Stem på UFO-partiet (latest news: *betinget* delvis amnesti)

"Jesus-loves-you" skrev
7258 news:SA0Ui.31$Fb6...@news.get2net.dk

[ ... Irans úlovlige regering m.fl. ... ]

ET-

Stem på UFO-partiet.

No, I'm kidding: SnUFO-partiet *eksisterer* slet ikke! Sorry, It was just a
joke (vist nok) ... :-)

Der er i virkeligheden her tale om afdelingen-for-*håbløse*-sager i Danmark
(og Udlandet). Vi er - om jeg så må sige - "lokums-rensere" i ordets
overførte betydning (apropos Matt. 10,25. John 1,29)!

Medens vi nu ér ved emnet 'lort', så kom det frem i 12-Radioavisen fra DR P1
i dag, at ... (noget i retning af ) ...

Iraks præsident vil IKKE underskrive eksekveringen-af-dødsdommen over
kemiske Ali, fordi han er imod dødsstraf. Og en anden højtplaceret skyldig
(under Saddam Husseins rædselsregime), som under Irak-krigen i marts-april
2003 undlod at kæmpe mod Amerikanerne, hvorved mange menneskeliv på begge
sider blev sparet, er fortsat i Amerikanernes varetægt og således endnu ikke
blevet dømt og straffet for forbrydelser begået under dette rædselsregime.

Hmm ...

(Socialdemokratiet (A) friede i dag til De Konservative, sikkert med ønsket
om at hamre en kile ind mellem regeringspartierne (V og C), men lad os gribe
det *positivt* an.)

Okay guttermænd (herunder det danske folk, inkl. A+VC):

Lad os så få ryddet op i biksen!

(Thi kendes for ret:)

Input memory from ...

7251 news:X4YTi.7$rN...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Det (CET 10:44) var/er et kald til omvendelse (fra ondt) !

Det skal ku' betale sig at kapitulere, forstået på den måde, at vi kan
tilbyde sådanne mennesker en *betinget* delvis amnesti, hvilket er i fuld
overensstemmelse med både Koranens ordlyd, når den siger: "I Allahs den
*Nådiges* den *Barmhjertiges* navn". Og Bibelen (dvs. Jødernes og de
kristnes hellige bog) taler jo ligefrem om, at ...

... når den (skyldige) *omvender* sig
fra alle de synder, han har gjort ... skal
han visselig leve og ikke dø.

Thi Jeg har ikke lyst til nogens død,
lyder det fra den Herre HERREN (dvs. Jahve, I-AM).
Omvend eder derfor, så skal I leve!

(Ezekiels bog kap 18 vers 21.32)

Ser vi hermed et "lille" glimt af ETs måde at tænke på (også mht. jura, nåde
og barmhjertighed) ?...

ET-Break:
(2007-10-28, Sunday, 18:16:37, delay 0, GMT 17:16:37)
(Danish winter-time now on)
- "Ja."

(The Code-syntax is (SnUFO-partiet): I will be back!)

Hope You *all* got the point ... :-)

Last OUTPUT: 7278 news:ulDUi.12$2z5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7279

7281. File 7280 still NOT on-line, apropos §77 censure ... :-(
"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> "Jesus-loves-you" skrev
> 7279 news:uB3Vi.30$E46...@news.get2net.dk
>
> [ ... ]

> [ ... ]

> Interrupt from 'W' and '230$' (Hope You got the point):
>
> Sorry, should "perhaps" have been A-WC ... :-)

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
> --
> Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34-
Jos.10,11)
> [...]

Interrupt from 'W' and '230$' (Hope You got the point):

Sorry, should "perhaps" have been A-WC ... :-)

7280 news:hS3Vi.32$xf...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [ ... ]

[ ... ]

> A-WC ... :-)

Memory-interrupt from ...

6488 news:hbC0i.17$Qf...@news.get2net.dk

Har I - for øvrigt (AVC) - lagt mærke til zig-zak kursen ?

Kommer man længere, hvis man "sejler" direkte ?...

ET-Break:
(2007-10-29, Monday, CET 00:53, GMT 28/10-07 23:53)
- "Ja!"

Hmm ...

Memory on:

(12 Is-stammer modsat én konge, *gensidig* rådslagning)

and ...

7282 news:3N8Vi.48$9j1...@news.get2net.dk

> Tja ... Det er ikke sådan, når man har fået sig en bejler, hva' ? ... :-)

Det (CET 00:53) var vist et svar til hele Menneskeheden.

Hmm ...

And then I heard a voice said (my own):

Jamen mig VIL altså ha' den is *nu* ...

Jamen kæreste lille barn dog!

Lillesøster har skidt i bukserne og huset brænder!

Hvad er det vigtigste ?

At skifte ble på lillesøster, eller at gi' dig en is, eller burde vi i
grunden ikke hellere se at få reddet livet ?

Og i dén forbindelse skal følgende siges:

7274 news:okoUi.32$vs...@news.get2net.dk

> Man kan UMULIGT være en god, rettroende muslim, dersom man skider på
> flertalsafgørelsen, fordi ...

Det er mig bekendt IKKE tilladt for en muslim at øve vold på en anden muslim
(ifølge Koranen).
Så dem, der gør det (i Irak og andre steder), kan *umuligt* være ægte
muslimer!

Med venlig hilsen "bagtroppen" (Ex.13,21-22) både i A,V og C (og mange,
mange andre steder) ... :-)

Last OUTPUT: 7283 news:VJ9Vi.49$%e2...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7284

"Jesus-loves-you" skrev
7284 news:FK9Vi.50$V52...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]

[ ... ]

> Med venlig hilsen "bagtroppen" (Ex.13,21-22) både i A,V og C (og mange,

Der var engang en Jernlady, som sammenlignede bl.a. økonomien med et ganske
almindeligt hus. Der skal være penge i reserve til uforudsete udgifter.
Tagreparation pga. stormskader osv.
Og der skal navnlig også være en solid lås på hoveddøren, så tyve ikke
bare kan gå direkte ind og stjæle vores frihed.

Men vi er ingen Supermagt, og pengene hænger altså ikke bare på træerne (jeg
har selv været ude og kikke efter) !

Ergo bliver vi tvunget til at foretage en prioritering:

Interrupt from ...

(Operation Jerichö, Joshua 6)
0083 news:Bb_q9.108643$Qk5.4...@news010.worldonline.dk

> Checkmate!
>
> Iblîs-Headquarter destroyed ...

Jeg sværger: Det er en kolos på *lerfødder*. Den braser sammen som et
korthus, hvis vi puffer til den! - Tro mig!

Last OUTPUT: 7284 news:FK9Vi.50$V52...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7285

"Jesus-loves-you" skrev
7285 news:esaVi.51$LP2...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Der var engang en Jernlady, som sammenlignede bl.a. økonomien med et
> ganske almindeligt hus. Der skal være penge i reserve til uforudsete
> udgifter. Tagreparation pga. stormskader osv.

Vi har sejret ad _elvede til, var der engang en, der sagde.

Og det er rigtigt:
Jeg hører aldrig, dér, hvor jeg bor, børn gå grædende i seng pga. sult.

Faktisk forholder det sig omvendt!

Men resten af verden er desværre langtfra en lyserød glædesstrålende
historie ... :-(

(And then I heard a voice said, my own:)

7 kr. er min dagløn ... :-(

Dét skal vi ha' rettet op på, venner!

Det er *her* kampen står: Solidariose.

And then I heard another voice said (still my own):

Mig bor i en kloak ... :-(

Miljølovene skal gøres gældende *globalt*, således at vor efterkommere også
har en fair chance for at overleve.

Vi taler altså om - kort og godt - et verdens-demokrati.

> [...]
>
> Jeg sværger: Det er en kolos på *lerfødder*. Den braser sammen som et
> korthus, hvis vi puffer til den! - Tro mig!

(2008-10-29, Monday, CET 02:40, GMT 01:40)
- "And then I heard a voice said: Jeg er med jer."

Hmm ... (ordene genkendt) ...

Det lader til, at ET nu ligefrem begynder af profetere, apropos
Matt.28,20 ... :-)

Last OUTPUT: 7285 news:esaVi.51$LP2...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7286

"Jesus-loves-you" skrev
7286 news:KYaVi.52$Dj...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Vi taler altså om - kort og godt - et verdens-demokrati.

[ ... ]

Herefter blev 13 indlæg af en-eller-anden grund censureret:

7287 news:isbVi.53$as1...@news.get2net.dk
7288 news:1ubVi.54$uj3...@news.get2net.dk
7289 news:jubVi.55$rF1...@news.get2net.dk
7290 news:zubVi.56$5I3...@news.get2net.dk
7291 news:QubVi.57$Gu3...@news.get2net.dk
7292 news:3vbVi.58$qg3...@news.get2net.dk
7293 news:fvbVi.59$ew3...@news.get2net.dk
7294 news:swbVi.60$ew3...@news.get2net.dk
7295 news:4xbVi.61$mw3...@news.get2net.dk
7296 news:pxbVi.62$Bv3...@news.get2net.dk
7297 news:BxbVi.63$4F1...@news.get2net.dk
7298 news:PxbVi.64$1L...@news.get2net.dk
7299 news:1ybVi.65$mw3...@news.get2net.dk

Der har navnlig siden Muhammed-krisen nu-og-da været censur, se evt ...
6986 news:7x3Ji.7$PT...@news.get2net.dk

Og hvorfor må vi så ikke have det (Verdens-demokratiet, om jeg må spørge) ?

ET-Break:
(2007-10-29, Monday, CET 04:24, GMT 03:24)
- "Svar mig!"

De er bange for dig, ET (antager jeg). Måske har de IKKE rent mel i posen.

Kun mig, mig, mig bestemmer over æblerne ...

You know: Just-a-monkey (lige kommet ned fra træerne) ... :-(

Last OUTPUT: 7299 news:1ybVi.65$mw3...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7300

> [...]
> ordets overførte betydning (apropos Matt. 10,25. John 1,29)!
>
> Medens vi nu ér ved emnet 'lort', så ...

Interrupt from A-Bus.

Don't ask: What can the country do for me ?

But say: *How* can I serve my country ?

Musalaha ?...

ET-Break:
(2007-10-29, Monday, CET 19:25, GMT 18:25)
- "Yep."

Last OUTPUT: 7304 news:G5pVi.17$LT...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7305