Internering (0133)

Det er úbehageligt at skulle sige det, men - dersom al-Qaeda fortsætter
deres angreb på Vesten - kan en internering komme på tale, også her i
Danmark; idet vi (som civilisation) har ret til selvforsvar.

USA blev - under 2. Verdenskrig - tvunget til at internere samtlige
US-borgere med japansk, etnisk baggrund.

Vi kan blive tvunget til at internere samtlige personer med en etnisk,
religiøs baggrund i Mellemøsten!

Det er forfærdeligt, men sådan "ligger landet".

Det er bedre - allerede nu - at tale om det, fremfor senere. Jo bedre folk
er informeret om indgrebet - Gud forbyde at det kommer så vidt - desto
mindre angst vil det vække hos de pågældende mennesker.

Der er IKKE tale om en straf (blot en sikkerhedsforanstaltning). Men der er
vitterlig tale om en krænkelse af disse menneskers rettigheder - ingen tvivl
om det!

Også for at undgå magtmisbrug under og efter indgrebet, er det godt -
allerede nu - at tale om det. Indvandrergrupper med mere har sikkert meget
at sige hertil. I hvert fald skal Røde-Kors/Røde-Halvmåne deltage og sikre,
at menneskerettighederne overtrædes yderligere.

Det vil være passende, om enhver (eksklusiv terrorister) har mulighed for at
rejse ud af landet, dersom de måtte ønske dette.

Undlader vi at gøre dette indgreb, kan vi risikere, at vores samfund pga.
terror-angrebene går til grunde som tilfældet var i Tyskland úmiddelbart
førend Hitler overtog magten i 1933. En ny Hitler (Antikrist) vil fremstå på
ruinerne af vores samfund, og atter vil mennesker blive "ofret" til afguden
i Auschwitz. Indvandrerne fra Mellemøsten vil muligvis blive nogle af de
første, og en dag kommer så turen til dig, kære læser, úanset om du er gul
eller grøn, blå eller hvid.

-

Et landsomfattende udgangsforbud bliver nødvendigt (for derved at forhindre
terrorister i yderligere angreb). Også det bliver vi nød til at tale om,
fordi mange mennesker ikke vil forstå og respektere nødvendigheden heraf. De
vil løbe ud på gader og stræder og demonstrere. Mange menneskeliv kan herved
gå tabt!

Vi bliver nødt til at tale om det - allerede nu!

The servant of Michael

Internal:

File-name:
Internering (0133)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-15, CET 19:03

Peter Mogensen

Kall, Mogens wrote:
> USA blev - under 2. Verdenskrig - tvunget til at internere samtlige
> US-borgere med japansk, etnisk baggrund.

Tvunget? Var det ikke noget de selv fandt på? Og viste det sig ikke set
i et historisk bakspelj at være en menneskelig fejltagelse?

> Vi kan blive tvunget til at internere samtlige personer med en etnisk,
> religiøs baggrund i Mellemøsten!

Jeg kender ihvertfald et par stykker for hvem dette vil være et
urimeligt overgreb og klart brud på menneskerettighederne.

> Det er forfærdeligt, men sådan "ligger landet".

Nej.

> Der er IKKE tale om en straf (blot en sikkerhedsforanstaltning). Men der er
> vitterlig tale om en krænkelse af disse menneskers rettigheder - ingen tvivl
> om det!

Det er godt du selv kan se det.

> [...]
> første, og en dag kommer så turen til dig, kære læser, úanset om du er gul

Kommer du selv ned på jorden igen, eller skal du hentes ?

Peter

Thorkild Poulsen

Jeg mener ikke det er nødvendigt at tale om det på nuværende tidspunkt.
Problemet opstår hvis der sker massive folkemord eller terrorister får hånd
om nogle a-våben og jævner et par storbyer.

I begge tilfælde vil opinionen blive spontant påvirket af situationen og
nødforanstaltninger truffet.

Hvad vi derimod kan gøre er at opfordre arabiske muslimer til at få ryddet
op i deres brådne kar, det er ingen hemmelighed disse findes og bedst
elimineres indefra.

Hvis vi i vesten blot står fast på vores identitet, forklarer muslimer vi
ikke accepterer elementer fra deres kultur, men gør dem klart de må indordne
sig under vestlig kultur, så løser vi såmænd nok problemet.

Jeg hører til dem der mener en form for Islam kan eksistere i Europa og
forene vestlig velstand med Islamisk kultur, en sådan moderne Islam er det
bedste våben mod den tilbagestående islamiske kultur.

Thorkild

"Thorkild Poulsen" skrev:

> [...]
> om nogle a-våben og jævner et par storbyer.
>
> I begge tilfælde vil opinionen blive spontant påvirket af situationen og

Et biologisk terror-angreb kan - i worst case - blive en verdensomspændende
epidemi, hvor 30-99 % af menneskeheden uddør på nogle få uger-måneder. En
eventuel Internering vil da være too-late!

> Hvad vi derimod kan gøre er at opfordre arabiske muslimer til at få ryddet
> op i deres brådne kar, det er ingen hemmelighed disse findes og bedst
> elimineres indefra.

Ja. Gid de ville feje for egen dør førend alt-det-andet!

> [...]
> forene vestlig velstand med Islamisk kultur, en sådan moderne Islam er det
> bedste våben mod den tilbagestående islamiske kultur.

Jeg går meget stærkt ind for religionsfrihed, dog må denne frihed ikke
misbruges (Grundloven paragraf 67).

Tak fordi du gad kommentere indlægget.

The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Internering (0138)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-16, Saturday, CET 15:11

"Peter Mogensen" skrev:

> Tvunget? Var det ikke noget de selv fandt på? Og viste det sig ikke set
> i et historisk bakspelj at være en menneskelig fejltagelse?

Jo, selvfølgelig var det noget de selv fandt på, men de havde ingen
valgmulighed. De var tvunget til at tage den úbehagelige beslutning.

> Jeg kender ihvertfald et par stykker for hvem dette vil være et
> urimeligt overgreb og klart brud på menneskerettighederne.

Ja; jeg kender også nogle stykker. En af dem var et ægtepar fra
Balkan-krigen. Hvad de havde været udsat for, det ved jeg ikke; men da de
hørte om en eventuel, hypotetisk internering (af dem) blev de meget bange og
kede af det. (I deres øjne) skulle de muligvis gasses i en ny
Auschwitz-udryddelseslejr!

> Nej.

Lad os håbe det, Peter.

> Det er godt du selv kan se det.

Ja, det manglede da bare.

> Kommer du selv ned på jorden igen, eller skal du hentes ?
>
> Peter

Gid jeg tager fejl, Peter (det ønsker jeg vitterlig af hele mit hjerte)

Tak fordi du gad kommentere indlægget.

The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Internering (0137)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:

Thorkild Poulsen

> Et biologisk terror-angreb kan - i worst case - blive en
verdensomspændende
> epidemi, hvor 30-99 % af menneskeheden uddør på nogle få uger-måneder. En
> eventuel Internering vil da være too-late!

Disse dommedagsprofetier er helt hen i vejret, til eksempel blev 5000
russiske soldater udsat for Antrax fra eget depot ved en fejl, alt i alt
mistede 75 mennesker livet.

> Jeg går meget stærkt ind for religionsfrihed, dog må denne frihed ikke
> misbruges (Grundloven paragraf 67).

Altså lad talen om internering forstumme, det tjener kun som vand på
racisternes mølle.

> Tak fordi du gad kommentere indlægget.

You're Welcome.

Thorkild

Peter Ole Kvint

Thorkild Poulsen wrote:

> verdensomspændende
> >

> Disse dommedagsprofetier er helt hen i vejret, til eksempel blev 5000
> russiske soldater udsat for Antrax fra eget depot ved en fejl, alt i alt
> mistede 75 mennesker livet.

Nej en embodia-virus, hvor ofrene ikke døer med det samme vil
være en global katastrofe.

arc@na

"Thorkild Poulsen" <th...@softpartners.dk> wrote in

> [...]
> muslimer vi ikke accepterer elementer fra deres kultur, men gør dem
> klart de må indordne sig under vestlig kultur, så løser vi såmænd nok

Ikke så længe dele af dem har et program som dette:

http://www.hizb-ut-tahrir.dk/home/

<citat>
På grundlag af dette har partiet (HuT) fastlagt sin arbejdsgangs metode
med tre stadier:

Den første: Kultiverings stadiet for at udforme personer, der er
overbeviste om partiets Ide og Metode med det formål at danne den
partimæssige struktur.

Den anden: Stadiet af vekselvirkningen med Ummah, for at denne bærer
Islam, betragtende den som sin livssag, efterfulgt med at den arbejder for
at virkeliggøre Islam i livets realitet.

Den tredje: Stadiet af magtovertagelse og den fuldkomne og omfattende
implementering af Islam, samt bære den som et budskab til verden.
</citat>

Sådanne folks ledere får tre måneders BETINGET fængsel?

arc@na

KH

"arc@na" <bo...@nsa.invalid.gov> skrev i en meddelelse

Ejerforhold af sitet:

Domænenavn: hizb-ut-tahrir.dk
Registreret: 1999-08-05

Registrant:

Handle: H916-DK
Navn: Hizb-ut-Tahrir
Adresse: Rovsingsgade 77, 1.th
Postnr. & by: 2200 København N
Land: Danmark
Telefon: +45 24 83 89 39

Fuldmægtig:

Handle: FA1929-DK
Navn: Hizb-ut-Tahrir
Att.: Fadi Abdel-Latif
Adresse: Rovsingsgade 77, 1.th
Postnr. & by: 2200 København N
Land: Danmark
Telefon: +45 24 83 89 39

Betaler:

Handle: FA1929-DK
Navn: Hizb-ut-Tahrir
Att.: Fadi Abdel-Latif
Adresse: Rovsingsgade 77, 1.th
Postnr. & by: 2200 København N
Land: Danmark
Telefon: +45 24 83 89 39

Navneservere:

ns1.mabda.net AK9868-DK
ns2.granitecanyon.com SL215-DK

Mvh. KH.

arc@na

Peter Ole Kvint <haa...@danbbs.dk> wrote in

> embodia-virus

Du mener vel ebola?

Peter Ole Kvint

"arc@na" wrote:

> Peter Ole Kvint <haa...@danbbs.dk> wrote in

> Du mener vel ebola?

Ja, undskuld jeg er ordbling

Thorkild Poulsen

> [...]
> </citat>
>
> Sådanne folks ledere får tre måneders BETINGET fængsel?

Jeg er egentlig ligeglad med hvad deres program er. Personligt tager jeg
afstand fra HuT, nærmest verbalt spytter på dem, mener de er primitive osv.

Men deres indflydelse i Danmark er lig nul og efter vi i vesten er opmærksom
på Islams tilbøjeligheder forbliver HuT's indflyelse lig nul.

De er en flok primitive idioter der vil blive stemplet som så af
befolkningen. Hvis en muslim ytrer sympati for HuT på en arbejdsplads, nyder
han samme status som en nazist, sandsynligvis endda mindre. Denne slags
sager er velegnede til at demonstrere demokratiets styrke.

Thorkild

Thorkild Poulsen

$ ping www.hizb-ut-tahrir.dk
PING www.hizb-ut-tahrir.dk (213.239.58.91) from 192.168.1.2 : 56(84) bytes
of da
ta.
64 bytes from raq762.uk2net.com (213.239.58.91): icmp_seq=0 ttl=246
time=35.835
msec

----

$ nslookup 213.239.58.91

Note: nslookup is deprecated and may be removed from future releases.
Consider using the `dig' or `host' programs instead. Run nslookup with
the `-sil[ent]' option to prevent this message from appearing.
Server: 193.162.159.194
Address: 193.162.159.194#53

Non-authoritative answer:
91.58.239.213.in-addr.arpa name = raq762.uk2net.com.

Authoritative answers can be found from:
58.239.213.in-addr.arpa nameserver = nsx2.uk2net.com.
58.239.213.in-addr.arpa nameserver = hkbackup.uk2net.com.
58.239.213.in-addr.arpa nameserver = nsx1.uk2net.com.
nsx2.uk2net.com internet address = 213.239.57.3
hkbackup.uk2net.com internet address = 213.239.47.13
nsx1.uk2net.com internet address = 213.239.57.2

arc@na

> [...]
> arbejdsplads, nyder han samme status som en nazist, sandsynligvis
> endda mindre. Denne slags sager er velegnede til at demonstrere

Det kan der selvfølgelig være noget om - jeg håber at du har ret.

Thorkild Poulsen

> Nej en embodia-virus, hvor ofrene ikke døer med det samme vil
> være en global katastrofe.

Jamen så synes jeg da lige du skal komme med talene for Afrika og hvor stor
spredningen har været til resten af verden.

I realiteten går det ikke så galt.

Thorkild

"Thorkild Poulsen" skrev:

> Altså lad talen om internering forstumme, det tjener kun som vand på
> racisternes mølle.

Du har ret!

Over-and-out.

mvh

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Internering (0141)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-16, Saturday, CET 22:20

Peter Ole Kvint

Thorkild Poulsen wrote:

> Jamen så synes jeg da lige du skal komme med talene for Afrika og hvor stor
> spredningen har været til resten af verden.
>
> I realiteten går det ikke så galt.

Det var fordi den var for effektiv,
at folk døde inden den blev spredt,
man kan tænke sig en stækket udgave. = :-(

Per Hagemann

"Thorkild Poulsen" <th...@softpartners.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
slags
> sager er velegnede til at demonstrere demokratiets styrke.

Hvad med at undersøge holdningerne i det muhamedanske miljø i Danmark,
i stedet for at fremkomme med typisk humanistisk ønsketænkning?

Den del af debatten som foregår mellem muhamedanere i åbne fora på
internettet på dansk viser stor opbakning til fundamentalistisk islam.
Det er muligt at de moderate muhamedanere findes, men det er ikke
ligefrem dem der vinder diskussionerne på Desi Debat www.opsa.dk .

En lang debat om de radikale udbrydere fra HUT, Al-Muhajiroun, førte
nærmest til en desavouering af OPSA-ledelsen, fordi de havde tilladt
sig at undsige muslimske brødre i de vantro medier. Her er et enkelt
indlæg fra den debat:

Posted - 03/08/2002 : 17:15:26
----------
Salaam-u-Aleikum,

quote:
----------

»Vi har en bred kontaktflade med muslimske studerende på flere
universiteter og gymnasier, og her har vi aldrig hørt om gruppens
aktiviteter«, siger Imran Ali fra Organisationen af Pakistanske
Studerende og Akademikere (OPSA), som tager skarpt afstand fra
al-Muhajirouns yderligtgående synspunkter.

----------

Okay, at søge en Islamisk stat med fredelige midler er yderliggående,
og dette tager OPSA afstand fra?

- Sikke dog nogle hyklere...!!!

Er I sikker på at I i jeres vedtægter ikke skal skrive: PARTI-POLITISK
og af Religion uafhængig forening?!!

Thomas Krogh

"Per Hagemann" <per...@hotmail.com> wrote in message

(...)

> [...]
> internettet på dansk viser stor opbakning til fundamentalistisk islam.
> Det er muligt at de moderate muhamedanere findes, men det er ikke

Og? 90% af debattørerne i f.eks. d.p.i lyder som om det ligger et godt
stykke til højre for DF's yderfløj, men det er jo tydeligvis ikke
ensbetydende med at det afspejler den samledes befolknings holdninger.

mvh

Thomas Krogh

Martin Larsen

"Thomas Krogh" <tkr...@image.dk> skrev i en meddelelse news:gAcE9.38827$HU.26...@news010.worldonline.dk...

> Og? 90% af debattørerne i f.eks. d.p.i lyder som om det ligger et godt
> stykke til højre for DF's yderfløj, men det er jo tydeligvis ikke
> ensbetydende med at det afspejler den samledes befolknings holdninger.

Venstresnoet sjalmekratisk beton-analyse. Ganske verdensfjernt.

Mvh
Martin

Thorkild Poulsen

> Hvad med at undersøge holdningerne i det muhamedanske miljø i Danmark,
> i stedet for at fremkomme med typisk humanistisk ønsketænkning?

Jeg er ganske bevidst om de yderligtgående holdninger i de muslimske kredse,
jeg er også bekendt med at det ikke er så få som halal-hippierne vil gøre
det til, men midlet er demokrati, deres synspunter skal bekæmpes i det
offentlige rum, og her gerne ved stærk fornedrelse.

Vi er langt fra internereing og det er absurd at arbejde for et muhamedaner
frit Europa.

De skal bare indordne sig under samfundet, hvad de gør i privatssfæren rager
mig en papand.

--
Mvh,

Thorkild Poulsen
The era of big government is over - Bill Clinton

Martin Larsen

"Thorkild Poulsen" <th...@softpartners.dk> skrev i en meddelelse news:arscur$501$1...@sunsite.dk...

> Vi er langt fra internereing og det er absurd at arbejde for et muhamedaner
> frit Europa.

Ville a-bombe eller giftgas i Kbh være utænkeligt ?
Hvad tror du al Queda indsamler penge til ? vatpinde ?

Mvh
Martin

Thorkild Poulsen

> Ville a-bombe eller giftgas i Kbh være utænkeligt ?
> Hvad tror du al Queda indsamler penge til ? vatpinde ?

Nu ved jeg ikke hvad det er for en "løsning" du foreslår, at internere alle
muslimer ?

Thomas Krogh

"Martin Larsen" <mla...@post7.tele.dk> wrote in message

(...)

> Venstresnoet sjalmekratisk beton-analyse. Ganske verdensfjernt.

Jaså? Mig bekendt stemmer befolkningen altså anderledes, men det er måske
heller ikke gået op for dig?

mvh

Thomas Krogh

Holger Danske

Jamen det er kun fordi at de ikke har været herinde og fået af vide hvordan
virkeligheden er, det er jo kun herinde den kan aflæses, ikke ude i
samfundet, vel ?? *vbg*

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Thomas Krogh

"Holger Danske" <Holger...@msn.com> wrote in message

(...)

> Jamen det er kun fordi at de ikke har været herinde og fået af vide
hvordan
> virkeligheden er, det er jo kun herinde den kan aflæses, ikke ude i
> samfundet, vel ?? *vbg*

Jo, der er meget man kan gå glip af ved ikke at være herinde. F.eks. også at
DDR var et paradis på jord, at Slobo var en stor statsmand, at EU deltager i
Echleon og er med til at læse alle vores tanker etc... :-D

mvh

Thomas Krogh

Thomas Krogh

"Thorkild Poulsen" <th...@softpartners.dk> wrote in message

(...)

> Nu ved jeg ikke hvad det er for en "løsning" du foreslår, at internere
alle
> muslimer ?

Martin er een af større konsprationsnuts i NG'en, så den slags skulle det
ikke undre at han - med sin paranoia - nok ville promovere....

mvh

Thomas Krogh

Holger Danske

<Ironi on>
Nu hvor man er igang, så skulle man måske tage sigøjnerne med, de stjæler jo
alle sammen alligevel, og nå ja, så er der alle de østeuropæiske
gangsterbander, og for en sikkerheds skyld, kan vi så også tage og smide
Jehovas Vidner derud, de lader jo deres børn dø uden grund !!
<Ironi off>

Martin Larsen

"Thorkild Poulsen" <th...@softpartners.dk> skrev i en meddelelse news:art8ao$22q$1...@sunsite.dk...

> "Martin Larsen" <mla...@post7.tele.dk> wrote in message

> Nu ved jeg ikke hvad det er for en "løsning" du foreslår, at internere alle
> muslimer ?

Det var den løsning USA valgte efter Pearl Harbour. I en akut situation
vil det nok være en nærliggende løsning. Også for at beskytte dem
mod lynchning.

Mvh
Martin

Holger Danske

Så det er for indvandrernes egen skyld at man skal lave overgreb mod den
personlige frihed, ja så kan jeg da bedre forstå det !?
Og den skal ligge på Grønland eller lignende ikke ?!?
*vbg* *ROTFL*

Thorkild Poulsen

> Det var den løsning USA valgte efter Pearl Harbour. I en akut situation
> vil det nok være en nærliggende løsning. Også for at beskytte dem
> mod lynchning.

Akut situation ?

Per Hagemann

> Vi er langt fra internereing og det er absurd at arbejde for et
muhamedaner
> frit Europa.

Glistrup har i snart 20 år som enmandsbevægelse kæmpet for
muhamedanerfrit område, og sagligt set har han ret. Fælles for
modstandere af internering efterfulgt af udvisning er at de ikke har
indset den reelle trussel.

I dit tilfælde ser det ud til at manglende kendskab til muhamedanernes
indsmigringspraksis får dig til at tro at muhamedanerfaren kan
isoleres til erklærede fundamentalister.

En sådan naiv tiltro til muhamedanernes ærlighed har Glistrup taget
ved vingebenet i en tale:

"... vi må simpelthen gå ud fra at de er fundamentalister alle til
hobe. Der er ikke noget som helst grundlag for at frikende en eneste
af dem der er der og sige: Nej, han er det nok ikke, for næh, hr.
Khader er sådant et pænt menneske eller hvem det er man nu har med at
gøre.
Det sagde man også da de tyske handelsrejsende i slutningen af marts
1940 drog ud på D'Angleterre, og så den 9 april om morgenen kom ud i
generalsuniformer med maskingeværer, og alle de københavnske
grossererfruer der havde set, her har vi vel nok en vidunderlig
svigersøn i denne handelsrejsende nede fra Berlin til at gifte vor
datter til. De fik sig nogle lange næser.
Og på præcis samme måde så bliver altså danskerne taget ved næsen i
meget meget stort tal i øjeblikket, og det er på den måde det
fungerer."

"Hvis der kommer en til mig og siger: Glistrup, du har fødselsdag i
morgen, så vi vil fra den danske stat forære dig at du kan finde en
eneste muhamedaner som du kan blive af med i Danmark, hvem vil du så
udvise?
Så vil jeg sige: Naser Khader. For han har alle forudsætninger for at
blive Gau-leiter i Gau-Dänemark. Han er så fyldt med ambitioner og
selvglæde. Du kan også kalde det mindreværdskomplekser eller hvad du
vil kalde det. Så han så ganske klart vil sælge sin gamle bedstemor
for at få et elefantridderkors."

(udtalelser ved møde om Muhamedanerfrit Danmark i Odense 2 okt. 2001)

Martin Larsen

"Thorkild Poulsen" <th...@softpartners.dk> skrev i en meddelelse news:aru64b$8rc$1...@sunsite.dk...

> "Martin Larsen" <mla...@post7.tele.dk> wrote in message

> Akut situation ?

Når du fraklipper konteksten bliver det vel ikke nemmere at forstå.

Mvh
Martin