Tyrkia - Allah akbar ...

"Jesus-loves-you" skrev
7790 news:g7rmgs$2inl$1...@newsbin.cybercity.dk

+

7795 news:g7s62c$2ofv$1...@newsbin.cybercity.dk

Allah akbar, Tyrkia !!!

(Det er et spørgsmål om *retfærdighed*.)

Last OUTPUT: 7795 news:g7s62c$2ofv$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7796

"Jesus-loves-you" skrev
7796 news:g7s74d$2ook$1...@newsbin.cybercity.dk

> +
>
> 7795 news:g7s62c$2ofv$1...@newsbin.cybercity.dk

> Allah akbar, Tyrkia !!!
>
> (Det er et spørgsmål om *retfærdighed*.)

Satans også, at jeg er kristen og således ikke må slå ihjel (havde jeg nær
sagt), for ellers havde jeg sg_ meldt mig *frivilligt* til denne
selvmords-hævndåd !!!

Allah akbar !!!

Last OUTPUT: 7796 news:g7s74d$2ook$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7797

"Jesus-loves-you" skrev
7797 news:g7s7o3$2ov6$1...@newsbin.cybercity.dk

> Satans også, at jeg er kristen og således ikke må slå ihjel (havde jeg nær
> sagt), for ellers havde jeg sg_ meldt mig *frivilligt* til denne
> selvmords-hævndåd !!!
>
> Allah akbar !!!

ET-Break:
(2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 22:42(7):19, delay 0)
(2008-08-12, Tuesday, day no 225, GMT 20:42(7):19, delay 0)
- "Jeg beordrer dig!"

Yes, Sir!

(In the name of the Fath... No, that's not correct. In the name of ET:)

Til NATO

Øh ... For en sikkerheds skyld bør eventuelle atomvåben *fjernes* fra
tyrkiske baser under henvisning til Allah-akbar-syndromet!

Interrupt from ...

7798 news:g7spe9$3093$1...@newsbin.cybercity.dk

> Georgien har meldt Rusland til ICC
[ ... ]
> Skide godt gået, Georgia ... :-)
>
> ET-Break:
> (2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 21:23, GMT 19:23)
> - "Crime does not pay."
>

> Civilisationer, der mødes interstellart ... :-)
>
> Wedding-time ?
>
> CET 21:35
> - "Vil du ?"
>
> Du godeste! I think, that was a *specific* question to You,
> Georgia ... :-)

I guess, they (ET) also *like* You, Mother Russia ... :-)

Gevalia ?

Last OUTPUT: 7802 news:g7ss03$318d$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7803

"Jesus-loves-you" skrev
7803 news:g7stjm$ek$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> Gevalia ?

ET-Break:
(2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 23:21:58, delay 0, GMT 21:21:58)
- "Nu skal du bare se løjer."

Wow ... :-)

?

CET 23:22
- "Follom me."

Yes, Sir!

CET 23:24
- "All of you."

CET 23:24
- "Come."

CET 23:25
- "Let's play."

CET 23:27
- "The game."

What game ?

Hmm ... (Gevalia) ...

"Gemmeleg" ?

The lovers ?

And then I head another voice said:
CET 23:29
- "Song."

6829 news:p5ksi.16$ye...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Wedding-time ?

?

(Gå ud os se på "stjerner", focks; det er muligvis i aften og nat det sker
*all* over the globe !!!)

Last OUTPUT: 7803 news:g7stjm$ek$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7804