Fredsprocessen i Mellemøsten

Henved 5 milliarder år er gået i dette solsystem.

Det biologiske liv (i al dets mangfoldighed) har hidtil kunnet overleve
naturkatastrofer.

Om nogle få århundreder vil Menneskeheden være i stand til at bosætte sig på
andre planeter i vort solsystem samt i rumbyer.

Om nogle årtusinder ligeledes i andre solsystemer.

Til den tid vil Menneskeheden kunne overleve, selvom moderplaneten jorden af
en-eller-anden grund skulle gå tabt (fx. pga. religiøse galninges ondskab).
Biologisk decentralisering er da blevet et faktum.

Vi er altså med andre ord nået meget langt; vi mangler blot ca. 0,00002 %.

Det ville være fuldstændig vanvid, når vi nu er så tæt ved målet (arternes
overlevelse), at sætte det hele over styr, blot pga. pladsproblemer i
Mellemøsten!

Det religiøse slagsmål vil også en dag forstumme. Om ikke fordi de religiøse
grupperingen udviser mådehold, så da i hvert fald om henved ca. 5 milliader
år, når solen udvider sig og opsluger de nærmeste planeter, herunder jorden
inklusiv Jerusalem osv.

-

Vi kristne ser med glæde frem til den biologiske decentralisering, se ...
1578 news:Jyl_b.95859$jf4.5...@news000.worldonline.dk

... fordi vi jo ikke begår afgudsdyrkelse (SHIRK) ved at tilbedes skabte
genstande (herunder meteor-stenen i Mekka)
Templet i Jerusalem er ej nødvendig i vores tilbedelse; idet vi
jo tror på, at Universets Skaber skal tilbedes i *sandhed* og *ånd*
(John.4,21-24. Rev.(Åb) 21,22).

Hvis du vil finde behag hos din Skaber, da afstå fra *løgn*.

Han kan for øvrigt heller ej lide hykleri, så lad også være med det!

Mu-sham-dam, mon Pére (1.Cor.14,1).

Fred være med Menneskeheden (Åb.19,10).

With Agape-love (*1) from a member of the human-being-family
(*1):
1844 news:KPafc.141947$jf4.7...@news000.worldonline.dk
Mogens Kall
The servant of Michael.

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Last-Informationfile:
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk
1847 news:wWtfc.143210$jf4.7...@news000.worldonline.dk

File-number:
1857

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Opfølgning til ...
dk.politik

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

> [...]
>
> -
>
> Vi kristne ser med glæde frem til den biologiske decentralisering, se ...

I mine tanker rejser jeg frem i tiden og vil se på mine efterkommere ude i
rummet.

Jeg ankommer til Edens Have (Paradiset, 1.Mos.2,8) ...

Jeg må havde rejst den "forkerte" vej i tid.

Gud spørger mig:

DADDY-Break:
(2004-04-16, CET 00:0x):
- "Hvad vil du her ?"

Jeg svarer:
- "Jamen - jeg kikkede bare."

DADDY:
(2004-04-16, CET 09:55)
- "Okay - kik du bare!"

Tak Herre - El'Shaddai - ELSKER Dig.

Fred være med Menneskeheden (Åb.22,9).

[...]

1859

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Following up ...
dk.politik

Jeppe Jensen

hey
Du tror på at jorden er 5 milliarder år..
Det skal dog på peges at det er meget der tyder på at jorden ikke er ældre
end 6000 år...
www.drdino

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

Jeg har netop lige hørt i radioen om drabet på HAMAS-lederen.

Jeg kan som kristen ikke på nogen måder legitimere krig.

Dog synes jeg, at Israel har ret til at forsvare sit land og dets
indbyggere.

HAMAS har i særdeleshen saboteret OLSO-fredsprocessen i 1990'erne, og er
derfor *medskyldig* i den kommende globale Atomkrig.

HAMAS menes at være styret fra Iran.
(våben sendt herfra)

Denne krig kommer således, ved mindre ...

Enhver skyldig drages til ansvar for sine forbrydelser
(gerne ved den Internationale Domstol i Haag)

Copy sent to International Court of Justice