra pyramidespil, der er forbudt.

> News:
>
> === citat start ===
>
> DR1 s126 fre 10 okt (2008, CET) 12:18:33

More news:

=== citat start ===

DR1 s165 lør 11 okt (2008, CET) 00:26:29

(on-air ca. fredag eftermiddag)

Bank: Luk verdens børser

Luk alverdens børser. Og få ro på
finanskrisen.

Sådan lyder et forslag fra Jyske Banks
aktie strateg Per Hansen.

- Lad investorerne få koldt vand i
ansigtet. Og lad os så få positioner og
gearinger op til overfladen, siger Per
Hansen.
=== citat slut ====

(Ingen helt tåbelig ide, apropos ...)

Compare with ...

[ ... ]

Den økonomiske Buffer *efterlyses* således fortsat!

Last OUTPUT: 8095 news:gcptu2$12g5$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8096