Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)

DADDY-Break (2003-04-27, CET 09:46:13):

- "Det skal du (copy E-mail to dk.politik)."

Yes, my Lord:

Følgende E-mail blev sendt til Forsvarsministeriet søndag den
27. april 2003, CET 09:36:

Hvorledes skulle vi tage deres henvendelse alvorligt under henvisning
til deres brud på NPT-traktaten den 8-9. jan. 1995, dengang de indgik
en atomar aftale med Iran ?

Jeg er bedøvende ligeglad om atombomberne kommer fra Moskva eller
Teheran. Konsekvensen bliver jo det samme for os og vore allierede.

Searchstring "26. April 1986"

Foun...

Internal-Break.

Med venlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael
--- END of E-mail ------------------------------------------------

Den russiske udenrigsminister i slutningen af 1990'erne erkendte da også
efter nogen tid, at han ikke kunne føre udenrigspolitik på det grundlag
(udlandet havde mistet deres respekt for Jeltzin og hans regering) og tog
sin afsked. Situationen er ikke blevet bedre under Putin - tværtimod!

Et "lille" Bibelord er her meget passende (til folk, som leger med ild):

DADDY-Break (2003-04-27, CET 09:58):

- "Input: ..."

Yes, my Lord:

Jakobs brev 3,5b

Se, hvor den mindste ild kan sætte den største skov i brand!

Own:
Se, hvor den mindste a-bombe fra Teheran kan sætte den største a-krig i
gang!

Input memory from VHS-tape to Iran, harvest 1994 "Bigfoot"
(copy to Muslim World, c/o Embassy of Saudi-Arabia, denmark)

I maj måned 2003 leveret Rusland atom-materialet.

Global A-krig forventes indenfor 5-10 år!

Escape-Time: Unknown (expected lower than months)

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-27, Sunday, CET 10:05

"Kall, Mogens" skrev:

> Global A-krig forventes indenfor 5-10 år!
>
> Escape-Time: Unknown (expected lower than months)

Ifølge mine skøre beregninger starter Atomkrigen ca. efter
(sep-okt. 2000 + 3½ år = )
marts-April 2004 (local version 30. Apr. 2004)

The Wedding (Bryllupet) indtræffer ca.
sep-okt. 2007 (local version 31. okt. 2007)

DADDY-Break (2003-04-27, CET 10:49)

- "Den skal med (i dk.politik)."

Yes, my Lord.

Ordre hermed udført!

Sørg for - i GOD tid - af fjerne så meget atom-materiale fra Kraftværkerne
på kloden, således at de radioaktive isotopers udslip mindskes mest mulig.
Herved vil menneskeheden måske kunne undgå udryddelse under A-vinteren.

Our position right now:

very close to T-5 (input memory from movie: Alien)

DADDY-Break (2003-04-27, CET 10:55):

- "Det skal du."

Yes, my Lord:

Evakúer "TITANIC" - this is an order!

With love from

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)

0554

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-27, Sunday, CET 10:57

Indikator no 1:

Det har regnet her i Danmark bl.a. i formiddags. Lige nu er det tørvejr og
har været det i hvert fald siden CET 12:30.

Min regnmåler har i tidsrummet 26-27/4-03 opsamlet 12 mm. vand (H2O).
Målingen blev foretaget klokken CET 15:02.

Symbol-orientering:
Begrebet *Fem minutter i tolv* (11:55) blev ofte benyttet under
koldkrigen, bl.a. af Københavns Universitet af daværende rektor i bogen "Fem
munitter i tolv"

12 mm symboliserer i denne association slaget 12:00 (A-Dommedag)!

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

0555

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-27, Sunday, CET 15:15

"Kall, Mogens" skrev:

> Searchstring "26. April 1986"
>
> Foun...
>
> Internal-Break.

(cut 2003-04-28)

> Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)

> dk.politik

> 2003-04-27, Sunday, CET 10:05

DADDY-Break (2003-04-28, CET 16:30):

- "Det skal du (copy NorgeTV2 text s131 to dk.politik)."

Yes, my Lord:
Norge TV2 Text P131 Man 28. apr. (2003, CET) 16:25:15

Brann i atomkraftverk

En brann i et atomkraftverk i den sör-
russiske byen Voronezj ble slukket för
den nådde de aktive reaktorene. Brannen
skal ha blitt forårsaket av
sveisearbeid i kjelleren til en reaktor
som har värt stoppet siden 1988, og
brannen ble ifölge russiske medier
raskt slukket. Det skal bare väre mål
normale nivåer på radioaktivitet i
reaktorbygningen der brannen skjedde.
(NTB-DPA)
--- END of News ---------------------------------------------------

INT Ivar Hansen ???

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)
0565

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-28, Monday, CET 16:57

"Kall, Mogens" skrev:

> [...]
> "Fem
> munitter i tolv"
>
> 12 mm symboliserer i denne association slaget 12:00 (A-Dommedag)!

Indikator no 2 ( - ? - ):

Input News
Norge2 TextTV Lør 03. mai (2993, CET 17:48:34)

12 omkom i helikopterstyrt

12 personer omkom da et brannhelikopter
styrtet under slokkingsaksjon øst i
Russland lørdag, opplyser en talskvinne
for det russiske krisedepartementet.
Fire journalister var blant de omkomne.
Mi-26-helikopteret tilhørte
krisedepartementet, og styrtet nær
landsbyen Novokrutsjininskij i regionen
Tsjita under arbeid med å slokke flere
skogbranner, melder NTB-Reuter-DPA.
--- END of News ------------------------------------

Indikator-searchstring "12":
Found "12 omkom i helikopterstyrt"
(file 0554)

Indikator-searchstring "skovbrand":
Found "Se, hvor den mindste ild kan sætte den største skov i brand!"
(file 0553)

Do You understand what this mean?

0596

This file has been send to