Global nuclear-war expected at T-(unknown factor) - Was: ... (Psykopatus) ...

"Jesus-loves-you" skrev
7815 news:g7um78$kg7$1...@newsbin.cybercity.dk

> Okay. Så ved vi, at ...
>
> Enten lyver den russiske udenrigsminister,
>
> eller også er de alle i lommen på en-eller-anden psykopatus indenfor hæren
> (herunder selvfølgelig Putin)

DR1 s142 ons 13 aug (2008, CET) 10:41:05

09:27 (CET, red.)

USA lægger dæmper på Israel

USA har afslået en israelsk anmodning
om militær udrustning og støtte, fordi
anmodningen i Washington er blevet
opfattet som en del af forberedelserne
til et israelsk angreb på Iran.

Ifølge det israelske dagblad Ha'aretz
har Israel på allerhøjeste niveau
anmodet om udrustning, der kunne
forstærke Israels evne til at
gennemføre et angreb på Iran.

USA skal til gengæld for afslaget have
tilbudt Israel at forbedre det missil-
forsvar, som USA leverede til Israel
under Golf-krigen i 1990-91.

=== citat slut ====

Memory on from ...

1607 news:7CI0c.102126$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> From Mogens Kall Monday 25. March. 1996
[ ... ]
> To the government of Iran,
[ ... ]
> [...]
> giske udvikling? - Patienten eller våbenhandlerne?
>
> Patienten lider af vrangforestillinger (psykosen) og
> kan derfor ikke i samme grad - juridisk set - drages
> til ansvar som normal-personer ved en domstol. Derfor
> er en eventuel straffe-udmåling ikke i samme grad her
> berettiget. Patienten bør komme under lægebehandling
> så at vedkommende kan - om muligt - komme ud af sin
> sygdom.
> Derimod har våbenhandlerne et hovedansvar, idet de
> véd, at patienten er sindssyg. At udlevere patienten
> en afsikret ladt pistol vel vidende, at patienten vil

and ...

5748 news:LveSg.61$7J6...@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]
> Well, You know my opinion: Russia gave them the pistol and must also
> therefore pay the bill...

and ...

Subject: Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)
0553 news:ucMqa.37642$y3.26...@news010.worldonline.dk

> Hvorledes skulle vi tage deres henvendelse alvorligt under henvisning
> til deres brud på NPT-traktaten den 8-9. jan. 1995, dengang de indgik
> en atomar aftale med Iran ?
>
> Jeg er bedøvende ligeglad om atombomberne kommer fra Moskva eller
> Teheran. Konsekvensen bliver jo det samme for os og vore allierede.

Hmm ...

Altså! Hvis vi for et kort øjeblik tilsidesætter vores psykiske behov for
tryghed, og ser på verden med *realistiske* øjne, da bliver konklusionen
følgende:

OUTPUT News:

Global nuclear-was expected at T-(unknown factor)...

ET-Break:
(2008-08-14, Thursday, day no 227, CET 05:49:59, delay 0, GMT 03:49:59)
- "Count down."

Jamen hvorfor _anden hjælper du så ikke, ET ?

CET 05:51
- " ... (*1) ... "

*1:
Sorry. I forgot to write the ET-words down on the paper ... :-(

BEVARES

Enhver med forstanden i behold vil selvfølgelig gøre alt, hvad der er mulig
for at undgår dette, herunder også røvhulsslik... øh, spytslikkeri, men det
plejer kun sjældent at hjælpe overfor psykopater. Ihukom Auschwitz!!!

Men der er fortsat en nødløsning, som endnu ikke er afprøvet!

Input:...

CET 06:27
- "Telegraf."

What are You now talking about, ET ?