Dansk støtte til Demokratiernes Alliance (DA), United Democratic Nations (UDN), Forenede Demokratiske Nationer (FDN), Nationernes Liga (NL)

Jesus-loves-you

"Kall, Mogens" skrev
1607 news:7CI0c.102126$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> 96-05-21.TAI
>
> From Mogens Kall Tuesday 21. May 1996
[ ... ]
> United Democratic Nations, STEP by STEP:
[ ... ]
> Under henvisning til UDNs forfatning vedrørende alle menneskers ret
> til liv úanset herkomst (herunder køn, race, religion und so weiter)
> 96-05-25.USA
>

> 1
>

> From Mogens Kall Saturday 25. May 1996
>

> To the government of USA,
> c/o Ambassador to DK.
> Copies: The governments of Iran and Israel, AND
> The Muslim World through the Saudi-Arabian Ambassador to DK.
>

> Dear Mr. President Bill Clinton,
>

> UDN-future-talk'ing:

News:

(Kilde: Berlingske Tidende, Torsdag den 14. august 2008, side 16)

=== citat start ===

... John McCain har længe ønsket Rusland smidt ud af G8-klubben, ligesom han
taler for oprettelsen af en Nationernes Liga - et FN-lignende forum
bestående af demokratiske nationer uden Rusland og Kina.

=== citat slut ====

Notat hertil nedskrevet dengang (under Ruslands angrebskrig på Georgien):

Jeg skal lige for en god ordens skyld gøre opmærksom på, at Rusland er
et skin-demokrati, dsv. det ser ud som om det er et demokrati, men i
virkeligheden er der tale om et diktatur.

Sidste nyt:

(Kilde: Berlingske Tidende, Tirsdag den 14. oktober 2008, side 16-17)

=== citat start ===

Dansk støtte til Demokratiernes Alliance

Forslaget fra Republikanernes præsidentkandidat, John McCain, og Barack
Obamas rådgivere om en lukket klub for verdens demokratier, støttes af både
statsminister Anders Fogh Rasmussen og udenrigsminister Per Stig Møller. Dog
ikke som et alternativ til det internationale samarbejde i FN.

[ ... ]

"Der er ikke noget alternativ til FN. Men der er gruppeinger i FN, og der
skal vi være bedre til at skabe alliancer - skabe en alliance af
demokratier"
Udenrigsminister Per Stig Møller (K)

[ ... ]

"En global alliance af demokratier vil være mere magtfuld end summen af dens
medlemmer"
Statsminister Anders Fogh Rasmussen (V)

[ ... ]
Naser Khader er træt af FN-diaglogen

Liberal Alliances Naser Khader vil tage skridtet fuldt ud og etablere et
alternativt FN - Kun for demokratiske lande. Forslaget skal nu prøves af i
Folketinget

"Det handler om demokrati kontra ikke-demokrati."
Naser Khader

[ ... ]

Forsker tror ikke på demokratiernes FN

=== citat slut ====

Kært barn har åbenbart mange navne:

Demokratiernes Alliance (DA),
Forenede Demokratiske Nationer (FDN),
Nationernes Liga (NL)
United Democratic Nations (UDN),

... :-)

ET-Break:
(2008-10-15, Wednesday, day no 289, CET 15:05, GMT 13:05)
- "Ja, åbenbart."

Compare with ...

(Or the "syntax-code")

8022 news:gavog8$2q4v$1...@newsbin.cybercity.dk

(Be *smart*, Mankind.)

Ang. ytringsfriheden, som burde være en selvfølge ifølge FN's artikel 19,
som ikke-demokrater nu har angrebet, se evt. ...

Subject: Durban 2-konferencen (+ ve-råb over massemordere) -
Was: Ytringsfrihed og blasfemi
8099 news:gcsjn0$22s7$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

Blot dette, at fælles-orienteringspunktet UDN bliver oprettet officielt
(uanset om det sker indenfor eller udenfor FN), har i sig selv ENORM stor
symbolværdi, og smitter derfor af politiske (og juridisk) på omgivelserne;
altså dem, I ved nok, som lige er kommet ned fra træerne, og endnu ikke har
lært at skelne mellem godt og ondt.

Let's lift up Mankind...

CET 15:30
- "History."