USA fastholder Cuba-sanktioner - Was: Status-opgørelse (Der udskrives givetvis Folketingsvalg i dag)

"Jesus-loves-you" skrev
7250 news:o5XTi.1$Jh...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Jeg så engang for mange år siden en naturudsendelse på TV, der handlede om
> en dyreart, bæverne, hvor man fulgte en hunbæver fra unge igennem længere
> tid til voksenstadiet.
> Da hun blev kønsmoden og for første gang fik en bejler, apropos ...
>
> 6960 news:N2sHi.26$Mo2...@news.get2net.dk

> ... forstod hun ikke hans tilnærmelser, fordi hun aldrig havde prøvet det
> før!
> Nærste år ved samme tid (sikkert springtime) var hunbæveren straks med
> på legen. Hun havde i mellemtiden gjort sig sine erfaringer ... :-)

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s168 Tor 25 Okt (2007, CET) 09:34:00

Bush fastholder Cuba-sanktioner

Det kommer ikke på tale at læmpe, end-
sige ophæve USA's sanktioner og hand-
elsboykot over for Cuba, så længe Fidel
Castro og hans kommunistiske styre
sidder på magten i Havana. Det sagde
USA's præsident, George W. Bush, i en
tale i dag. Det var Bushs første tale
om Cuba, siden Castro blev syg og
overlod magten til sin bror, Raul, i
juli i fjor.

Her kaldte han Castros styre for en
"skændsel og for at være uddøende",
samtidig med, at han opfordrede den
cubanske befolkning til at gøre oprør
og kræve demokrati.

23. okt 22:50 (CET, red.)

=== citat slut ====

Det (CET 10:44) var/er et kald til omvendelse (fra ondt) !

Memory on:
7235 news:vJ_Si.11$ZJ...@news.get2net.dk

[ ... ]

Og det gælder SELVFØLGELIG også Jer kommunister på Cuba!

Det hører INGEN steder hjemme i et moderne samfund at forfølge og udrydde
anderledestænkende. Mundkurv er heller ej accepteret. Óne man, óne vote !

You are *more* than just a monkey, Mankind ... :-)

ET-Break:
(2007-10-25, Thursday, CET 09:41:33, GMT 07:41:33)
- "Bestemt."

Like to hear Your voice, Friend ... :-)

Last OUTPUT: 7250 news:o5XTi.1$Jh...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).