Flystyrt i Forenede Arabiske Emirater

Flystyrt i Forenede Arabiske Emirater ifølge CNN her til morgen.

Does Mister Nizar al-Khazraji says You something ???

With kind regards (He.12,11)
Mogens Kall
The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1400 news:TktTb.83213$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0819=1485

"Kall, Mogens" skrev
(news:4S0Wb.87302$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> Flystyrt i Forenede Arabiske Emirater ifølge CNN her til morgen.
>
> Does Mister Nizar al-Khazraji says You something ???

In the name of the Father:

Bring this man to Justice !!!

(Internal syntax = 2.John.11 - ???)

Input memory:

0154 news:IHKC9.23282$HU.17...@news010.worldonline.dk

[ ... ]
> As far as we know, yet, Mister Nizar al-Khazraji is guilty of crimes
> against humanity.
[ ... ]
> We don't want a new Hitler inside Iraq -
> TOO MANY PEOPLE HAVE ALLREADY SUFFERED TOO MUCH!
>
> Please (every victims) call to court (and bear witness to their crimes):
>
> International Court of Justice
> Peace Palace
> 2517 KJ The Hague
> The Netherlands.

[ ... ]
> http://www.icj-cij.org/

> [...]

0666+0820=1486

"Kall, Mogens" skrev
(news:4S0Wb.87302$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> Flystyrt i Forenede Arabiske Emirater ifølge CNN her til morgen.
[ ... ]

TextTV:
DR1 s144 tir 10 feb (2004, CET) 10:34:23

Flyet stammer fra Kish Airways fra den
iranske ø Kish, oplyser iranske
lufthavnsmyndigheder.

1476 news:2jOVb.87056$jf4.5...@news000.worldonline.dk
1480 news:OvTVb.87226$jf4.5...@news000.worldonline.dk

???

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1487 news:WR1Wb.87321$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0822=1488

"Kall, Mogens" skrev
(news:4%0Wb.87310$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

[ ... ]

[ ... ]

> Bring this man to Justice !!!

[ ... ]

Memory:
(Kristeligt Dagblad, tuesday 10. feb. 2004)

Sag om hærchef står i stampe

Myndighederne i De Forenede Arabiske Emirater, hvor
den forsvundne irakiske hærchef Nazar Al-Khazraji for-
modes at opholde sig, vil ikke samarbejde med den dan-
ske anklagemyndighed. Det siger statsadvokat Birgitte
Vestberg ...

(citat slut)

1479 news:wIRVb.87123$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> [...]
> blandt jer, og hvis I strides om nogenting, så henvis den til Allah og
> Sendebudet, ..." *12a
>
> *12a:
> "dem, der har myndighed blandt jer" siges også at omfatte ikke-islamiske
> myndigheder ...
>
> Own-Break: fx International Court of Justice http://www.icj-cij.org/
>
> ... således, at en Muslim i lyset af dette vers bør adlyde enhver
> myndighed - den være sig islamisk eller ikke-islamisk - såfremt den
> pågældende myndighed giver fuld frihed til Islam. Islam kender ikke noget

Keyword:
(*Ordet*, Kristeligt Dagblad, 10. feb. 2004)
"...
Vi afskyr al den uretfær-
dighed, vi ser i verden
omkring os, men den
uretfærdighed, der i dag-
..."

... (og jeg kunne fortsætte) - plager verden, SKAL bringes til ophør !!!

Keyword-2:
(Andagtstekst www.blr.dk tuesday 10.feb. 2004)

Headline: Et varsel
Til eftertanke: Giver du Gud lov til at
pege på din synd, så du må bekende
den for ham ?

> (Internal syntax = 2.John.11 - ???)

For ANYONE who wishes him peace (and help him) becomes his partner in the
evil things he does.
(2.John.11)

[...]

0666+0823=1489

Rasmus Jarlov

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message
> [...]

Undskyld jeg spørger, men hvilken debat er det lige præcis du lægger op til
her? Nyheden om flystyrtet kan man jo læse på enhver nyhedsside. Hvorfor
bringe den ukommenteret her ?