Terrorbombe i Moskva

News:
Klokken ca. CET 08:40 i dag sprang en bombe i Moskvas Undergrundsbane.

Vores interne andagtstekst til i dag lød: Ez.9,1-11 ( www.blr.dk ).

Om terroristerne har haft dette for øje (911) vides ikke, men siges skal det
i hvert fald, at en dag vil man anvende A-bomber (dersom disse kan
tilvejebringes), hvorfor det FORTSAT er hul-i-hovedet at hjælpe fanatiske
muslimer hermed under henvisning til ...

0575 news:39Dra.41909$y3.29...@news010.worldonline.dk

> [...]
>

> Udtalelsen skal selvfølgelig ses i relation til News:
> Kilde: Politiken, Mandag den 9. januar 1995
>
> Emne: Russisk hjælp til Iran
>
> NICOSIA - Det russiske energiministerium har indgået en aftale
> om at fuldende opførelsen af et iransk kernekraftværk ved Den
> Persiske Bugt. Direktøren for kraftværket sagde i går, at der er
> tale om en kontrakt til fem milliarder kroner. Oprindelig begynd-
> te to tyske firmaer i 1974 under shah-styret på byggeriet af
> Bushehr-værket. Under krigen mellem Irak og Iran blev der anret-
> tet voldsomme ødelæggelser på anlægget. (Reuter)

Den fornuftige ser faren på forhånd
og undgår den i tide; en dumrian vader
videre og må tage konsekvensen.
(Ordsp. 27,12)

????????????? ????? ????,
? ??????????; ? ????????? ????
??????, u ????????????.
(?????? 27,12)

Order-OUTPUT:
DADDY-Break (2004-02-06, CET 12:01):
- "Det skal du (copy Russia)."

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1400 news:TktTb.83213$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0787=1453

Thomas Hjort

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilvejebringes), hvorfor det FORTSAT er hul-i-hovedet at hjælpe fanatiske
> muslimer hermed under henvisning til ...

Berlingske Tidendes skarpsindige medarbejder mente at Rusland SOM SÆDVANLIGT
blot ville skyde skylden på tjetjenerne. Nogen bud på hvem ellers (og hvis
FSB så drop det, det er simpelthen for latterligt.)

Mvh Thomas

Plet

"Thomas Hjort" <hj...@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blot ville skyde skylden på tjetjenerne. Nogen bud på hvem ellers (og hvis
> FSB så drop det, det er simpelthen for latterligt.)

Hov hov. Det er kun USA der må kritiseres på dk.politik, og det er kun
amerikanerne der har fejl. Rusland har ingen bemærkelses værdige fejl.

Plet ;-)

Tim

"Thomas Hjort" <hj...@anarki.dk> wrote in message
> [...]

Selvfølgelig er det tjetjenerne. Uanset hvad, er det i hvertfald muslimer.
De står for 99.9999999% af al terror i verden.

Tim

Thomas Hjort

"Tim" <thpet...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

99.9999999% er vist overdrevet.

80% mere sandsynligt.

Mvh Thomas

Tim

> "Tim" <thpet...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 99.9999999% er vist overdrevet.
>
> 80% mere sandsynligt.

Det vil med andre ord sige, at to ud af ti gange, skulle det være, IRA, ETA,
De Røde Brigader ell. lign., der sørgede for overskrifterne i aviserne?

Næppe!!

Der er næsten dagligt overskrifter om muslimske civilslagtninger. Der går
vel mellem ½ og et helt år mellem vi hører om ETA eller IRA.

Enig, det er ikke 99.9999999% men så mellem 99.45% og 99.72% da.

Faktum er, at muslimske terrorister får alt andet til at blegne.

Tim

Allan Riise

Hvis du så skrev, "den nuværende terror", så kunne man måske give dig en
smule ret, men nej, det gør du ikke !

Den Muslimske terror, er, som al anden terror, et middel til at opnå en
politisk gunst, magt, hveken mere eller mindre.

Om det så er Mussa Al-Rastaffi Muslim fra Palæstina, eller om det er Juan
Garcia Alvarez fra Baskerlandet, der er kristen, eller om det er Obofani
Likasaka fra Rwanda, hvis tro hænger sammen med den "folketro" hans
gruppering tilhører.

I alle disse tilfælde, så sker denne terror fordi, de der udøver den, ikke
føler sig hørt, og respekteret, i det samfund de tilhører.

Allan

Plet

"Allan Riise" <familie...@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

Du får det til at lyde somom det er helt iorden at udøve terror?
Jeg vil give Tim ret i at det er 99,45% af den nuværende terror der udøves
af muslimer.

Plet

Allan Riise

Synes du ?
Det gør jeg ikke !

> Jeg vil give Tim ret i at det er 99,45% af den nuværende terror der
> udøves af muslimer.

Hvordan kan du give Tim ret i det, da det ikke var det han skrev, men at
terror udøves i 99.9999999 % af tifældende af Muslimer, som så senere blev
lavet om til mellem 99.45% og og 99.72%,

Allan

"Allan Riise" skrev
(news:40263446$0$95048$edfa...@dread11.news.tele.dk):

> Synes du ?
> Det gør jeg ikke !

Glæder mig at høre !

[...]

0666+0800=1466

"Kall, Mogens" skrev
> [...]

> tilvejebringes), hvorfor det FORTSAT er hul-i-hovedet at hjælpe fanatiske
> muslimer hermed under henvisning til ...

News from Danish TextTV:

DR1 Søn 08 feb (2004, CET) 16:10:56

Russisk præsidentkandidat forsvundet

Moskvas politi har sat en større efter-
søgning i gang for at finde 57-årige
Ivan Rybkin, en af de syv kandidater
til præsidentvalget 14. marts.

Han forlod torsdag aften sin lejlighed
i Moskva og er ikke blevet set siden.

Rybkin støttes af den omstridte
erhvervsmand Boris Beresovskij, som
lever i eksil i London.

Han har en fortid som tidligere
præsident Boris Jeltsins Tjetjenien-
forhandler, og han har markeret sig som
stærkt kritisk over for Vladimir Putins
kompromisløse linje over for de
tjetjenske oprørere.

(citat slut)

Bemærkes skal det også, at ingen muslimsk gruppe endnu har taget ansvaret
for terrorbomben i Moskva i fredags, hvorfor det IKKE kan udelukkes, at
Putin's HQ (FSB) er bagmændene (ligesom i 1999).

[...]

0666+0803=1469

Plet

"Allan Riise" <familie...@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
Nu mundhugges du vist. Hold dig til debatten.
Tim lavede jo de 99.99% om! Det kunne både jeg og du læse! men det kan være
du er løbet tør for argumenter, siden du lige pluselig hænger dig i
0,27%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plet

Peter Ole Kvint

Tim skriver:

Nu er jøderne også slemme, de bruger bare raketter.

Russerne er også slemme. Mugarbe er da hvist kristen, ikke?

"Peter Ole Kvint" skrev
(news:4026A3D9...@vip.cybercity.dk):

[ ... ]
> ... [ ... ] Mugarbe er da hvist kristen, ikke?

Det er muligt, at Mugabe FOREGIVER at være kristen (ligesom Karadzic), men
det er ikke det samme at være en kristen (Jak.1,22 + Matt.7,20-23).

Jesus-Break (2004-02-08, CET 22:54):
- "Lige præcis."

Mugabe skal SELVFØLGELIG også for retten ligesom alle de andre forbrydere
!!!

The address is this:

International Court of Justice
Peace Palace
2517 KJ The Hague
The Netherlands.

http://www.icj-cij.org/

[...]

0666+0805=1471

arc@na

Peter Ole Kvint <dsl9...@vip.cybercity.dk> wrote in

> Nu er jøderne også slemme, de bruger bare raketter.

Interessant? Hvor og hvornår?

> Russerne er også slemme. Mugarbe er da hvist kristen, ikke?

LOL! Tit lammer den og hyler ofte om overtrådtere.

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Allan Riise

Plet wrote:
> [...]

> Tim lavede jo de 99.99% om! Det kunne både jeg og du læse! men det
> kan være du er løbet tør for argumenter, siden du lige pluselig

Du fatter NADA !! ;-)

Hvordan kan du give ham ret i at den *nuværende* terror begås af muslimer,
når han *ikke* har skrevet *nuværende* ?

Allan