Irak - bombe rammer markedsplads (0455)

1 view

Bombe rammer markedsplads i Bagdad.

Der kan være tale om et missil fra US, men Saddam Hussein kunne også finde
på at lade en bombe sprænge i propaganda-øjemed for at vinde sympati i de
muslimske lande (Input memory K.D. today, Ordet, John 8,44).

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Irak - bombe rammer markedsplads (0455)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-26, Wednesday, CET 12:30

Christian B. Andresen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> [...]
> på at lade en bombe sprænge i propaganda-øjemed for at vinde sympati i de
> muslimske lande (Input memory K.D. today, Ordet, John 8,44).

Ikke at det er en undskyldning, men der er kraftig sandstorm i Bagdad for
øjeblikket.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Holger Danske

Christian B. Andresen <mailto:user...@domain.country> wrote:
> "Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> Ikke at det er en undskyldning, men der er kraftig sandstorm i Bagdad
> for øjeblikket.

Så skulle man vente med at bombe !

H.D.
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

DS

> [...]
> på at lade en bombe sprænge i propaganda-øjemed for at vinde sympati i de
> muslimske lande (Input memory K.D. today, Ordet, John 8,44).

Det kunne jo være Saddam, man ved jo ikke hvad han kunne finde på. Især ikke
når man læser noget som det her:

http://www.cnn.com/2003/WORLD/meast/03/25/sprj.irq.nasiriya.hospital/index.h
tml

"U.S. Marines on Tuesday seized a hospital in Nasiriya and captured nearly
170 Iraqi soldiers who had been staging military operations from the
facility, U.S. authorities said.

No civilians were in the facility, which U.S. Central Command said was
"clearly marked as a hospital by a flag with a Red Crescent." Marines
confiscated more than 200 weapons, more than 3,000 chemical suits with masks
and Iraqi military uniforms in the hospital, and found a T-55 tank in the
hospital compound, Central Command said. "

En tank i et hospital?! Og 3.000 kemiske beskyttelsesdragter... ja, det er
jo noget at tænke over.

/Daniel

David Konrad

Christian B. Andresen påstod i
3e819066$0$150$edfa...@dtext01.news.tele.dk følgende :

> "Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> Ikke at det er en undskyldning, men der er kraftig sandstorm i Bagdad
> for øjeblikket.

Hvad er det så?

Holger Danske

DS <no@email_to.me> wrote:
> [...]
>
> Det kunne jo være Saddam, man ved jo ikke hvad han kunne finde på.
> Især ikke når man læser noget som det her:

Åh, ja, CNN ja ...

> En tank i et hospital?! Og 3.000 kemiske beskyttelsesdragter... ja,
> det er jo noget at tænke over.

Måske at han var bange for at USA skulle bruge Kemiske/Biologiske eller
gasangreb for at kunne bevise at Iraq har masseødelæggelsesvåben !
Kan du se hvor dumt det ser ud når man spekulerer uden de reelle fakta, og
at han balnder civile med soldater og krigsmateriel er jo noget der var
forventet !

David Konrad

DS påstod i 3e81951a$0$31978$edfa...@dread12.news.tele.dk følgende :

> Det kunne jo være Saddam, man ved jo ikke hvad han kunne finde på.
> Især ikke når man læser noget som det her:

> [...]

Hvorfor ikke bare erkende, at tusindvis af missiler og "smart bombs" altså
også rammer civile så sikkert som amen i kirken? Ser man på omfanget af
bombardementerne er det jo egentlig kun positivt, at tabstallene kun - efter
alt at dømme - ligger på nogle tusinder sårede og nogle hundrede dræbte.

Christian B. Andresen

"David Konrad" <david_...@hotmail.com> wrote in message

Det er rigtigt, og jeg tror fejlraten er meget lavere i år end i 1991.

DS

"Holger Danske" <holger...@msn.net> wrote in message

> Åh, ja, CNN ja ...

Dem tror du ikke på? Hvad så med DR?
http://www.dr.dk/nyheder/Irak/article.jhtml?articleID=91297

> Måske at han var bange for at USA skulle bruge Kemiske/Biologiske eller
> gasangreb for at kunne bevise at Iraq har masseødelæggelsesvåben !

Det må stå for din regning. Har du nogen beviser på det? Bortset fra diverse
konspirationsteorier, som sikkert også påstår at CIA er godt i gang med at
plante kemiske/biologiske våben rundt omkring i landet.

> Kan du se hvor dumt det ser ud når man spekulerer uden de reelle fakta, og
> at han balnder civile med soldater og krigsmateriel er jo noget der var
> forventet !

Det er dig der spekulerer uden om reele fakta, og kommer med helt absurde
påstande, der ikke er bevist.

/Daniel

DS

"David Konrad" <david_...@hotmail.com> wrote in message

Det var bare et gæt det med Saddam, jeg tror da også mest på at det var en
uheldig fejlbombning, som der heldigvis ikke har været mange af.

/Daniel

Holger Danske

Du prøvede da ellers tidligere i tråden at få det til at ligne /sandheden/
da jeg kom med en ligeså uholdbar teori som din, for at udstille manglerne
du advokerede for da ville du ikke se det, for havd var dit svar...

Citat start...

"Det er dig der spekulerer uden om reele fakta, og kommer med helt absurde
påstande, der ikke er bevist."

Citat slut...

hmmmmmmmmm

Erland Stig Bredgaard

"DS" skrev

> Det kunne jo være Saddam, man ved jo ikke hvad han kunne finde på.

Det kunne også være en hilsen fra vores venner i USA. Se evt. en
situationsrapport her:

http://www.information.dk/Indgang/VisArtikel.dna?pArtNo=142688

Mvh. Erland

Frans Jensen

On Thu, 27 Mar 2003 15:51:47 +0100, "Erland Stig Bredgaard"
<nos...@erlands.dk> wrote:

>"DS" skrev

>Det kunne også være en hilsen fra vores venner i USA.

hørte i TV-avisen kl. 15 at Amerikanerne ikke vil kendes ved det
missil, de påstår det var Iraqisk

og kan Amerikanske missiler ramme forkert kan Iraqiske vel gøre
det samme

--
statistik for dk.politk
http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/politik.htm/