Skal Sudans præsident arresteres og stilles for en krigsforbryderdomstol ?

"Jesus-loves-you" skrev
7694 news:g65lkc$38e$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
> [ ... ]
>

> News:
>
> === citat start ===
>
> DR1 s133 man 21 jul (2008, CET) 23:35:03
>
> 23:27
>
> Karadzic anholdt i Serbien
>
> Den krigsforbrydersigtede Radovan
> Karadzic er blevet anholdt i Serbien.
> Karadzuc var leder for serberne i
> Bosnien under krigen i starten af
> 1990'erne.
>
> === citat slut ====
>

> CRIME DOES NOT PAY ... :-)
>

> For en god ordens skyld bør jeg måske lige *gentage*, at ...
[ ... ]

Kristeligt Dagblad skrev i går tirsdag den 22. juli 2008, side 8:

=== citat start ===

Skal Sudans præsident arresteres og stilles for en krigsforbryderdomstol ?

Dilemma Den Internationale Krigsforbryderdomstol vil have Sudans
præsident, Omar Hassan al-Bashir, arresteret og dømt for folkemord, efter at
300.000 mennesker har mistet livet i Darfur-regionen på fem år. Beslutningen
deler vandene. To eksperter, der begge har erfaring fra arbejde ved
krigsforbryderdomstole, redegør her for deres forskellige holdninger.

JA

af Richard Goldstone

"Arrestordren på al-Bashir afslører for verden, hvilken slags styre der
sidder ved magten i Khartoum."

[ ... ]

Richard Goldstone er tidligere chefanklager ved de internationale
krigsforbryderdomstole for eks-Jugoslavien og Rwanda

NEJ

af Antonio Cassese

"Arrestordren kan hærde den sudanesiske regerings position og bringe de
fredsbevarende styrkers overlevelse i Darfur i fare."

[ ... ]

Antonio Cassese var den første præsident for Den Internationale
Krigsforbryderdomstol vedrørende eks-Jugoslavien og senere formand for FN's
Internationale Undersøgelseskommission i Darfur

=== citat slut ====

Skal Sudans præsident arresteres og stilles for en krigsforbryderdomstol
?...

ET-Break:
(2008-07-23, Wednesday, day no 205, CET 09:51, GMT 07:51)
- "Ja."

(Dejligt at høre din røst, my friend out-there-in-space.)

Hvorfor ?

Hmm ...

Input memory from ...

4896 news:KR0ef.287$Cl2....@news000.worldonline.dk

> From Mogens Kall Thursday 5. Sep. 1996
[ ... ]
> To the International Court of Justice, Haag
> Copies: The government of USA and the Muslim World through the
> Saudi-Arabian ambassador to DK.
[ ... ]
> Warrant in regard to a mass murderer!
>
> Saturday August the 31. this year Saddam Hussein attacked ...
[ ... ]
> === citat start (letter 1997-01-21.USA) ===
[ ... ]
> The bridge to the FUTURE
[ ... ]
> The effect will be - after a time - preventive.

and ...

Sent: Tuesday, August 29, 2006, CET 11:54, GMT 09:54
Subject: Re: Folkemord i Sudan
5649 news:t9UIg.27$pX...@news.get2net.dk

> I må jo huske på, at det bliver sikkert ikke sidste gang jorden hærges af
> sådanne onde mennesker. Morgendagens forbrydelser vil kunne hæmmes ved
> denne type *præventive* foranstaltninger...
[ ... ]
> Stop derfor nu al den eftergivenhedspolitik. Det er det værste signal af
> sende til psykopater ...

+

5652 news:t3WIg.40$yR...@news.get2net.dk

Der står som sagt langt mere på spil end blot Sudan (herunder gidslernes
skæbne)!

Hvis Verden ikke signalerer nok-er-nok, ér allerede næste massemord
"legaliseret"!

Den præventive effekt opnås bedst ved *pædagogisk* "børneopdragelse".

Massemordere kan nemlig godt skræmmes fra at begå deres forbrydelser af ren
og skær *frygt* for repressalier.

Det er jo ikke normale mennesker, der begår disse vederstyggeligheder, men
derimod sindssyge *afvigere*, psykopater. Og de forstår kun ét sprog: STRAF

En psykopat har - om jeg så må sige - en brist i hjernen, hvor
samvittigheden ikke længere fungerer - billedlig talt - som en *nødbremse*
bør!

(Ihukom fx. Karadzic, Mladic, Milosevic, Saddam Hussein, Idi Amin, Hitler,
Stalin, Lenin, Formand Mao og alle de andre dumme svin osv.)

Derfór skal Sudans ikke-demokratiske og dermed úlovlige præsident
SELVFØLGELIG kræves til regnskab for sine forbrydelser!!!

Because ...

CRIME DOES NOT PAY !!!

CET 10:21
- "To lay down rules."

Yep. *Pædagogisk* "børneopdragelse" (til gavn og glæde for Menneskeheden
OGSÅ i morgendagens verden) ... :-)

Denne mand må IKKE undslippe Lovens° lange arm !!!

CET 10:31
- "Med venlig hilsen."

(Memory on from ...)

?