Agenter siger, at Pakistan hjalp med terror mod Indien

"Jesus-loves-you" skrev
7648 news:487b3e28$0$90275$1472...@news.sunsite.dk

> [...]
>
> det siger den tidligere leder af det
> pakistanske atomprogram, videnskabs-
> manden Abdul Qadeer Khan, som ellers
> tidligere har påstået, at han alene bar
> ansvaret for salget.
>
> Nu siger Khan ifølge nyhedsbureauet AP,
> at militæret dengang vidste alt om
> salget af hemmeligheder og udstyr.
>
> Som tidligere general og hærchef har
> præsident Musharraf derfor også haft
> kendskab til eksporten.
>
> === citat slut ====
>

> Monkey-world ... :-(
>
> ET-Break:
> (2008-07-14, Monday, day no 196, CET 13:46, GMT 11:46)

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s132 Fre 01 Aug (2008, CET) 10.55.12

Agenter: Pakistan hjalp med terror

Pakistanske efterretningsfolk hjalp med
at planlægge bombeangrebet mod Indiens
ambassade i Afghanistan. Det siger
højtstående kilder i den amerikanske
efterretningstjeneste, skriver New York
Times.

Angrebet 7. juli kostede 54 mennesker
livet, og det er aflytning af kommuni-
kation mellem militante og pakistanske
efterretningsofficerer, der har fået
amerikanerne til at drage den opsigts-
vækkende konklusion. Der er også tegn
på, at pakistansk efterretningsvæsen
ved flere lejligheder har advaret
militante mod amerikanske missilangreb.

1. aug 10:17 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ...

(Det var vist nok oprindelig Pakistan, der startede Taliban-bevægelsen mhp.
at kunne kontrollere Afghanistan.)

Input memory from ...

7370 news:1CSyj.25$fN3...@news.get2net.dk

> [...]
> ... > ville jeg (i dette tankeeksperiment, Gud hjælpe mig til at komme på
> ... > bedre tanker) rykke ud med min hær og jagte disse mordere på svensk
> ... > territorium. Forsøger den svenske hær at hindre mig i dette, da
> ... > ville jeg gå til angreb på dem.
> ... >
> ... >
> ... > Her-ud-af kan vi konkludere, at *enhver* statsmagt er FORPLIGTET til
> ... > at håndhæve ro og orden.
> [ ... ]
>

> Nazismus, kommunismus und islamismus er noget lort! En pestilens for

Hvis jeg var dig, Indien, da ville jeg rejse anklage mod Pakistan ved den
Internationale Domstol i Haag!

ET-Break:
(2008-08-01, Friday, day no 214, CET 11:34, GMT 09:34)
- "Nemlig!"

Du, ET...

CET 11:37
- "Ja."

CET 11:37
- "Min ven."

De skal altså ha' det ind med SYV_TOMMER_SØM !!!

You know ... just lige kommet ned fra træerne...

CET 11:40
- "Responcible."

Du bliver muligvis krævet til ansvar for dine forbrydelser nu, Pakistan by
the Sheriff...

CET 11:40-1
- "PASO."

Last OUTPUT: 7738 news:g6ugpg$934$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7739

Martin Larsen

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen

> TV2 TTV s132 Fre 01 Aug (2008, CET) 10.55.12

> [...]

Pakistans millitær og efterretningstjeneste er infiltreret af islamister. Og
de benægter ikke overraskende:

The Times said intercepted communications had provided "the clearest
evidence to date that Pakistani intelligence officers are actively
undermining American efforts to combat militants in the region."

Officials also told the paper that the ISI was feeding militants in the
tribal areas information about the US military efforts, helping them avoid
missile strikes.

The Times and Wall Street Journal reported that US officials believe the
embassy attack was conducted by forces loyal to Afghan militant Jalaluddin
Haqqani, who is tied to Al-Qaeda and based in Pakistan's tribal belt.

On Wednesday, the Times reported that a senior CIA official confronted
Pakistani officials this month with evidence of ties between the ISI and
Haqqani.

Pakistan's army also denied that report, saying it was "unfounded, baseless
and malicious."

Var der ikke også link til ISI ved bombningen af DK's ambassade?

Mvh
Martin

"Jesus-loves-you" skrev
7739 news:g6ulr4$avd$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> - "Responcible."
>
> Du bliver muligvis krævet til ansvar for dine forbrydelser nu, Pakistan by

News:

=== citat start ===

DR1 s133 fre 01 aug (2008, CET) 22:55:11

21:55 (CET, red.)

Pakistan: Taliban har infiltreret

Pakistans regering indrømmer nu, at
landets efterretningstjeneste (ISI) er
infiltreret af Taliban og siger, at der
er brug for at rense disse elementer
ud, skriver nyhedsbureauet AP.

En talskvinde for regeringen erkender,
at der er personer ansat i Inter-
Services Intelligence Agency (ISI), som
handler direkte i strid med regeringens
politik om at bekæmpe Taliban.

- Disse personer skal identificeres og
fjernes, siger talskvinden.

Den overraskende melding kommer, efter
Pakistan vredt har afvist, at ISI
skulle have bistået ved bombeattentatet
mod Indiens ambassade i Kabul.

=== citat slut ====

Og hvad mht. den *uansvarlige* atom-gylle-sprede-virksomhed ?...

ET-Break:
(2008-08-01, Friday, day no 214, CET 23:11, GMT 21:11)
- "Svar mig!"

(ET-ordene 23:11 blev sagt i bydeform.)

Last OUTPUT: 7739 news:g6ulr4$avd$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?