Psykopatus på frierfødder - Was: Russiske kampvogne set i den georgiske by Gori

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7815 news:g7um78$kg7$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
> udsat (for, red.) plyndringer foretaget af
> Sydossetiske oprørere.
>
> opd. 13. aug 14:35 (CET, red.)
> Gori
>
> === citat slut ====
>

> Hmm ...
>
> Okay. Så ved vi, at ...
>
> Enten lyver den russiske udenrigsminister,
>
> eller også er de alle i lommen på en-eller-anden psykopatus indenfor hæren
> (herunder selvfølgelig Putin)
>

> Fremgangsmåden har vi allerede set på Balkan i 1990'erne, dengang Putin
> var leder af den russiske efterretningstjeneske FSB (som under

News:

=== citat start ===

DR! s151 ons 13 aug (2008, CET) 20:30:28

19:58 (CET, red.)

Rusland: USA må vælge partner

Ruslands udenrigsminister, Sergej
Lavrov, sagde onsdag, at USA må vælge
mellem et partnerskab med Rusland eller
et partnerskab med Georgiens.

- Vi forstår, at den nuværende
georgiske ledelse er et særligt projekt
for USA, men en dag er USA nødt til at
vælge mellem at forsvare dets prestige
over et kunstigt skabt projekt eller et
reelt partnerskab, der kræver fælles
handling, sagde Lavrov tiul journalister [.]

Han sagde samtidig, at Rusland ikke
længere vil tillade plyndringer i
Georgien i kølvandet på konflikten med
Georgien over den georgiske
udbryderregion Sydossetien.

=== citat slut ====

Memory from ...
7816 news:g7unq3$l2i$1...@newsbin.cybercity.dk

> Prognotisk set kan vi således forvente et *sammenbrud*, når/dersom
> patientens verdensbillede bryder sammen, og ubevidst vil pt derfor kæmpe
> med næb og klør for netop lige dette sygelige verdensbillede, antager jeg.
>

> Men alle andre end pt. kan jo godt se det fuldstændige *vanvittige* i The
> Empire über alles!

(Nå, røg verdensbilledet dit (The Empire über alles) på gulvet ?)

Du er jo ligefrem latterlig at høre på, Lavrov!!!

(Som om USA er blevet røvhulsslikkere.)

I USA *hænger* man for øvrigt tyve !!!

-

På psykopat-sprog står der imidlertid (mellem linierne):

Nå lille lort (USA). Der ka' du bare se (hvad jeg hele tiden har sagt:).
Europa tør ikke tage til genmæle militært; kujoner som de jo er. Men jeg
*frygter* vitterlig dig, da du udgør en reel trussel mod mit projekt The
Empire über alles, fordi du tidligere har udvist håndfast vilje til at
afsætte skiderikker, så ... sliske, sliske, sliske ... partnerskab (indtil
jeg bliver stærk nok til at æde dig, apropos Hitlers ikke-angrebspagt med
Sovjetunionen i 1938) ?

-

Og vi andre tænker:

Et *primitivt* dyr, som end ikke fatter (følelsesmæssig set),
hvad der symbolsk menes med ... ('gevalia') ... .-)

Last OUTPUT: 7818 news:g7uqt7$m71$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7819