Iran - Your time has come now (0532)

To the NON-democratic government of Iran,

Copies:
The International Court of Justice
Members of the Danish Parliament (Folketinget)

Daycode:

DADDY LIVES (1) T+2270, 4. Feb. 1997, Iran
(2) 2246, 28. Feb. 1997, Iran
(3) 2175, 10. May 1997, Iran
(4) 1867, 14. Mar. 1998, Iran
(5) 1840, 10. Apr. 1998, Iran, GOOD FRIDAY
(6) 1455, 30. Apr. 1999, Serbia
(7) 508, 2. Dec. 2001, Nigeria

Your time has come now:

- Jeres údemokratiske regering er úacceptabel

- Jeres údemokratiske regerings forfølgelse og udryddelse af såkaldte
anderledes tænkende mennesker ér en forbrydelse imod Menneskeheden, og de
ansvarlige SKAL retsforfølges ved den Internationale Domstol i Haag.
Begrænset amnesti kan næppe komme på tale.

- Jeres údemokratiske regerings atomprogram (og mulig spredning heraf) er
en direkte trussel mod Verdensfreden (vor eksistens), og vi kan - som
Menneskehed - blive TVUNGET til selvforsvar.

Ethvert demokrati har ret til selvforsvar.

INT Ivar Hansen.

Yours with NON-respect
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Iran - Your time has come now (0532)

OUTPUT-Order:
DADDY-Break (2003-04-24, CET 10:18):
- "Det skal du (contact Iran)."

This file has been send to
dk.politik
The NON-government of Iran
International Court of Justice
Folketingets medlemmer

Time for OUTPUT:
2003-04-24, Thursday, CET 10:40

Norma

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> Yours with NON-respect
> Mogens Kall
> The servant of Michael

Jeg har set det før; men nu vil jeg altså gerne vide det!

Hvad er en Michaels tjener?

Norma

HrSvendsen

Han mener at tjene ærkeenglen Michael. Den engel der har ansvaret for
bekæmpe hedningene med sværd og andet forhåndenværende. Det er derfor
hans indlæg er så krigeriske.

Norma

"HrSvendsen" <HrSve...@msn.com> skrev i en meddelelse
Nå., ærkeenglen Michael, ham kender jeg ikke.
Men er det i grunden ikke ejendommeligt at de påståede monoteister tror på
engle?

Norma

HrSvendsen

Jo nu du siger det. Ærkeenglen Michael er f.eks. som hentet direkte fra
en gammel krigsgud. Og katolikkerne har udnævnt så mange helgener, de
kan bede til, at jeg tvivler på, nogen anden religion i menneskehedens
historie kan fremvise et tilsvarende antal himmelske autoriteter, der
kan opfylde ønsker.

"Norma" skrev:

> Hvad er en Michaels tjener?
>
> Norma

Goddav Norma!

Det er korrekt, som HrSvendsen skriver, at jeg med ordvalget Mikales tjener
refererer til Ærkeenglen Mikael, men hvad HrSvendsen iøvrigt skriver, står
for egen regning!

Nogle mennesker er medlem af et parti, f.eks Socialdemokratiet, og de
identifiserer sig f.eks. med betegnelsen MF(s), Udenrigsordfører,
Gruppenæstformand.

Jeg identifiserer mig med betegnelsen Mikales tjener, for herigennem at
understrege, at jeg blot er et "postbud" (en, som overbringet et budskab fra
en anden).

Dét, du kan fokusere på, Norma, er budskabets indhold.

Krigerisk (hvem er det, som begår forbrydelserne) ???

Retfærdighed (for alle partnere) ???

Jo - jeg tør godt stå inde for budskabet, fordi det er til GAVN for
Menneskeheden!

JUMP file 0533:
Var Jesus pacifist ? (0533)
dk.livssyn.kristendom
2003-04-25, Friday, CET 21:53

59 min to zero

Mvh.

Mogens Kall
The servant of Michael

Internal:

File-name:
Re: Iran - Your time has come now (0532)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-25, Friday, CET 22:46

DADDY-Break (2003-04-26, CET 08:27):

- "Du har fået Min bemyndigelse (INT "gudernes" vrede, 0538)."

Thank You, Lord:

Input memory from dk.livssyn.kristendom
0065 - 2002-10-10, CET 12:37, INT 2304 (REv 16,5-6 no1)
0065 - 2002-10-10, CET 12:37, INT 2304 (REv 16,5-6 no2)
0065 - 2002-10-10, CET 12:38, INT 2304 (REv 16,5-6 no3)

He.12,22:

"Grow up, Mankind!"

The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Iran - Your time has come now (0532)
0541

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-26, Saturday, CET 08:40

Norma

> [...]
>
> Jeg identifiserer mig med betegnelsen Mikales tjener, for herigennem at
> understrege, at jeg blot er et "postbud" (en, som overbringet et budskab

Det lyder sygt, det der.

> Dét, du kan fokusere på, Norma, er budskabets indhold.

Jeg kan ikke engang finde ud af, hvem du mener, når du skriver "jeres".

> Krigerisk (hvem er det, som begår forbrydelserne) ???
>
> Retfærdighed (for alle partnere) ???
>

> Jo - jeg tør godt stå inde for budskabet, fordi det er til GAVN for
> Menneskeheden!

Hm. Det er sandelig store ord.

Jeg må indrømme, at hvis der findes guder, så er de nok lige så mangfoldige,
som de har skabt verden. Det siges jo, at de har skabt os i deres eget
billede.

Norma

"Norma" skrev:

> Det lyder sygt, det der.

Dig om det!

> Jeg kan ikke engang finde ud af, hvem du mener, når du skriver "jeres".

Med ordvalget refererer du sikkert bl.a. til linien (fil 0532)

- Jeres údemokratiske regering er úacceptabel

Længere oppe i teksten står der ...

To the NON-democratic government of Iran,

... hvilket betyder, at indlægget et rettet til den IKKE-demokratiske
regering i Iran (med kopi til Nyhedsgruppen dk.politik)

> Hm. Det er sandelig store ord.

Ja

> Jeg må indrømme, at hvis der findes guder, så er de nok lige så
mangfoldige,
> som de har skabt verden. Det siges jo, at de har skabt os i deres eget
> billede.

Alt det med såkaldte guder er irrelevant her på dk.politik ved mindre folks
religiøse overbevisning får indflydelse på deres politiske handlinger, fx.
selvmordsterrorbomber for nu at komme med et eksempel.

[...]

0549

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-26, Saturday, CET 23:18

Norma

> Med ordvalget refererer du sikkert bl.a. til linien (fil 0532)
>
> - Jeres údemokratiske regering er úacceptabel
>
> Længere oppe i teksten står der ...
>
> To the NON-democratic government of Iran,

Hvorfor sender du det så til denne her nyhedsgruppe i stedet for til Irans
regering?
Det er ret irriterende.
Tænk hvis vi alle herinde skulle sende kopier af vores private breve til
nyhedsgruppen:)

Norma

"Norma" skrev:

> [...]
> regering?
> Det er ret irriterende.
> Tænk hvis vi alle herinde skulle sende kopier af vores private breve til

Heri kan du have ret, men offentliggørelse har nogengange sin relevans!

[...]

0557

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-27, Sunday, CET 16:31

Norma

Irans

> Heri kan du have ret, men offentliggørelse har nogengange sin relevans!

Måske, hvis du knytter dine egen kommentarer til det du skriver.

Norma

"Norma" skrev:

> Måske, hvis du knytter dine egen kommentarer til det du skriver.

Heri kan du også have ret; dog nogengange er det bedre at holde kæft!

Once upon a time there was a planet ... !

[...]

0564

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-28, Monday, CET 15:58

"Kall, Mogens" skrev:

> Searchstring "26. April 1986"
>
> Foun...
>
> Internal-Break.

(cut 2003-04-28)

> Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)
> dk.politik
> 2003-04-27, Sunday, CET 10:05

DADDY-Break (2003-04-28, CET 16:30):

- "Det skal du (copy NorgeTV2 text s131 to dk.politik)."

Yes, my Lord:
Norge TV2 Text P131 Man 28. apr. (2003, CET) 16:25:15

Brann i atomkraftverk

En brann i et atomkraftverk i den sör-
russiske byen Voronezj ble slukket för
den nådde de aktive reaktorene. Brannen

[...]