Georgien har meldt Rusland til ICC. Rusland anklages for etnisk udrensning siden 1993

"Jesus-loves-you" skrev
7783 news:g7qakg$23nh$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
[ ... ]

+

7795 news:g7s62c$2ofv$1...@newsbin.cybercity.dk

News:

=== citat start ===

TV2 News 163 Tir 12 Aug (2008, CET) 20.38.05

Georgien har meldt Rusland til ICC

Rusland har gennemført etnisk udrens-
ning i Georgiens to udbryderrepublikker
Abkasien og Sydossetien.

Det hævder den georgiske regering i en
officiel klage til Den Internationale
Straffedomstol i Haag, ICC.

"Georgiens regering har i dag indbragt
Rusland for Den Internationale
Straffedomstol i Haag med anklager om,
at Rusland har gennemført etnisk
udrensning på georgisk territorium
mellem 1993 og 2008," hedder det i en
erklæring fra regeringen i Tbilisi.

12. aug. 19:44 (CET, red.)

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

DR1 s148 tir 12 aug (2008, CET) 21:03:18

20:44 (CET, red.)

Rusland anklaget for udrensning

Georgien har bedt Den internationale
domstol i Haag om at retsforfølge
Rusland for etnisk udrensning af
georgiere i Sydossetien og Abkassien
fra 1993 og frem til i dag.

Domstolen havde på forhånd luftet
muligheden for an undersøgelse af
konflikten mellem Rusland og Georgien.

Den georgiske præsident Shakasvili har
på et massemøde i hovedstaden Tbilisi
lovet "hævn" for den russike invasion.

Men tirsdag aften oplyste den georgiske
regering, at man har trukket sig ud af
udbryderrepublikken Abkhasien, efter at
oprørsstyrker tidligere på dagen
indledte en offensiv.

=== citat slut ====

Skide godt gået, Georgia ... :-)

ET-Break:
(2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 21:23, GMT 19:23)
- "Crime does not pay."

Civilisationer, der mødes interstellart ... :-)

Wedding-time ?

CET 21:35
- "Vil du ?"

Du godeste! I think, that was a *specific* question to You, Georgia ... :-)

ET! Jeg så mennesker holde den hellige moder-Maria op i Tbilisi og gav
dermed udtryk for noget meget dybtfølende i os mennesker (Mother of graze).
Our hope (Lukas 1)...

(Og der udgik en befaling fra ...)

CET 21:42
- "Saml jer om os."

CET 21:44
- "De skyldige."

CET 21:44
- "Skal straffes."

CET 21:44
- "Ved."

CET 21:45
- "Domstolen."

Last OUTPUT: 7797 news:g7s7o3$2ov6$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7798

vvv

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

>Endnu en gang ulæseligt.

Hvorfor er det lige at dine indlæg altid er de mest rodede, ulæselige på
usenet?

Eller det er måske kun Jesus der har svaret.

vv

"vvv" skrev

Ja, det kan du på en måde måske nok have ret i, men ...

Denne tråd er oprettet udfra nogle allerede eksisterende nyhedsindlæg, og
det er dem jeg refererer til (også med selve link-henvisningen, som lyser
blåt på din computer, da du jo bruger Microsoft Outlook Express
6.00.2900.3138)

Dit problem er altså, at du ikke har sat dig godt nok ind i teksten, hvilket
jeg selvfølgelig kun kan beklage!

FUT sat til ...
News:dk.snak.mudderkastning

EOD herfra ... :-(

Find nogle andre at "diskutere" med, inden russerne kommer og æder dig! ...
:-)

Last OUTPUT: 7801 news:g7srde$3118$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7802

"Claus E. Petersen" skrev

[ ... file 7802 ... ]

> [...]
[ ... ]
> [...]

> "ET-Break:
> (2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 21:23, GMT 19:23)
> - "Crime does not pay."
>

> Civilisationer, der mødes interstellart ... :-)
>
> Wedding-time ?
>
> CET 21:35
> - "Vil du ?"
>
> Du godeste! I think, that was a *specific* question to You, Georgia ...
> :-)
>

> ET! Jeg så mennesker holde den hellige moder-Maria op i Tbilisi og gav
> dermed udtryk for noget meget dybtfølende i os mennesker (Mother of

Tak for dine gode råd (ifølge eget udsagn) ang. mit layout, som dog skal
bevares i sin nuværende udformning, idet ... (et spørgsmål om autensitet)
... Derfor har jeg kun en kommentar, eller rettere sagt en
erindringskommentar, som lyder:

7555 news:g337l9$2q44$1...@newsbin.cybercity.dk

Brug evt. kill-filtret (det er derfor denne funktion er oprettet)!

FUT sat til ...
News:dk.snak

EOD herfra ... :-(

For øvrigt:
Hvis du har problemer med vandladningen, så søg læge!

Last OUTPUT: 7808 news:g7tu7t$bqn$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7809

vvv

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

Det var så dit andet EOD i den sag, endda uden mellemliggende indlæg. Dit
nye EOD indlæg er indnu mere rodet og uforståligt end det første.

Jeg følger dit råd og undlader at åbne din indlæg fremover.
Så vil jeg bare undre mig over om du er stiv, eller lider af religiøst
vanvid. Eller måske begge dele, stive troende har altid været min favorit.

vv