Kan man (som muslim) stemme på vandalismus (Enhedslisten, liste Ø)

"Jesus-loves-you" skrev
6125 news:kGvFh.7$36...@news.get2net.dk

> [...]
>
> Hvis du er utilfreds, så gå til domstolene:
>
> § 63
> ... Den, der vil rejse sådant spørgsmål, kan
> dog ikke ved at bringe sagen for domstolene unddrage
> sig fra foreløbig af efterkomme øvrighedens befaling.
>
> § 80
> Ved opløb må denvæbnede magt, når den ikke
> angribes, kun skride ind, efter at mængden tre
> gange i kongens og lovens navn forgæves er op-
> fordret til at skilles.
>
> Nallerne væk fra vores samfund, eller immigrer til Jeres røde venner i fx.
> Cannibal-istan (Kina)- Så skal I bare se, hvad man gør med den slags

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s118 Fre 26 Okt (2007, CET) 10.20.30

Rådhus overmalet med 69-taller

Ugens "torsdagsdemonstration" til for-
del for et nyt ungdomshus i København
udviklede sig i går aftes til hærværk
mod flere offentlige bygninger. Især
gik det ud over Københavns Rådhus, som
blev overmalet med tallet 69 og andre
graffiti. Også rytterstatuen på Chri-
stiansborg fik sig en gang maling, op-
lyser ordenspolitiets centrale vagt-
leder, John Hansen.

En person blev anholdt. Men ulig tid-
ligere demonstrationer var det denne
gang ikke politiet, men almindelige
borgere, der foretog anholdelsen og
overdrog demonstranten til politiet.

26. okt 06:13 (CET, red.)

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV2 TTV s132 Man 22 Okt (2007, CET) 11.22.00

Regning for Nørrebro: 51 mio. Kr.

Justitsminister Lene Espersen (K) send-
er nu en ekstraregning på 51 millioner
kroner til Folketinget for det seneste
års uroligheder på Nørrebro.

Millioner som skal dække de ekstra ordi-
nære udgifter politiet, kriminalfor-
sorgen og domstolene har haft i for-
bindelse med urolighederne omkring Ung-
domshuset på Nørrebro i december 2006
og politiets efterfølgende rydning af
det omstridte hus i marts 2007. Politi-
et har således rejst omkring 900 sigt-
elser, foretaget omkring 800 anhold-
elser og haft op til 200 personer
varetægtsfængslede.

Opd. 22. okt 09:24 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ...

Input last memory desangående:

6940 news:EStCi.7$9w...@news.get2net.dk

> På en måde er denne udvikling lidt selvforskyldt (mht. de nye
> uroligheder), for det siger jo sig selv, at når det IKKE får konsekvenser,
> da tror barnet, at det er OK at fortsætte med uartighederne !
>
> Og når en dommer UNDLADER at gøre sit job, da kan det (i sidste instans)
> medføre ... (og så kender du vist resten af historien) ... * 3.
>
> Og spørgsmålet er derfor til dommere, politikere m.fl.:
>
> Er det denne udvikling, du ønsker ?
>
> Såfremt svaret hertil er 'Nej', da bliver du også nødt til at indse nu,
> hvad Vi (Samfundet) er *tvunget* til at gøre (i mangel af forældrenes
> [...]

Det er urimeligt, at Familien Danmark skal financiere deres vandalismus.

(Kommunisme og deres slæng har altid været noget lort, lovløst.)

De ka' sg_ selv betale !!!

(Regningen lyder på *mindst* 51.000 kr. (i erstatning) pr. næse.)

Hmm ...

Jeg tror, at du skal *takke* en-eller-anden for, at det IKKE er MIG, der er
Dommeren° (i disse sager), forkælede, naive, blinde (Ungarn 1956 m.fl.)
monkey-without-a-brain.

Hmm ...

Et *praktisk* spørgsmål melder sig:

Kan man som muslim (og her taler vi om Jer, som i al *oprigtighed* søger
Sandheden° og Retfærdigheden°) gå ind for og støtte (bl.a. ved
stemmeafgivelse på en Folketingskandidat) denne *lovløshed* ?

Eller er det *juridisk*, moralsk og navnlig religiøst FORKASTELIGT (udfra
den muslimske tro) ?

Last OUTPUT: 7264 news:ov9Ui.81$ah...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7265