The Dead from Southeast Asia - Døden fra Sydøst Asien (0383)

Indtil ny information haves vedrørende den dødelige sygdom fra Sydøst Asien,
må det antages - in worst care - at det bliver en verdensomspændende epidemi
på lige fod med Pestens hærgen i Middelalderen her i Europa.

Når alt andet glipper, er der fortsat et velfungerende Afrikansk råd:

Lev i små, isolerede grupper.
Leve i small, isolate groups.

Forsyn Jer - i god tid - med mad og vand.
Supply Yourself - in god time - by food and water.

Please - stay alive!

With love from
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
The Dead from Southeast Asia - Døden fra Sydøst Asien (0383)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-17, Monday, CET 15:24

David Konrad

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> [...]
epidemi
> på lige fod med Pestens hærgen i Middelalderen her i Europa.

Klap nu lige hesten lidt. Eneste forskel på denne sygdom og f.eks Ebola
eller Den Sorte Pest der hærger i det sydlige Afrika er, at det denne gange
rammer en forholdsvis rig del af verden, hvor der også rejser europæere og
nordamerikanere i et mere end sporadisk omfang - hvorved fænomenet får en
betydelig eksponering i medierne.

"David Konrad" skrev:

> [...]
> nordamerikanere i et mere end sporadisk omfang - hvorved fænomenet får en

Foruden ordene *in worst care* skal du huske at læse MELLEM linierne, David!
(something else going-on on the Globe ?)

Lev i små, isolerede grupper.
Leve i small, isolate groups.

Forsyn Jer - i god tid - med mad og vand.
Supply Yourself - in god time - by food and water.

Please - stay alive!

Mvh.

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: The Dead from Southeast Asia - Døden fra Sydøst Asien (0383)
0385

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-17, Monday, CET 17:26

David Konrad

> [...]
> Leve i small, isolate groups.
>
> Forsyn Jer - i god tid - med mad og vand.
> Supply Yourself - in god time - by food and water.

Jeg synes det minder lidt om hysteriet omkring Y2K, hvor folk gik fra hus og
hjem fordi de forberedte sig på ragnerok. Det er ikke urimeligt at frygte en
lang krise som følge af USA's eventyr i Irak - også globalt - men at
forberede sig på total samfundsopløsning er imho overgearet. Men bevares -
rammer paranoiaen som følge af krig og et par enkelte dødsfald 10.000 km
herfra os alle, så skal det da nok gå galt ;-)

"David Konrad" skrev:

> [...]
> rammer paranoiaen som følge af krig og et par enkelte dødsfald 10.000 km
> herfra os alle, så skal det da nok gå galt ;-)

Jeg kan li' dit optimisme, Konrad! - Den har bare en úlempe: Man kan ikke
overleve!

0386

This file has been send to
dk.politik