Fortsat spændt mellem EU og Rusland - Was: Kim Jong-il udebliver fra parade

"Jesus-loves-you" skrev
7972 news:48c702a4$0$56777$edfa...@dtext02.news.tele.dk

> News:
>
> === citat start ===
>
> TV2 TTV s124 Tir 09 Sep (2008, CET) 09.41.11
>
> Rygter: Kim Jong-ils helbred svagt
[ ... ]
> fordi rygter om et meget skrantende
> helbred hos Kim har floreret flittigt
> de seneste dage.
[ ... ]
> ... Han har inte setts till
> offentligt sedan mitten av augusti.

And when I was reading this news:

=== citat start ===

SVT Text 130 Ons 10 sep (2008, CET) 02:26:37

(Utrikes Publicerad 9 september)

Fortsatt spænt mellan EU och Ryssland

Den ryska utrikesministern Sergej
Lavrov meddelade att 7.600 ryska
trupper kommer att stanna en lång tid
i de georgiska utbrytarstaterna
Abchazien och Sydossetien.

Diplomatiska førbindelser till de två
områdena sløts och avtal som lovar
rysk militær hjælp vid hændelse av
utlændsk aggression skrevs under.

-Ænnu ett steg i annekteringen,
konstaterade Georgiens vice utrikes-
minister Giga Bokeria. Samtidigt
stærkte EU banden till Ukraine. Star-
ka grannlænder anser EU vara ett vik-
tigt vapen i konflikten med Ryssland.

=== citat slut ====

Then the ET-voice came again:

ET-Break:
(2008-09-10, Wednesday, day no 254, CET 02:23:44, delay 0, GMT 00:23:44)
- "Shall I ?"

Do what ?

Hmm ...

Nordkorea => 7.600 + boss

Ja, selvfølgelig. En *úlovlig* besættelse af Georgisk territorium.

Don't You remember:

6331 news:HFDLh.71$ec4...@news.get2net.dk

> - Jeg var nødt til at adlyde ordrer. Når em (en, red.) officer gav dig
> en ordre, var det underforstået, at det var en ordre direkte fra Kejseren,
> og Kejseren var en gud. Jeg havde intet valg. Hvis jeg ikke adlød, ville
> jeg blive dræbt, siger Makino.
[ ... ]
> Når nu end ikke den slags undskyldinger kan retfærdiggøre forbrydelsen,
> hvor meget mindre skulle så ikke *din* undskylding være ? - Du blev jo
> IKKE truet på livet, vel ?...
[ ... ]

+

6338B news:w7iMh.81$xg...@news.get2net.dk

> UK: Ulykke på atom-ubåd - to dræbt
>
> En ulykke på en britisk atom-ubåd har
> kostet to besætningsmedlemmer livet.
>
> Ulykken skete, mens ubåden var på
> øvelse i Arktis. ...
[ ... ]
> The Ministry of Defence (MoD) confirmed
> there had been an explosion on HMS
> Tireless during an exercise under the
> Arctic icecap at 0420 GMT on Wednesday.

CET 02:42
- "... (classified) ... "

CET 03:01
- "Fire!"

Last OUTPUT: 7973 news:48c702d3$0$56784$edfa...@dtext02.news.tele.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7974

"Jesus-loves-you" skrev
7974 news:ga76g6$iaf$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]
> [ ... ]
>
> +
>
> 6338B news:w7iMh.81$xg...@news.get2net.dk

> [ ... ]
>

> CET 02:42
> - "... (classified) ... "
>
> CET 03:01
> - "Fire!"

ET-Break:
(2008-09-10, Wednesday, day no 254, CET 03:42, GMT 01:42)
- "Samtlige."

Også den enorme russiske krydser "Peter Den Store" (number 099) og de 3
andre krigsskibe, som de har sendt til Caribien ?

CET 03:42
- "Også dem."

CET 03:47
- "Flyt jer."