Flertal i Danmark for hård Ruslands-kurs, selv hos De Radikale internt

"Jesus-loves-you" skrev
7916 news:g98ja8$165c$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> Det er ikke første gang, Putin lyver...

News:

=== citat start ===

DR1 s113 ons 03 sep (2008, CET) 08:19:11

(time off)

Flertal for hård Ruslands-kurs

De danske vælgere støtter, at der
indføres sanktioner mod Rusland, hvis
landet ikke trækker sine styrker ud af
de omstridte områder i Georgien.

61 pct. af de adspurgte går ind for EU-
sanktioner, mens 58 pct. bakker op om
en hård kurs over for Rusland, viser en
Gallup-måling i Berlingske Tidende.

Kun et mindretal frygter en væbnet
konflikt mellem Rusland og Nato eller
en ny kold krig.

Et flertal af DF's og De Radikales
vælgere går ind for at straffe russerne
med sanktioner. Hos R gælder det 52
pct., mens det er en endnu større andel
- 68 pct. - af DF's vælgere.

=== citat slut ====

Danskerne frygter ej, apropos ...

7843 news:g8c4k6$2nr3$1...@newsbin.cybercity.dk

ET-Break:
(2008-09-03, Wednesday, day no 247, CET 10:00, GMT 08:00)
- "Lev vel."

(Memory on from Act, Apostlernes Gerninger 15,29)

CET 10:00
- "Friends."

Dette var vist en særlig ET-hilsen til Danmark (og dets allierede) ... :-)

Last OUTPUT: 7938 news:g9lfd9$2t8t$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7939