"Sorø" (0150)

Når Øvrigheden svigter.

Input News:
DR TextTV s126 man 17. mar (2003, CET) 14:05:18

Forsvundet Irakisk hærchef efterlyses internationalt

Den tidligere irakiske hærchef, Naza-
Al-Khazraji, der bor på tålt ophold i
Sorø, er forsvundet.

Ifølge statsadvokaten for særlig inter-
nationale Straffesager efterlyses han
nu internationalt.

Politiet har i formiddag spurgt efter
ham, oplyser flere beboere i han
boligområde til Dagbladet i Ringsted.

Ifølge bladet blev én af hærchefens to
voksne sønner i formiddags hentet ind
til afhøring hos politiet.

Den tidligere hærchef er varetægts-
fængslet i surrogat i sit hjem.
--- END of News -----------------------------------

Dét kunne dommeren jo sige sig selv!

Input Salme 82:

Gud står frem ...:
"Hvor længe vil I dømme úredeligt og holde med de gudløse?
Skaf de ringe ... ret,
kend de arme og nødstedte fri;
red de ringe ... fri dem ud af de gudløses hånd!
Dog, de (dommerne) kender intet, sanser intet,
i mørke vandrer de om,
ALLE JORDENS GRUNDVOLDE VAKLER.
..."
Rejs Dig, o Gud, DØM JORDEN ...

Interrupt H-2304-Break(2003-03-17, CET 14:46):

- "Det må du gerne (OUTPUT message from file 0314)."

Big-sister:

- "Godbye neighbour (Mankind); Godbye my friend. See You in Heaven."

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: "Sorø" (0150)
0382

Order-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-03-17, CET 14:16:41):
- "Det skal du (copy to dk.politik)."

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-17, Monday, CET 14:50

Lyrik

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse
> Når Øvrigheden svigter.

> Forsvundet Irakisk hærchef efterlyses internationalt
>
> Den tidligere irakiske hærchef, Naza-
> Al-Khazraji, der bor på tålt ophold i
> Sorø, er forsvundet.
++++++++++++++++++++++++

Manden har været nævnt som et samlingspunkt for en ny regering efter den
kommende krig imod Sadam.
Da krigen begynder nu, skal han tilbage og være i beredskab ved
magtoverdragelsen.
Han er observeret havende møder med USA. Sådan formoder jeg at det hænger
sammen.

Hilsen
Jens

"Lyrik" skrev:

> [...]
> magtoverdragelsen.
> Han er observeret havende møder med USA. Sådan formoder jeg at det hænger

Hej JE,

Hyggeligt at høre fra dig!

I så fald begår de en bommert (Input memory from file 0154, Re: "Sorø"
(0150)):
----
To the people of Iraq (include them in Exile)

We have a law in our Constitution (United Democratic Nations, UDN):

'Everyone is NOT-guilty, until there is a proof of his (or her) guilt.'

As far as we know, yet, Mister Nizar al-Khazraji is guilty of crimes against
humanity.

... (klip 2003-03-17)

We don't want a new Hitler inside Iraq -
TOO MANY PEOPLE HAVE ALLREADY SUFFERED TOO MUCH!

Please (every victims) call to court (and bear witness to their crimes):

International Court of Justice
Peace Palace
2517 KJ The Hague
The Netherlands.