Husleje ?

"Jesus-loves-you" skrev
7424 news:AvsKj.15$ut...@news.get2net.dk

> ... Efter den 31. december ("nådeåret" [Isa 61,2 Luk.4,19] udløbet) ...
[ ... ]
> (2008-04-07, Monday, day no 98, CET ...
[ ... ]
> CET 19:03
> - "Burn (in Hell)."
>
> CET 19:03
> - "Asshole."

Interrupt from "Legadema" ...
7418 news:PrMGj.21$VW4...@news.get2net.dk

(Searchstring 'guldfisk'. Æv [Found none])

Katteadfærd:

Min bror fandt for nogle år siden nogle bedårende kattekillinger efterladt
ude i naturen. De kom til at bo hos hans svigermoder. Ligeså bedårende de
var havde de også en noget anden anderledes "vane". Om morgenen lå der fx.
efterladenskaber på gulvtæppet i form af en død gulvfisk eller fugl. Andre
gange (på ødegården) aflivede mus.
Det var som om disse katte (gennem denne adfærd) bidrog (ifølge egen
opfattelse) med "huslejen" ... :-)

(Kilde: Berlingske Tidende, Torsdag den 10. april 2008, side 19, Udland)

=== citat start ===

Al-Qaeda-terrorist død

Washington:
En af topterroristerne i netværket al-Qaeda er død i grænseområdet
imellem Pakistan og Afghanistan, siger en embedsmand fra den amerikanske
kontraspionage. Det drejer sig om Abu al-Obaida al-Masri. Han menes bl.a. at
have deltaget i planlægningen af terrorangrebet i den britiske hovedstad,
London, i 2005, da undergrundstog og busser blev sprængt af
selvmordsterrorister, 52 mennesker blev dræbt. Masri menes at være død af
naturlige årsager.

AFP

=== citat slut ====

Husleje betalt, ET ?

Last OUTPUT: 7426 news:XJEMj.1$2b...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7427

Poul E Hansen

On 15 Apr., 05:21, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> [...]

> gange (på ødegården) aflivede mus.
>    Det var som om disse katte (gennem denne adfærd) bidrog (ifølge egen

Ja, jeg har hørt om enkatte, eller var det flere, der kom og
afleverede døde mus til ejeren.
Så skal de da heller ikke sige, det bare er dem der har omkostninger
ved at skulle fodre katte.

> [...]
> London, i 2005, da undergrundstog og busser blev sprængt af
> selvmordsterrorister, 52 mennesker blev dræbt. Masri menes at være død af

Af hvem, til hvem?

"Poul E Hansen" skrev

[ ... ]

> Ja, jeg har hørt om enkatte, eller var det flere, der kom og
> afleverede døde mus til ejeren.
> Så skal de da heller ikke sige, det bare er dem der har omkostninger
> ved at skulle fodre katte.

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]

> Af hvem, til hvem?

Det er sådan set blot en association (jeg gør mig), men den er lidt svær at
forstå, hvis man ikke har et baggrundskendskab.

Ihukom derfor venligst hvad vi har talt om ved tidligere lejlighed:

7051 news:QkLLi.20$e1...@news.get2net.dk

> "Poul E Hansen" skrev
[ ... ]

samt ...

7177 news:oLIPi.13$RI...@news.get2net.dk

> "Poul E Hansen" skrev
[ ... ]

Det er bl.a. dette dit spørgsmål (Hvem er disse rumvæsener ?), der nu søges
svar på (hvor åndssvagt det end lyder) ... :-)

Kan man fx. tillade sig at *sammenligne* dem med en kat mht. den ovenfor
beskrevne adfærd ?

Såfremt svaret herpå er 'ja', da bliver denne deres adfærd jo ret politisk,
idet de jo - i sagens natur - så har blandet sig ikke så lidt i vores
"interne" anliggender (her på Jorden) ... :-)

Og i så fald bliver det så også - videnskabelig set - interessant at
indsamle "døde mus" i research-programmet!

Last OUTPUT: 7430 news:JZ0Nj.21$th3...@news.get2net.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7431

"Jesus-loves-you" skrev
7431 news:Px1Nj.22$5A...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Og i så fald bliver det så også - videnskabelig set - interessant at
> indsamle "døde mus" i research-programmet!

Interrupt from the Fragment-opsamler-program

Compare with ...

Og den, som giver en af disse små
blot et bæger koldt vand at drikke,
... han skal ingenlunde
gå glip af sin løn.

Matt. 10,42

Ja, den, som giver jer et bæger vand
at drikke ... han skal ingenlunde gå glip af sin
løn.

Mark. 9,41

200 ml vand indeholder fusionsbrændstof svarende til (vist nok) ca. 1000
liter olie!!!

Den galaktiske byttehandel ?

Mig får lidt vand, og du får ... "døde mus" ?...

ET-Break:
(2008-04-15, Tuesday, day no 106, CET 15:16, GMT 13:16)
- "Is that a deal ?"

Streng taget kunne du/I jo bare ta' vanden uden at spørge fx. fra en af
Jupiters måner, så ... ET must be einem gentleman, or what ?

"Mus" efterlyses nu - for øvrigt - til "dyreforsøg". Just call
satellit-phone-number +45 555 1234 1234.

Last OUTPUT: 7431 news:Px1Nj.22$5A...@news.get2net.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7432

"Jesus-loves-you" skrev
7432 news:422Nj.23$cR3...@news.get2net.dk

News:

=== citat start ===

DR1 s144 ons 16 apr (2008, CET) 00:53:47

18:37 (15/4-08, CET, red.)

Ikke mere anarki i Arktis

Der skal være større respekt for
international ret i det arktiske
område, understreger den danske og den
norske udenrigsminister efter et møde i
Oslo.

Både Danmark og Norge vil fremme
folkeretten og respekten for
internationale regler i det arktiske
område.

- Vi må vise den øvrige verden, at der
er orden og ikke anarki i Arktis.

Per Stig Møller erklærer sig ganske
enig:
- Vi skal optræde på en civiliseret
måde, siger Per Stig Møller til det
norske nyhedsbureau.

=== citat slut ====

(Arktis menes at rumme ganske betydelige mængder kostbar olie m.m. Og
Danmark og Norge udgør ikke - militær set - nogen-som-helst trussel for
Stormagterne.)

I think You got the point, both of You ... :-)

ET-Break:
(2008-04-16, Wednesday, day no 107, CET 00:28)
(2008-04-15, Tuesday, day no 106, GMT 22 00:28)
- "Shall we ?"

Do the deal ?

Yes, of course, ET ... :-)

Hmm ...

(Hør efter, I muslimer)

Det har altid været østerlandsk tradition at udvise *gæstfrihed* (compare
with He. 13,1 [Rom. 12,13. 1.Pet. 4,9]), som fx. nu dengang Abraham fik
besøg (af engle umiddelbart før Sodoma-syntaxet, 1. Mos 18):

Lad der blive hentet lidt vand (H2O), så
I kan ...

Genesis 18,4

Du må således IKKE nægte en rejsende en så *vital* ...

Udvis lidt galaktisk høflighed ... :-)

Det er jo ikke ligefrem hver dag, at der er kunder på
"benzin-tankstationen"...

CET 00:50
- "Vel ?"

Nej ... :-)

Og der er jo her IKKE tale om rovdrift!

Hmm ...

Prisen er på ca ...

Solsystemets tilgængelige H2O / resterende soltid (5 mia. år)

And then I heard a voice said (from Heaven, perhaps ET):

CET 01:01
- "Der er kunder i butikken."

I know. I was just kidding ... :-)

Som vores udenrigsminister lige har sagt:

Lad os optræde på en civiliseret måde

:-)

Hmm ...

Memory on:

2945 news:z2gLc.26410$Vf.14...@news000.worldonline.dk

> betalt for. Det er som "at tage slik fra børn". ...

Hvad ér - for øvrigt - den reelle pris (i Jeres øjne) ?

Hmm ...

Do You remember (catch-the-foxes, Højs. 2,15)...

01:15
- "I do (,darling)."

My lover is mine, and I am his ... :-)

Last OUTPUT: 7432 news:422Nj.23$cR3...@news.get2net.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7433

"Jesus-loves-you" skrev
7433 news:vTaNj.32$pv...@news.get2net.dk

> Do You remember (catch-the-foxes, Højs. 2,15)...

Interrupt from ...

> Den Herre har vist fuldstændig mistet orienteringen!

Og så har han sg_ også ødelagt arkivet, den åndsbolle !!! ... :-(

Last OUTPUT: 7433 news:vTaNj.32$pv...@news.get2net.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7434

"Jesus-loves-you" skrev
7433 news:vTaNj.32$pv...@news.get2net.dk

[ ... ]

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s167 Tor 17 Apr (2008, CET) 19.40.56

Bush: Stop for CO2-vækst i 2025

USA's udslip af drivhusgasser skal
begynde at falde i 2025. Sådan lød
opfordringen i en tale fra præsident
George W. Bush i dag.

"I dag offentliggør jeg et nyt natio-
nalt mål. At stoppe væksten i USA's
udledning af drivhusgasser i 2025,"
sagde Bush.

Præsidenten kom imidlertid ikke med
konkrete bud på, hvordan det skulle
foregå. Han sagde dog, at energibran-
chen skal træde på bremsen, så dens ud-
ledning af drivhusgasser topper om 10
til 15 år for derefter at falde.

Opd. 16. apr 22:43

=== citat slut ====

"Kanzi":

(Okay. If You insist.)

En aftale/handel må nødvendigvis indeholde videreformidling af know-how
angående fusionskraft.

Do we have a deal (, ET) ?...

ET-Break:
(2008-04-17, Thursday, day no 108, CET 20:13, GMT 18:13)
- "Bestemt."

Fine ... :-)

Øh ... Det haster en "anelse", ET. Arterne er (allerede) ved at uddø ... :-(

Last OUTPUT: 7441 news:S1HNj.11$1H...@news.get2net.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7442