Palæstina vil gerne med i EU

"Kall, Mogens" skrev
(news:8h5Ub.84751$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

News from Danish TextTV:
DR1 P149 man 09 feb (2004, CET) 18:43:05

Palæstina vil gerne med i EU

Det palæstinensiske selvstyres uden-
rigsminister, Nabil Schaath, ser gerne,
at Palæstina bliver medlem af EU.

- Hvis Palæstina efter en fredsaftale
kunne blive medlem af EU, ville det
være et vidunderligt mål, sagde han på
NATO-konferencen i München.

Ifølge der Spiegel reagerede han på et
forslag fra den tyske udenrigsminister
Joschka Fisher om, at EU skal oprette
en frihandelzone i Middelhavsområdet.

Israelske deltagere var tilbageholdende
over for ideen, fordi der allerede er
flere fora, der understøtter bestræbel-
serne på en fredelig løsning i området.
--- END of News ---------------------------------

Glimrende idé !

Til frihed, fred og glæde og økonomisk velstand.

Og så kunne vi måske også komme igang med at bygge solskorstenen ved det
Døde Hav (med vandledning ud til Eilat), så vi kan få produkseret El og vand
?

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1400 news:TktTb.83213$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0811=1477

Spangkuk

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> Palæstina vil gerne med i EU

> [...]

....det er ok, men Israel først....

Jeg tror nu, at det er en af mellemøstens
talemåder/sprogblomster en halal-journalist
har misforstået.

I heldigste tilfælde, en and !

Spang

Tim

"Spangkuk" <hrmfkekgh@tiyestkt.øå> wrote in message

> [...]

Det kan de vist ikke mene alvorligt?

Det kunne være rigtig hyggeligt med den morderbande i EU!

De kunne jo passende rykke ind på Fyn, og begynde at selvmordsbombe resten
af Danmark derfra.

Tim

Allan Riise

Tim wrote:
> "Spangkuk" <hrmfkekgh@tiyestkt.øå> wrote in message

> Det kan de vist ikke mene alvorligt?

Hvorfor dog ikke, hvis vi ser bort fra at Palæstina ikke ligger i Europa ?

> Det kunne være rigtig hyggeligt med den morderbande i EU!

Mener du virkelig at *alle* Palæstinensere er mordere, hvis ja, så uddyb
venligst !

> De kunne jo passende rykke ind på Fyn, og begynde at selvmordsbombe
> resten af Danmark derfra.

Hvorfor tror du så at de skulle gøre det her i Danmark, hvor vi jo ikke
sender missiler og tanks efter dem vi ikke kan li' ?

Allan

N I E L S

"Spangkuk" <hrmfkekgh@tiyestkt.øå> skrev i en meddelelse

> ....det er ok, men Israel først....

Israel hænger amerikanerne åbenbart på. Vi må tage den anden part.

Og så er spørgsmålet: Hvem vil vi helst invitere ind i vores stuer; en
omgang paranoide og hævngerrige statkontrollerede terrorister eller en
samling hjernevaskede selvmordsbombemænd. ( Første skridt i
intgrationsprocessen kunne så være åbning for optagelse af
selvmordsbombekoner LOL!!!).

Og så blir' det da sikkert osse morsomt med en lille handels-konflikt
imellem USA og EU. ;o)

N I E L S

Martin

"N I E L S" <unde...@msn.com> wrote in message news:<40282629$0$29309$edfa...@dread15.news.tele.dk>...

> [...]
> selvmordsbombekoner LOL!!!).
>
> Og så blir' det da sikkert osse morsomt med en lille handels-konflikt

Bare at komme med det forslag viser at manden er en politisk narrehat.
Det sekulære Tyrkiet har store problemer med at komme ind, men
narrehatten ser optimistisk på at en fundamentalistisk muslimsk
terror-nation kan komme ind. LOL!!!!!
At Chirac overhovdet har luftet tanken om en frihandelszone mens
bomberne flyver gennem luften, bestyrker kun mit ønske om en
transatlantisk pagt.

Martin

John Smithy

Det er faktiskt en udmärked idé!

Israel har jo direkte brudt imod 3000 FN resolutioner siden 1948.... Så
Israel kan jo ALDRIG blive medlemmer!....

Palestina som NY STAT burde väre velkommen i EU.......USA stötter jo Israel
blindt, så hvorfor ikke stötte PALESTINA blint.

Naturligvis ikke selvmordbombere etc etc......Mr Arafat(terrorist!!) skal jo
også lige dö först.....

Väk med Arafat + väk med Sharon(stötter "diplomater" der flipper ud)....så
skal det nok ordne sig.....ellers bliver jo konsekvenserne et direkte krig
mellem USA og EU....(hvor Danmark + GB står på USA side som sedvanligt)

Danmark er jo experter i udenrigspolitik, og diplomati - hehe

JS

Tim

"Allan Riise" <familie...@adslhome.dk> wrote in message

> Hvorfor dog ikke, hvis vi ser bort fra at Palæstina ikke ligger i Europa ?

Hvad så med Afghanistan, Syrien, Jordan, Congo, Somalia, Nordkorea etc.?
Skal de også med i EU?

> Mener du virkelig at *alle* Palæstinensere er mordere, hvis ja, så uddyb
> venligst !

Deres børn lærer at skråle paroler om at slå jøder ihjel i skolen. Det er et
helt folk, der er blevet ___opdraget___ til at slå ihjel. Det er hele deres
hverdag, og deres "religion". Nej tak.

> Hvorfor tror du så at de skulle gøre det her i Danmark, hvor vi jo ikke
> sender missiler og tanks efter dem vi ikke kan li' ?

Det ville nok se anderledes ud, hvis de begyndte at bombe danskerne på samme
måde som de gør israelerne. Netop dér ligger hummelen. Alle jer
pro-palæstinensere, kan trygt sidde her i Danmark og spille sofahelte. Piben
ville få en ganske anden piben, hvis det var _jeres_ børn og koner der blev
slagtet af palæstinenserne. Det er ren hykleri.

Tim

Allan Riise

Tim wrote:
> "Allan Riise" <familie...@adslhome.dk> wrote in message

> Hvad så med Afghanistan, Syrien, Jordan, Congo, Somalia, Nordkorea
> etc.? Skal de også med i EU?

Jeg skrev jo at "hvis vi ser bort fra at Palæstina *ikke* ligger i Europa",
hvilket jo allerede umuliggør et sådant medlemskab.

> Deres børn lærer at skråle paroler om at slå jøder ihjel i skolen.
> Det er et helt folk, der er blevet ___opdraget___ til at slå ihjel.
> Det er hele deres hverdag, og deres "religion". Nej tak.

Du er for dum i din demogogik.
Du vil da vel ikke fortælle mig, at du helt oprigtigt mener at *alle*
Palæstinensere er sådan, så er du helt uden for pædagogisk rækkevidde, for
hvorfor er der så ikke terrorbomber af jøder, og deres ejendomme, i alle de
lande der bor Palæstinensere I ?

Det er jo ikke noget der sker på daglig basis, vel ?

> [...]
> sofahelte. Piben ville få en ganske anden piben, hvis det var _jeres_
> børn og koner der blev slagtet af palæstinenserne. Det er ren hykleri.

Det er dig der hykler på Israels vegne, og så dit pis med at vi sidder trygt
i Danmark, det gør du fandme da også, og er ligesom alle os andre, i stand
til at sige og gøre hvad du vil, inden for lovgivningens rammer, uden at det
får konsekvenser.
Men hvad med dig selv, hvorfor pisser du ikke ned og hjælper Israel i deres
demokratiske ret, til at stjæle land, og opbygge ghetto'er ?
Hvis ikke, spå lad være med dit pis om at Vi sidder her i Danmark.
Har du egentlig taget været i militæret ?
Har du nogensinde prøvet at måtte slås, rent bogstaveligt, for hvad du tror
på, eller har du det bare i munden, udover at du har lyst til at banke
fremnmede i Danmark, og skose os andre, for at Vi ønsker en human verden ?

Det er dig der er hykleren.

Allan

David A. D. Konrad

"Martin" <Nex...@lab.org> wrote in message

> Bare at komme med det forslag viser at manden er en politisk narrehat.

Tværtimod - forslaget er da genialt. Lad Palæstina komme med i EU, under
normale forudsætninger naturligvis - hvilket kræver en massiv opbygning - og
lad Israel blive medlem af NATO. På den måde fjerner man palæstinensernes
motiv for terror (undertrykkelse, fattigdom, udsigtsløshed) og honorerer
Israels krav om sikkerhed - angriber arabiske lande Israel træder
musketereden i kraft. Desværre kan dens slags effektive patentløsninger kun
eksistere i teoretiske paralleluniverser :-(

"Allan Riise" skrev
(news:4028d5a0$0$95065$edfa...@dread11.news.tele.dk):

> Jeg skrev jo at "hvis vi ser bort fra at Palæstina *ikke* ligger i
> Europa", hvilket jo allerede umuliggør et sådant medlemskab.

UDN.

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1487 news:WR1Wb.87321$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0825=1491

"John Smithy" skrev
(news:BG2Wb.48609$mU6.1...@newsb.telia.net):

[ ... ]
> ... , så hvorfor ikke stötte [ ... ] blint.

> Naturligvis ikke selvmordbombere etc etc ...

Glæder mig at høre !!!

[...]

0666+0827=1493

"David A. D. Konrad" skrev (news:c0apji$f53$1...@sunsite.dk):

Let's find out !

1486 news:4%0Wb.87310$jf4.5...@news000.worldonline.dk
1488 news:DS1Wb.87322$jf4.5...@news000.worldonline.dk

[...]

0666+0826=1492

Tim

"Allan Riise" <familie...@adslhome.dk> wrote in message

> Jeg skrev jo at "hvis vi ser bort fra at Palæstina *ikke* ligger i
Europa",
> hvilket jo allerede umuliggør et sådant medlemskab.

Det brugte jeg jo __netop__ heller ikke som forudsætning!! Hvad så hvis vi
ser bort fra, at Afghanistan, Syrien, Jordan, Congo, Somalia, Nordkorea etc.
*IKKE* ligger i Europa? Skal _de_ så med??

> Du er for dum i din demogogik.

Er det da forkert, at de lærer at skråle paroler om at slå jøder ihjel i
skolen? Kald det demagogik om du vil; jeg kalder det hvad det er: Forrykt!!

> Du vil da vel ikke fortælle mig, at du helt oprigtigt mener at *alle*
> Palæstinensere er sådan, så er du helt uden for pædagogisk rækkevidde,

Nå? Hvorfor er det så svært for dig at forstå, at hvis børn bliver
hjernevasket til at synes, at deres mål i livet er at dø for Allah, og det
er en heltegerning at slå jøder ihjel, så taler vi om et hjernevasket folk?
Er det så _mig_, eller _dem_, der er uden for pædagogosk rækkevidde?

Desuden, ser jeg mig helst på lang, lang aftsand af fodformede pædagoger.
Dem kommer der ikke noget godt ud af!

> for
> hvorfor er der så ikke terrorbomber af jøder, og deres ejendomme, i alle
de
> lande der bor Palæstinensere I ?

Fordi de ikke formår at organisere sig, som de gør i "Palæstina", med
verdens rigeste mafiaboss Arafat, som leder.

> Det er jo ikke noget der sker på daglig basis, vel ?

Nej, ikke efter muren er kommet. Før.... JO!!!

> Det er dig der hykler på Israels vegne,

Hvorfor? Det er da ikke mig, der sidder trygt her oppe i Danmark, og gør som
om jeg ved, hvordan der er at få slagtet sine børn og elskede af nogle
bestialske Allah-selvmordere, der tror de kommer i himmelen og skal bolle
x-antal mindreårige jomfruer.

> og så dit pis med at vi sidder trygt
> i Danmark, det gør du fandme da også,

Ja, men jeg har fandeme heller aldrig påstået, at jeg ikke kunne forstå
israelernes reaktioner, over for deres bestialske middelalderslagtere!

> og er ligesom alle os andre, i stand
> til at sige og gøre hvad du vil, inden for lovgivningens rammer, uden at
det
> får konsekvenser.

Har jeg truet dig med konsekvenser? Det overlader vi vist til Morten
Bjergstrøm!

> Men hvad med dig selv, hvorfor pisser du ikke ned og hjælper Israel i
deres
> demokratiske ret, til at stjæle land, og opbygge ghetto'er ?

Fordi jeg har andet at bruge mit liv på, som er vigtigere for mig. Min kone
f.eks.

> Hvis ikke, spå lad være med dit pis om at Vi sidder her i Danmark.

Så fordi jeg ønsker at bruge mit liv på min kone, i stedet for at drage til
Israel og lade mig slå ihjel af en hjernevasket idiot, skal jeg holde min
kæft med mine holdninger? Næppe du!!

> Har du egentlig taget været i militæret ?

Ja!

> Har du nogensinde prøvet at måtte slås, rent bogstaveligt, for hvad du
tror
> på,

Ja, med de bare næver og tænder!

> eller har du det bare i munden, udover at du har lyst til at banke
> fremnmede i Danmark, og skose os andre, for at Vi ønsker en human verden ?

Som altid, har du selv svaret, inden dem du har spurgt har fået lov til at
svare, men....

> Det er dig der er hykleren.

Det er det netop ikke vel. Det er dig, der sidder herhjemme i sofaen, og gør
dig klog på, hvad det vil sige at få slagtet sine børn og elskede. Det er
_dig_, der mener at kunne vurdere, at israelernes reaktioner er eoverdrevne,
ja direkte forkerte. Du sidder _IKKE_ selv i den situation, som israelerne
sidder i. Du gør dig "klog på", hvordan _du_ ville handle, hvis
palæstinenserne slog dine kære ihjel. DET KAN DU IKKE!!!!

DU ANER ikke, hvad du taler om! Det gør kun mennesker, som er i den
situation.

Tim

Martin

"David A. D. Konrad" <david_...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
LOL! ja jeg kan godt se det ur-komiske i det. du har ret, lad optagelses
processen begynde. I løbet af nul komma dut vil de være viklet ind i så
meget burokrati at de begynder at smide bomber i hovedet på hinanden.

Martin